Pozdrav svima,mozda je naslov teme malo nedefinisan ali evo u kracim crtama opisacu sta je se desilo
jutros.
U pitanju je pasat karavan 1.8 1990god. benzin-plin
Auto je u Caletovom vlasnistvu i motor je bio u relativno dobrom stanju presao 230 000 od kad je
kupljen redovno je odrzavan,ulje redovno menjano iskljucivo Castrol protection posto ga vise nema
nastavljeno sa koriscenjem Castrol magnetik15-40.
Desilo se sledece.
Jutros po povratku iz trece smene po ovom mrazu upalio je bez problema,posle nekih 5km voznje pocela da blinka
lampica od ulja. Cale stane otvori haubu pogleda ceo motor isprskan sa uljem izvadi merac suv.
Posto je bio blizu pumpe kupi novo naspe i ponovo upali,lampica od ulja se ugasi i on nastavi sa voznjom posle par kilometara ista prica stim sto je sad motor poceo da lupa.
Tu ga je ugasio i doslepo kuci.
Ovo sto je se desilo posle on je kriv ali o tome ne vredi raspravljati.
Auto mi je u garazi posto je danas praznik samo sam povrsno razmatrao sta je dovelo do zacepljenja i izbacivanja ulja iz cista mira.
Jos uvek ne znam odakle da krenem,ulje je prskalo iz pravca uljnog filtera tako mi se cini sve je zamazano,
skinuo sam ga u njemu je bilo ulja ali toliko je bilo gusto kao da je sae 80-90 jeste hladno i da je uvek malo gusce ali ovoliko.....
Sledece sto sam primetio a to je da je u kucistu filtera na koje se navija filter i koji ima maticu odozdo matica ide preko navoja na koji dolazi filter i bila je labava rukom sam je odvio i skinuo celo kuciste.
To je sve sto sam danas uspeo da uradim i vidim,planiram da to kuciste ocistim zamenim filter dolijem ulje i upalim da vidim sta se desava pre nego sto pocnem da rasturam motor.
Postovane kolege forumasi svaki predlog,iskustvo bice od koristi,da napomenem samo da iber nije zapusen i da nije izbio ulje na semeringe nego na prostoru u pravcu filtera ulja.
Da li je jak mraz imao veze sa ovim videcemo javljam se za koji dan,pozdrav.
jutros.
U pitanju je pasat karavan 1.8 1990god. benzin-plin
Auto je u Caletovom vlasnistvu i motor je bio u relativno dobrom stanju presao 230 000 od kad je
kupljen redovno je odrzavan,ulje redovno menjano iskljucivo Castrol protection posto ga vise nema
nastavljeno sa koriscenjem Castrol magnetik15-40.
Desilo se sledece.
Jutros po povratku iz trece smene po ovom mrazu upalio je bez problema,posle nekih 5km voznje pocela da blinka
lampica od ulja. Cale stane otvori haubu pogleda ceo motor isprskan sa uljem izvadi merac suv.
Posto je bio blizu pumpe kupi novo naspe i ponovo upali,lampica od ulja se ugasi i on nastavi sa voznjom posle par kilometara ista prica stim sto je sad motor poceo da lupa.
Tu ga je ugasio i doslepo kuci.
Ovo sto je se desilo posle on je kriv ali o tome ne vredi raspravljati.
Auto mi je u garazi posto je danas praznik samo sam povrsno razmatrao sta je dovelo do zacepljenja i izbacivanja ulja iz cista mira.
Jos uvek ne znam odakle da krenem,ulje je prskalo iz pravca uljnog filtera tako mi se cini sve je zamazano,
skinuo sam ga u njemu je bilo ulja ali toliko je bilo gusto kao da je sae 80-90 jeste hladno i da je uvek malo gusce ali ovoliko.....
Sledece sto sam primetio a to je da je u kucistu filtera na koje se navija filter i koji ima maticu odozdo matica ide preko navoja na koji dolazi filter i bila je labava rukom sam je odvio i skinuo celo kuciste.
To je sve sto sam danas uspeo da uradim i vidim,planiram da to kuciste ocistim zamenim filter dolijem ulje i upalim da vidim sta se desava pre nego sto pocnem da rasturam motor.
Postovane kolege forumasi svaki predlog,iskustvo bice od koristi,da napomenem samo da iber nije zapusen i da nije izbio ulje na semeringe nego na prostoru u pravcu filtera ulja.
Da li je jak mraz imao veze sa ovim videcemo javljam se za koji dan,pozdrav.
Comment