Moj drugar ima problem na Vektri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    Moj drugar ima problem na Vektri

    Pozdrav

    Prvi problemi su se manifestovali davno pre dve godine i vise!
    Auto kad se upali prvo radi na 500 pa polako dize obrtaje do 2000
    pa onda padne na 500 i stabilizuje se na 900 o/min (to traje 10-15sec.)
    Potom auto radi savrseno aki ako se slucajno ugasi mora opet da se saceka.

    Bili smo na kompijutersku dijagnostiku kvara koja je pokazala da je lamda sonda
    oslabila. Zamenjena je ali kvar je i dalje ostao.

    Sada posle dve godine se desava isto to samo sto auto ne prima gas normalno.
    Pri naglom dodavanju gasa auto se prvo prigusi pa odjednom dobije obrtaje.
    U voznji do pola gasa auto skoro da ne vuce i trza a od pola povuce ko blesav ima 156KS.
    Otvarao sam haubu i primetio sam da pri naglom dodavanju gasa kao da ga filter
    za vazduh ugusi. Iza filtera vazduha se nalazi valjda protokomer i neka klapna
    koja kao da ga gusi dok se ne otvori. Neznam kako da proverim protokomer ako je
    to ona zicica u metalnom kucistu. Auto trosi ko blesav. auspuh je crn.

    POMAGAJTE preporucite neki servis u BG.
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Godiste? Motor?


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Probaj da skines protokomer i da ga provozas bez njega
      Boost or bust...

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Vektra je '93.god. motor 2000cc 156KS 16V

        Cim izvadim dzek za protokomer ugasi se auto na leru.
        Ali nisam probao da ga vozim tako!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          lici da je otisao AMM (merac mase vazduha) i lambda sonda.
          izmeriti (mernim instrumentom pa uporediti prema tabeli parametara) vrednosti tih senzora i zameniti po potrebi.

          senzori, pa i ta 2 se generalno ne popravljaju vec samo menjaju kao sklop.

          takodje, proveriti i brizgaljke s obzirom na opis ponasanja- moguce jeda su prljave, ne zapitvaju dobro pa curkaju benzin i kada ne treba sto pravi izuzetno bogatu smesu (ona crna boja, i ono gusenje u prebogatoj smesi sto je lepo receno da izgleda kao da nema vazduha).

          hocu da kazem, mozda ima vazduha koliko treba ali benzina vise nego sto treba pa onda nastane smesa koja ne moze sa sagoreva i motor nema snage u nizim obrtajima.

          kasnije, pri vecim obrtajima taj visak benzina se kompenzuje sa vecim protokom vazduha usled obrtaja, motor sagori sve to pa otuda ono "vuce kao lud" ponasanje.


          dijagnostika putem kompjutera na tim starijim sistemima je obicno jako rudimentarna i poslednje na sta se treba osloniti u dijagnostici sagorevanja.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • bmiillan
            CBC Senator XXL
            • 18.04.2005
            • 393
            • beograd
            • clk 200k

            #6
            simptomi ukazuju da su brizgaljke zaprljane. ocisti ih ili probaj sa drugima
            (za probu mogu da ti posluze i od VW GT slicne su BOSH sistem na oba auta)
            inace taj auto ima tacno 150 KS
            nemoj na silu uzmi veci cekic

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Evo Malo detaljnije pojasnjenje problema.

              Kad je auto hladan posle paljenja normalno radi tj ne dize obrtaje a kad je motor vruc tada dize obrtaje.

              Secka dok je hladan a kad se zagreje manje mada ipak se oseca pri nizim obrtajima ili na nizbrdici pri voznji bez gasa. Ali na leru radi stabilno.

              Comment

              • KRVOLOK
                CBC Član
                • 20.06.2005
                • 32
                • Gradiska

                #8
                meni lici na AMM...probaj naci bilo koji sa 16V opelovog motora tih godina(calibra,kadett,vectra) pa probaj da vidis sta ce se desavati.
                www.smchiptuning.com najnize cijene u ex YU

                Comment

                Working...
                X