Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • miroslavm
    CBC Senator
    • 13.02.2007
    • 208
    • Beograd, Zvezdara

    Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

    Imam problem. Kad je motor hladan, i pali na saug, stalno se gasi, padnu obrtaji. Moram da turiram skoro pet minuta dok se ugreje, i posle je normalno, pali, gasi, sve je ok. Vergla dobro, radi ravnomerno. Sta je u pitanju ?
  • miroslavm
    CBC Senator
    • 13.02.2007
    • 208
    • Beograd, Zvezdara

    #2
    Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

    Ajde neka pomoć ?

    Comment

    • ciklon
      CBC Senator XXL
      • 11.08.2008
      • 362
      • Beograd

      #3
      Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

      Za početak proveri pritisak goriva u sistemu. Očitaj greške, ako ih ima, možda je senzor temperature motora i na kraju kada si zadnji put čistio dizne?
      ponika marke ROG :-)

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

        Imaš li gas u autu i koji??
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • miroslavm
          CBC Senator
          • 13.02.2007
          • 208
          • Beograd, Zvezdara

          #5
          Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

          Ne, nemam gas. Neuobičajeno dugo moram da ga grejem. Pritisak goriva je proveravan, nova je pumpa, svećice, da je nešto u dovodu osetilo bi se u vožnji. Kad se zagreje radi kao vihor i ravnomerno.

          Comment

          • miskovolvo
            CBC Veteran
            • 22.02.2010
            • 171
            • Aleksinac

            #6
            Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

            Ciklon ti je vec odgovorio,najverovatnije senzor temperature motora,ali najbolje uradi dijagnostiku,javi kodove gresaka pa da vidimo tacno sta je

            Comment

            • ragazzoni
              CBC Senator XXL
              • 24.02.2009
              • 774
              • Obrenovac i okolina
              • Opel Omega 2.0i-16v

              #7
              Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

              Vidi ovako, obzirom da nemam tačne podatke o vrsti i tipu motora, pokušaću paušalno. Motor nema dovoljnu količinu goriva, tj. ne obogaćuje smešu u hladnom stanju. Uzrok najverovatnije senzor temperature, jer MOZAK-EKU ne vidi da je motor hladan. Dalje može biti pritisak goriva, manje verovatno jer ga imaš dovoljno u turaži kad ga troši daleko više. Na kraju možda treba uraditi reprogram mape ubrizgavanja, ali to je zaista reeeeedak slučaj, pa nisi valjda baš ti te sreće. Daj kod motora pa da ti kažem vrednosti za senzor temp.
              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                Lepo bi bilo znati i podeliti epilog,s obzirom na pokrenutu temu....

                Comment

                • miroslavm
                  CBC Senator
                  • 13.02.2007
                  • 208
                  • Beograd, Zvezdara

                  #9
                  Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                  Ovaj, epiloga jos uvek nema, jer sam u medjuvremenu imao nekih obaveza, pa se nisam posvecivao dodatno tom problemu. Neki majstori su mi davali par teorija do sada. jedan je cak menjao neki tzv plavi davach necega ( sauga valjda ) o kome ne znam nista osim da je plav , a drugi je rekao da je pumpa za vazduh i da kupim drugu. Blizu je logike ovaj senzor koji je pomenut, jer u sustini sve posle radi odlicno, inace bi se osetio problem sa gorivom i brizgaljkama i kasnije tokom voznje ili turiranja, kasnije bukvalno prede i odlicno vuche

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                    E o toj pumpi sekundarnog vazduha i ja nešto razmišljam. Voleo bih da se javi neko ko može tačno da opiše kada i šta ta pumpa radi.

                    Comment

                    • miroslavm
                      CBC Senator
                      • 13.02.2007
                      • 208
                      • Beograd, Zvezdara

                      #11
                      Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                      O njoj mogu da kazem da odkako sam kupio auto, godinama dok je na saugu, ona se cuje, neki zvuk izmedju usisivaca i mlaznog motora. Sad, ona kad prestane i dalje imam problem, iako je zavrsila svoju fazu. Znam samo da se zvuk cuje negde sa strane akumulatora, zavucena je, ne znam ni kako izgleda i koja jee svrha. Po nazivu nabadam da mozda zagrejan vazduh vraca u smeshu ne bi li olaksala, ne znam.

                      Edit: upravo zvao nekog trgovca polovnim delovima kaze da je kod levog kosa i nije skupa dvadesetak eura polovna

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                        Nalazi se u prednjem levom blatobranu,vidi se iz motornog prostora kada se digne hauba,okruglo,crne boje ,plastično...

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                          Nešto kontam: pumpa fakat nije,senzor temperature zamenjen-nije,ostaje pritisak goriva i zapušenje dizni.
                          Originally posted by ragazzoni
                          Vidi ovako, obzirom da nemam tačne podatke o vrsti i tipu motora, pokušaću paušalno. Motor nema dovoljnu količinu goriva, tj. ne obogaćuje smešu u hladnom stanju. Uzrok najverovatnije senzor temperature, jer MOZAK-EKU ne vidi da je motor hladan. Dalje može biti pritisak goriva, manje verovatno jer ga imaš dovoljno u turaži kad ga troši daleko više. Na kraju možda treba uraditi reprogram mape ubrizgavanja, ali to je zaista reeeeedak slučaj, pa nisi valjda baš ti te sreće. Daj kod motora pa da ti kažem vrednosti za senzor temp.
                          Ako ima restrikciju u pritisku ili diznama postoji mogućnost da širenje mape na hladnom startu ne zadovoljava potrebe za gorivom.

                          Comment

                          • miroslavm
                            CBC Senator
                            • 13.02.2007
                            • 208
                            • Beograd, Zvezdara

                            #14
                            Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                            Malo dodatnih informacija - to je vektra iz 98 god motor je od 85 kw, 1800 kub.
                            Pumpa i filter za benzin, kao i svecice menjani u decembru, dakle pritisak goriva bi trebalo da bude dobar

                            Comment

                            • ragazzoni
                              CBC Senator XXL
                              • 24.02.2009
                              • 774
                              • Obrenovac i okolina
                              • Opel Omega 2.0i-16v

                              #15
                              Re: Vektra b 1.8 16v 98 tesko pali

                              Pumpa sekundarnog vazduha ubacuje svež vazduh u izduvni sistem, ekološka stvar, praktično nema uticaja na rad motora, sem na kvalitet izduvnih gasova. Jedan kraj je u izduvnoj grani, interesantno je da se pali kad je potpuno hladan auto i u nekim visokotemperaturnim momentima-gradske gužve i sl. Kad ECU na osnovu nekih ulaznih veličina zaključi da treba upaliti pumpu, i da je pogoršano stanje kvaliteta izduvnih gasova, isključuje najčešće podatak sa LS, jer bi u protivnom motor pokušavao da OBOGATI izduvne gasove dodatnom količinom goriva na brizgaljkama. Ima i nekih povratnih informacija, ali bilo bi prekomplikovano.
                              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                              Comment

                              Working...
                              X