Auto imam 2 god. Sluzi me extra,ide kao lud,medjutim imam dva problema.Od kad su pocele ove hladnoce auto mi trosi ulje,crevce od turbine je vlazno a motor radi kao sat,lepo radi,mirno.Da li je riknula turbina?! Trosi 4,5 dl na 1000km.Drugi problem su kocnice.Jako mi je tvrda kocnica(tesko koci) dok se auto malo ne zagreje,posle koci normalno.Jako volim ovaj auto i molio bih za vase misljenje,pomoc,savet... Drugari,Jevreme,Zverko javite se! Hvala unapred.Pozz
audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
Collapse
X
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
Zdravo Boki
Mislim da je red da se predstavis na forumu kao sto pravila nalazu.
Sto se tice kocnice, najverovatnije ti je oslabila servo pumpa, pa joj treba dosta vremena da nabije pravi pritisak. Jer kocnice kod S-a se koriste uz pomoc hidraulicnog sistema. Takodje kada ugasis auto i ako mozes da nadrukas pedalu kocnice vise od 15 puta a da je i dalje mekana pedala onda je bomba OK. Ako je pedala tvrda posle manjeg broja pokusaja onda ti je otisla i bomba. Iz licnog iskustva posto su to auti koji su 16-17 godina stari najverovatnije ti je otisla i bomba.
A sto se tice potrosnje ulja tu ima dosta faktora koji uticu na to.
Koje ulje koristis?Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
-
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
Izvini druze,evo sad sam se predstavio! Koristim MOBIL S 10-40. Auto je inace i na plin.Lepo radi i na plin i na benzin s tim sto na benzin ide bolje!Do sada nisam imao nikakvih kvarova osim sto sam zamenio komutator i bombinu pre godinu dana.
Comment
-
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
jevrem ti je rekao za kocnice. prvo promeni bombu. dobro bi bilo da nadjes novu. ima na netu, moze se poruci iz USA i cena je nekih 100e a ovde toliko traze za polovnu.
ulje koje koristis je OK. jevrem kolko se secam trosi neki motul . samo vodi racuna o intervalu zamene posto je polusint u pitanju. ja licno sam to ulje menjao na 5000km. reci mi koliko si preso od zamene? vrlo vrovatno je da je izgubilo viskozitet a i hladni startovi cine svoje. doduse, 450gr na 1000km za turbo motor koji sigurno gazi preko 300000km nije mnogo, pogotovo ako ga jaris.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
Pozdrav Zverko! Ulje menjam na 8000 a do sada sam presao oko 7000,znaci ovih dana cu zameniti ulje.Auto je presao 230000 a ja ga ne jarim puno.Kada ga ujutro palim na ovim hladnocama on radi u mestu 10-15 min,ne znam da li je to ok?! Do sada mi je trosio ma ni 200g na 1000,nije se primecivalo uopste! Na kom sajtu da narucim tu bombu? E,da! na kolima mi sve pise u nekim faradima! Da li to moze da se eliminise?Hvala puno!!!
Comment
-
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
oooo celavi preso na RS i istace ga tek kad mu pocinje radnji vek kez salim se naravno, jevreme teraj to do 10K slobodno.
elem, promeni ulje pa ces videti sta se desava. trebalo bi da se vrati stara potrosnja tj da prvih 5000 budes miran a tek onda krece dosipanje.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: audi s4 2.2t 1992 169 kw 230ks
Potrosnja ulja dosta zavisi i u kakvom ti je stanju turbina.
Ipak ne mozes da ocekujes od auta koji su presli preko 200k ili 300k kilometara i to ne lagane voznje da ne trose ulje.
Probaj sa Castrolom Edge 10w60 mozda ce ti smanjiti potrosnju.Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
Comment