Imam problem. Kad je motor hladan, i pali na saug, stalno se gasi, padnu obrtaji. Moram da turiram skoro pet minuta dok se ugreje, i posle je normalno, pali, gasi, sve je ok. Vergla dobro, radi ravnomerno. Sta je u pitanju ?
Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Collapse
X
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Ne, nemam gas. Neuobičajeno dugo moram da ga grejem. Pritisak goriva je proveravan, nova je pumpa, svećice, da je nešto u dovodu osetilo bi se u vožnji. Kad se zagreje radi kao vihor i ravnomerno.
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Vidi ovako, obzirom da nemam tačne podatke o vrsti i tipu motora, pokušaću paušalno. Motor nema dovoljnu količinu goriva, tj. ne obogaćuje smešu u hladnom stanju. Uzrok najverovatnije senzor temperature, jer MOZAK-EKU ne vidi da je motor hladan. Dalje može biti pritisak goriva, manje verovatno jer ga imaš dovoljno u turaži kad ga troši daleko više. Na kraju možda treba uraditi reprogram mape ubrizgavanja, ali to je zaista reeeeedak slučaj, pa nisi valjda baš ti te sreće. Daj kod motora pa da ti kažem vrednosti za senzor temp.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Ovaj, epiloga jos uvek nema, jer sam u medjuvremenu imao nekih obaveza, pa se nisam posvecivao dodatno tom problemu. Neki majstori su mi davali par teorija do sada. jedan je cak menjao neki tzv plavi davach necega ( sauga valjda ) o kome ne znam nista osim da je plav, a drugi je rekao da je pumpa za vazduh i da kupim drugu. Blizu je logike ovaj senzor koji je pomenut, jer u sustini sve posle radi odlicno, inace bi se osetio problem sa gorivom i brizgaljkama i kasnije tokom voznje ili turiranja, kasnije bukvalno prede i odlicno vuche
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
O njoj mogu da kazem da odkako sam kupio auto, godinama dok je na saugu, ona se cuje, neki zvuk izmedju usisivaca i mlaznog motora. Sad, ona kad prestane i dalje imam problem, iako je zavrsila svoju fazu. Znam samo da se zvuk cuje negde sa strane akumulatora, zavucena je, ne znam ni kako izgleda i koja jee svrha. Po nazivu nabadam da mozda zagrejan vazduh vraca u smeshu ne bi li olaksala, ne znam.
Edit: upravo zvao nekog trgovca polovnim delovima kaze da je kod levog kosa i nije skupa dvadesetak eura polovna
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Nešto kontam: pumpa fakat nije,senzor temperature zamenjen-nije,ostaje pritisak goriva i zapušenje dizni.
Originally posted by ragazzoniVidi ovako, obzirom da nemam tačne podatke o vrsti i tipu motora, pokušaću paušalno. Motor nema dovoljnu količinu goriva, tj. ne obogaćuje smešu u hladnom stanju. Uzrok najverovatnije senzor temperature, jer MOZAK-EKU ne vidi da je motor hladan. Dalje može biti pritisak goriva, manje verovatno jer ga imaš dovoljno u turaži kad ga troši daleko više. Na kraju možda treba uraditi reprogram mape ubrizgavanja, ali to je zaista reeeeedak slučaj, pa nisi valjda baš ti te sreće. Daj kod motora pa da ti kažem vrednosti za senzor temp.
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Malo dodatnih informacija - to je vektra iz 98 god motor je od 85 kw, 1800 kub.
Pumpa i filter za benzin, kao i svecice menjani u decembru, dakle pritisak goriva bi trebalo da bude dobar
Comment
-
-
Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali
Pumpa sekundarnog vazduha ubacuje svež vazduh u izduvni sistem, ekološka stvar, praktično nema uticaja na rad motora, sem na kvalitet izduvnih gasova. Jedan kraj je u izduvnoj grani, interesantno je da se pali kad je potpuno hladan auto i u nekim visokotemperaturnim momentima-gradske gužve i sl. Kad ECU na osnovu nekih ulaznih veličina zaključi da treba upaliti pumpu, i da je pogoršano stanje kvaliteta izduvnih gasova, isključuje najčešće podatak sa LS, jer bi u protivnom motor pokušavao da OBOGATI izduvne gasove dodatnom količinom goriva na brizgaljkama. Ima i nekih povratnih informacija, ali bilo bi prekomplikovano.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
Comment