Pozdrav
Prvi problemi su se manifestovali davno pre dve godine i vise!
Auto kad se upali prvo radi na 500 pa polako dize obrtaje do 2000
pa onda padne na 500 i stabilizuje se na 900 o/min (to traje 10-15sec.)
Potom auto radi savrseno aki ako se slucajno ugasi mora opet da se saceka.
Bili smo na kompijutersku dijagnostiku kvara koja je pokazala da je lamda sonda
oslabila. Zamenjena je ali kvar je i dalje ostao.
Sada posle dve godine se desava isto to samo sto auto ne prima gas normalno.
Pri naglom dodavanju gasa auto se prvo prigusi pa odjednom dobije obrtaje.
U voznji do pola gasa auto skoro da ne vuce i trza a od pola povuce ko blesav ima 156KS.
Otvarao sam haubu i primetio sam da pri naglom dodavanju gasa kao da ga filter
za vazduh ugusi. Iza filtera vazduha se nalazi valjda protokomer i neka klapna
koja kao da ga gusi dok se ne otvori. Neznam kako da proverim protokomer ako je
to ona zicica u metalnom kucistu. Auto trosi ko blesav. auspuh je crn.
POMAGAJTE preporucite neki servis u BG.
Prvi problemi su se manifestovali davno pre dve godine i vise!
Auto kad se upali prvo radi na 500 pa polako dize obrtaje do 2000
pa onda padne na 500 i stabilizuje se na 900 o/min (to traje 10-15sec.)
Potom auto radi savrseno aki ako se slucajno ugasi mora opet da se saceka.
Bili smo na kompijutersku dijagnostiku kvara koja je pokazala da je lamda sonda
oslabila. Zamenjena je ali kvar je i dalje ostao.
Sada posle dve godine se desava isto to samo sto auto ne prima gas normalno.
Pri naglom dodavanju gasa auto se prvo prigusi pa odjednom dobije obrtaje.
U voznji do pola gasa auto skoro da ne vuce i trza a od pola povuce ko blesav ima 156KS.
Otvarao sam haubu i primetio sam da pri naglom dodavanju gasa kao da ga filter
za vazduh ugusi. Iza filtera vazduha se nalazi valjda protokomer i neka klapna
koja kao da ga gusi dok se ne otvori. Neznam kako da proverim protokomer ako je
to ona zicica u metalnom kucistu. Auto trosi ko blesav. auspuh je crn.
POMAGAJTE preporucite neki servis u BG.
Comment