Zasto 3 cilindar, zasto ne drugi?
astra f 1.6 16v
Collapse
X
-
Po logici stvari 2 i 3 cilindar su problematicni jer se nalaze u sredistu motora(izmedju 1 i 4) pa je i samo odvodjenje toplote manje.Da pojasnim,1 i 4 su sa spoljnje strane i imaju i vazdusno hladjenje,tj.deo toplote se predaje na taj nacin dok 2 i 3 nemaju to odvodjenje toplote nego cak i primaju deo toplote od 1 i 4! Proracunom se tacno utvrdjuje zagrevanje i na osnovu toga se i projektuje hladjenje tako da je sve ovo uzeto u obzir u teoriji ali se u praksi desava da upravo 2 i 3 budu problematicni. Mada se,istine radi,desava da riknu i 1 i 4,meni je tako bilo na calibri!
Poruku izmenio: GoranSamo vas gledam ...
Comment
-
-
Ako je majstor dobar ništa, sem da dodaš ili sam napraviš dihtung od pluta za poklopac ventila, obavezno da odstoji u mlakoj vodi prije ugradnje! kao i dihtung za karter. Zamjeni odmah ulje i nakon 1000 km još jednom zajedno sa filterom i ja se nadam da će biti OK. Ako imaš novaca zamjeni i ležajeve i semeringe radilice i to bi bilo to.Originally posted by milos0205Amire, u pravu si meni je ovo treći opel i kod svakog je bio problem na trećem cilindru, i kod kockice i kod suze. Posle zamene karika prelazio sam po 100 hiljada bez problema i bez potrošnje ulja. Moraću to i ovde da uradim, sem karika i dihtunga sta još moram da menjam u paketu. POZZZ
pooozzzzzzz
UPS. umalo da zaboravim - zaptivač pumpe za vodu - pripremi NOV ali pošto i sam kažeš da je teb to treći OPEL onda znaš i sam
Comment
-
-
Problem se krije u redosljedu 1-4-3-2 kada malo bolje pogledaš vidi se da samo cilindar broj 1 nema radijaciju prema 3-ci, sa druge strane 1 i 2 te 4 cilindir imaju pogodnost velikih zapremina bloka koje takođe preuzimaju znatan dio toplote, 3-ci ostaje samo rashladni medij i nešto drugačije podešen razvod ventila radi što duže cirkulacije svježeg vazduha. E sad kako su servisni intervali nedovoljni i nestručni ode 3-ka prije nego se ostali i razrade - bar kod OPEL-aOriginally posted by M-powerZasto 3 cilindar, zasto ne drugi?
Comment
-
-
druze,u pravu si sto se tice dizela,na njemu se meri kompresija kad je hladan motor ali ovde je rec o benzincu gde se kompresija uvek meri kad je vruc tj. radna temperatura.Originally posted by KeketaracOvo je netacno
Pritisak u cilindrima se UVEK meri na zagrejanom motoru.
Mene bosisti i majstori ubedjivali da mora na hladno da se meri, to mi se desilo kad sam imao problema sa prvim paljenjem na kadetu (imam jos uvek). Na toplo kompresija 26 na svim cilindrima, a on stuca i kao da radi na tri cilindra kad ga palim hladnog 10-20 sekundi.
Izvinite ako sam rekao nesto pogresno.ma samo napred! ali popreko!
Comment
-
-
A da nije 1-3-4-2?Originally posted by amirProblem se krije u redosljedu 1-4-3-2Originally posted by M-powerZasto 3 cilindar, zasto ne drugi?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: astra f 1.6 16v
Nećeš pogrešiti ako uzmeš MAHLE ali mislim da su dosta skuplje od prvih sledećih a nećeš pogrešiti ni ako uzmeš SM.
Moje mišljenje je da su bolje od PC ,KS ili Getz (ako se tako piše) ali, sigurno ima ljudi koji se neće složiti tako da ...
Preporuka SM
ELRING dihtunzi, semerinzi i gumice ventila i šrafovi
HEPU vodena pumpa
pozzzz
Comment
-


Comment