Broj obrtaja varira kod hladnog motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KadetSuza
    CBC Član
    • 07.03.2010
    • 36
    • Leskovac

    #16
    Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

    Naravno da mozes itekako da izneses misljenje,nadam se da ce svako misljenje biti od koristi.Vazi,skinucu i ocisticu ih ali bih ipak kupio nove,dobio sam savet da kupim NGK pa ce mo videti.Svecicama mozda resim problem hladnog motora ali zagrejanig kad treba da pretecem nekoga i dodam gas,a on krene da se gusi i trza e to cisto sumnjam ali pocecu od svecise.Javicu se posle pokusaja.Pozdrav!

    Comment

    • legenda
      CBC Senator XXL
      • 28.03.2009
      • 1345
      • Beograd

      #17
      Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

      Idi kod nekog elektricara,ako to uopste moze da se proveri,najverovatnije te zeza hal davac na razvodniku paljenja...problem je sto on dok ne crkne totalno ni elektricari ne mogu nista da ustanove...takodje proveri ispod razvodne kape imas mali dzekic ,da neka zica slucajno ne gubi kontakt...resice se to,najverovatnije je neka sitnica koja zagorcava zivot

      Comment

      • KadetSuza
        CBC Član
        • 07.03.2010
        • 36
        • Leskovac

        #18
        Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

        Imas pravo,itekako zagorcava zivot Ako mislis na onaj okrugli impulsator u razvodniku sti ima dve zice koje se vezu sa komutatorom i sto se taj impulsator nalazi iza razvodne ruke,a ispred komutatora,to sam letos zamenio novim i nista nisam postigo,taj deo me je kostao 3000 din,mada nije mi do novca,nego samo da ga resim.Dodje mi da sve elektronske delove pocupam i nabacam u kontejner i da lepo namestim neki karburator i neki razvodnik sa platinsku dugmad i da se vozim kao covek Meni auto na plin ide i radi odlicno,bas je startan,na plinu razvija 180km\h,potrosnja je od 7l do 9 l,zavisi gde ga vozim i kako ga vozim,jedino sto mi se desava na plin kao i na benzin to je;dok se lepo ne zagreje gasi se kad treba da stanem i stisnem kvacilio,a kad udje u radnu temeraturu ,tad lepo drzi ler gas.Nije mi jasno kako je moguce da na plin ide bolie nego li na benzin i ima lepsi rad u ler.Uzasno me iritira dok ga vozim na benzin,izludjuje me...

        Comment

        • rudic.m
          CBC Senator XXL
          • 30.07.2008
          • 407
          • Odžaci

          #19
          Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

          E,i ja imam problema sa benzinom.Krenuo sam u opravku,kupio polovnu pumpu koja je crkla posle mesec dana a,menjao monopoint i nista i onda sa mdigao ruke jer na benzin vozim samo ako osttanem bez plina,da se dovucem do benzinske.Batali to,ne isplati se samo zivaca a o ostalom da ne pricam.
          viewtopic.php?f=15&t=31792

          Comment

          • legenda
            CBC Senator XXL
            • 28.03.2009
            • 1345
            • Beograd

            #20
            Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

            Sto nisi rekao da imas plin...pogledaj difuzor,odnosno onu plocicu na monopointu od plina,mixer ili kako vec...pitanje da li je ona odgovarajuca...ako je manjeg precnika od propisanog i plus podize diznu za jedno 2 cm,zameni je sa originalnom(mislim da je tipa Rochester)...takodje davac temperature na usisnoj grani(trebalo bi da je plave boje)ako je neispravan hoce da pravi problem...to sto ti se gasi kad stisnes kvacilo,vidi da ocistis step motor,vidi da li je ispravan tps senzor(senzor leptira gasa)i da nije zamascen leptir...takodje sve ti mora dihtovati idealno...redukuj vazduh,koji uvlaci na toplo(zatvori ga)ili fiksiraj onu klapnu za topao vazduh(za plin je bitno da uvlaci hladan vazduh)...takodje obrati paznju na ono crevo koje ide na map senzor(da nije negde suplje)...i za kraj nam ostaje da se proveri centralna jedinica...ako je neki strucnjak gasio check engine lampicu,ili povezivao da se resetuje na okret kljuca(bosch motronic sistem ne sme da se povezuje na reset-ako ti je taj sistem)moguce je da je izgoreo neki relej u c.jedinici...probaj naci nekog drugara koji ima isti auto,pa stavi njegovu centralnu jedinicu i vidi sta ce da se desava....ja licno ti ne bih savetovao da stavljas karburator i da unazadjujes sistem,vec mozes problem da resis sa lambda controlom(ima jedan step motorcic)ako nista od prethodnog ne pomogne...polako,sve se da resiti...pozz

            Comment

            • KadetSuza
              CBC Član
              • 07.03.2010
              • 36
              • Leskovac

              #21
              Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

              Sta je to centralna jedinica? To crevce od map senzora sto se ubada u usisnu granu je ispravno i namestio sam klapnu tako da uvlaci samo hladan vazduh i problem je isti. Pojasni mi samo sta je centralna jedinica i gde je taj relej c jedinice,pa da se bacam na poso.

              Comment

              • legenda
                CBC Senator XXL
                • 28.03.2009
                • 1345
                • Beograd

                #22
                Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                Centralna jedinica je kompjuter benzinski...nalazi se sa desne strane ispred suvozackih vrata,oblozena plastikom...releji se nalze unutar te c.jedinice i mislim da tu sam ne mozes nista sem da izdzekas postojecu c.jedinicu i udzekas drugu,pa da probas...da li si probao da skidas klemu na par minuta,cisto reseta radi

                Comment

                • KadetSuza
                  CBC Član
                  • 07.03.2010
                  • 36
                  • Leskovac

                  #23
                  Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                  Jesam, skidao sam klemu na 10min ali ne pomaze. Sto je najgore dok vozim na banzin ne prikazuje nikakvu gresku a zeza. Jedino kad vozim na plin tad mi se pali lampica za kvar ali ne znam koja je greska u pitanju tad?

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #24
                    Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                    Normalno je da se na plin pali zuta(check engine lampica) a greska ti je 90% lambda sonda(siromasna ili bogata smesa)...posto vidim da ti nisi mehanicar,a i ne mogu se na ovaj nacin resavati bas svi problemi,najbolje bi bilo da odes do nekog krstenog servisa na dijagnostiku,pa ljudi kojima je to zanimanje da rese problem...uzrok moze biti i mehanicke prirode tipa ventila,ali da ne bi vise nagadjali,pravac servis...veliki pozz

                    Comment

                    • KadetSuza
                      CBC Član
                      • 07.03.2010
                      • 36
                      • Leskovac

                      #25
                      Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                      Upravo sam proverio koju gresku ucitava,na plin ucitava 45 sto je i normalno.Probao sam i sa dugi kompjuter od drugara,malopre sam to isprobavao,njegov kadet bar ok radi,a kod mene ni to ne pomaze,nego u nedelju imam vremena pa cu da rasturim i operem ceo monopoint,a u ponedeljak cu da kupim novu termo ampulu,pa cemo da vidimo sta ce biti.Pozdrav!

                      Comment

                      • KadetSuza
                        CBC Član
                        • 07.03.2010
                        • 36
                        • Leskovac

                        #26
                        Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                        Hoce li mi neko objasniti koji to leptir da lepo operem u monopointu?

                        Comment

                        • ilijavk
                          CBC Početnik
                          • 12.03.2010
                          • 8
                          • Loznica

                          #27
                          Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                          Imam sličan problem, provjerio sam otpore tps-a jedan je dobar drugi se nekako nepravilno mijenja, koji je razlog zamašćenog leptira, i kako izgleda lambda senzor - kako da ga prepoznam.
                          Hvala.

                          Originally posted by legenda
                          Normalno je da se na plin pali zuta(check engine lampica) a greska ti je 90% lambda sonda(siromasna ili bogata smesa)...posto vidim da ti nisi mehanicar,a i ne mogu se na ovaj nacin resavati bas svi problemi,najbolje bi bilo da odes do nekog krstenog servisa na dijagnostiku,pa ljudi kojima je to zanimanje da rese problem...uzrok moze biti i mehanicke prirode tipa ventila,ali da ne bi vise nagadjali,pravac servis...veliki pozz

                          Comment

                          • KadetSuza
                            CBC Član
                            • 07.03.2010
                            • 36
                            • Leskovac

                            #28
                            Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                            Na Suzu 1.6i mi kuca 12,koja je to greska upitanju?

                            Comment

                            • KadetSuza
                              CBC Član
                              • 07.03.2010
                              • 36
                              • Leskovac

                              #29
                              Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                              Ako mislis na lamda sondu,ona se nalazi na izduvnoj grani,lici na svecicu i ima jednu zicu.

                              Comment

                              • rudic.m
                                CBC Senator XXL
                                • 30.07.2008
                                • 407
                                • Odžaci

                                #30
                                Re: Broj obrtaja varira kod hladnog motora

                                ako kuca samo 12 onda ne ocitava niku grwsku.
                                viewtopic.php?f=15&t=31792

                                Comment

                                Working...
                                X