Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #76
    Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

    Ma daj pustite, preskocite, malo tolerancije nije na odmet.

    Nije bio ni najmanje problem da se iz iznetih cifara da prokljuviti o kojim elementima izduvnih gasova se radi, malo sam hteo da izvrnem situaciju u smeru onog crvenog polja iznad:

    Code:
    Pravila foruma
    Svako pitanje koje traži rešenje problema, a koje ne sadrži u naslovu teme: model auta, godinu proizvodnje,tip ubrizgavanja (SPI, MPI) zapreminu, snagu motora, biće obrisano bez opomene. U poruci napisati kratak i sažet problem.
    Jasno je meni kako funkcionisu odbrambeni mehanizmi kod coveka, zato i ne reagujem na njih.
    Savrseno je dovoljno da je iz nekog razloga bio los dan i da dodje do tacke iznad i .
    Tako da ne zameram, ne postoji greska koja se nemoze ispraviti. Stvar je samo vremena i strpljenja.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #77
      Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

      Originally posted by nnad
      ne očekujem da mi ovde bilo ko a pogotovo ne neko iz švecke drzi moralna predavanja.
      Samo jos ovo BOOST i onda idem na Over&Out

      Paranoid al' onako iskreno od srca, jer ti ove reci gore lice na "rasprave i dikusije" (tvoje reci, pretpostavljam da si mislio na konstruktivne napred navedene ili ti lice na ono sto si kasnije rekao "na ovakav nacin to je neko nepostovanje ljudi (ucesnika foruma) , bahatost i tako dalje".

      Sa druge strane ne vidim nikakav razlog za takav ton jer iz BOOST-ovog posta tj odgovora na njegovo pitanje ne naslucujem nikakvu provokaciju niti cinizam. Sledeci put sto rece BOOST probace se prvo sa pogadjanjem marke automobila, tipa motora, goriva koje sagoreva itd pa ce se na kraju doci i do odgovora na trazeno pitanje postavljeno u fazonu Kviskoteke "pogodite ko je zagonetna osoba - A B ili C" tj neki iz svecke i neki odavleee ce postavljati podpitanja kako bi dali odgovor nekome ko nije procitao ni pravila foruma a zeli pomoc.

      PS BOOST ovo je bio poslednji put da te branim, from now on you are on your own

      PS2 Uh sto nemam i ja pendrek ko Dora!!!
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #78
        Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

        http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 493724.htm
        Odgledati od 6:00 do 8:40.
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #79
          Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

          Ja lično verujem da taj Boost ni auto nema a soli pamet ovde....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #80
            Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

            Da se ne misli da palamudimo i da pisemo bez veze evo nekih brojki sitnih...

            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #81
              Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

              De ga samo nadje?Jel jos neko misli da je moguce???

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #82
                Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                Ja nemislim, znam, jes da je ovo skoro 20 godina staro ali je BMW konacno uzeo tehnologiju Jonskog ocitavanja za kontrolu sagorevanja da koristi svecicu kao senzor.
                Ovo je do nedavno manje vise bilo poznato samo SAAB narodu i svima koji su pratili Cannon iz starta.
                Sve o Trionicu postoji na Cannonu.
                Potpuno ista stvar kao kad je BMW odustao od Turba u 70-im i SAAB resio problem pronalaskom WasteGate kontrole, danas je turbo manje vise normalna pojava.
                Ista stvar vazi i za ION Sensing , stvari koje su dosle da bi ostale, sirenje u toku.
                Opel koristi takodje SAAB Trionic 8 motornu kontrou, Subaru poceo takodje, BMW M3 V8, Mazda na marsu itd..

                Kad patenti i produzetci izadju svi napadaju. GM je od SAABa dobio sto je hteo sad je red na Spykeru da pokaze sta ce iskoristiti.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #83
                  Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                  Ja ovde vidim da su izduvni gasovi sa starog saba uvedeni u usisni novog i da ovaj novi,sa tim izduvnim gasovima radi bez problema????

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #84
                    Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                    Da, dobro vidis, tacno je tako kao sto vidis.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #85
                      Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                      Ha,ha ,ovaj mu stari dodje kao EGR?Imaju li novi sabovi auspuh u opste

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #86
                        Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                        Imaju naravno, zbog CO i HC vrednosti.
                        Jeste da su smanjili HC na minimum konstrukcijom povlacenja gornje karike maksimalno prema celu klipa da bi smanjili dzep koji postoji ali i bez katalizatora drze se ispod 100ppm sto je gornja granica za prodju na ECO testu tehniskog.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #87
                          Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                          Imaju naravno, zbog CO i HC vrednosti.
                          I vode...ali to nije bitno.Vidimo na snimku da taj novi sab radi sa velikim manjkom kiseonika.Mozda je to moguce u rezimu rada bez optereenjal?A nije mi jasna poenta price.Malo otvoren EGR i na leru imamo problem,a ovaj radi???Kako?

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #88
                            Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                            Sa brzo pulsirajucim EGR navodjenjem. Inace je EGR na njima slaba tacka bas iz razloga velikog fizickog aktiviteta.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              #89
                              Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                              Moram da pitam ponovo.Na snimku vidimo da su izduvni gasovi sa jednog autom.uvedeni na usis drugog.Obadva rade i ovaj drugi radi kao da mu ne treba kiseonika ili da moze raditi u veeelikom manjku istog?

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #90
                                Re: Katalizator, univerzalni nov ili originalni polovan?

                                Nikakav problem terati sa lambdom do 16:1. Jako brzo sagorevanje je usadjeno swirlom i punom HEMI konstrukcijom. Kipovi imaju po defoultu uljano hladjenje tako da posto se ceo proces ocitava preko svecice, u ekstremnim uslovima kad se ucitaju vrednosti jonske struje necita se lambda i nema korekcije preko nje vec koristi matrikse kompenzacionih mapa. Prilicno unikatno resenje za to vreme. Naravno ovaj motor koji u****va je 2300ccm a onaj koji produkuje gasove je 1600cc , sve sto izbaci ovaj prvi ulazi u drugi plus fals vazduh.
                                Prilikom bogacenja smese, ili ti smanjenja kiseonika Lambda moze bez problema sa ovim sistemom da ide na 10,5:1 bez rich missfire.

                                Poenta video ja vezana sa reklamom SAABa iz 92 godine kad je ceo London bio oblepljen afisima (Bilbardi?) sa parolom, Vozite SAAB da ocistite London od smoga.

                                A sad spavanje
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X