ragazzoni Pon 22 Feb 2010 23:14
Senzor apsolutnog pritiska usisne grane, zna da bude, a naročito kad se smanji otpor u izduvnom sistemu. Ovo je na prvu loptu, na drugu....... kad proverite ovo.
jel moze objašnjenje zašto bi smanjen otpor na izduvu imao veze sa senzorom apsolutnog pritiska. ?jel to znači da ako ti je auspuh bušan auto neće da vuče?
Što je primenjena tehnika na automobilu savremenija i posledice su veće.Povećava se i potrošnja goriva uz smanjenje snage motora,a takođe i termički preopterećuju elementi sklopa u većini slučajeva,a u cilindrima uprošćeno,nastaje preispiranje.Shvati izduvni sistem kao jednu stranu vage!
Dok cekam novi protokomer, samo da kazem da sam provalio tek pre neki dan da auto bolje ide dok je hladan. Cim ugreje na 80stepeni, odmah losije vuce.
Ovo, koliko ja shvatam, potvrdjuje da protokomer ne valja, jer, kada je auto hladan, ECU pravi bogatiju smesu, a obzirom da u motor udje veca kolicina vazduha od one za koju ECU misli da je usla, smesa na kraju ispada negde ok. A kad se zagreje, ECU vraca kolicinu goriva na normalu, i tada se javlja siromasna smesa, zbog protokomera. I zato losije vuce. Jel ima neke logike?
Dobra je logika. Evo šta možeš da uradiš, dok protokomer ne stigne, da ti taj efekat obogaćenja traje malo duže. Zakači na red sa davačem temperature otpornik 1-1,5K ili još bolje trimer (potenciometar) 2K, 5K ili 10K šta ti je najlakše da nabaviš, pa kada se motor zagreje podesi ukupnu otpornost senzora i otpornika na ~2K.
Stigao MAF.
Sa njim stigli i problemi.
Novi (Simensov) MAF daje priblizno iste rezultate kao i stari, orignalni (isto Simensov) MAF.
?!
Skidana cela usisna grana da bi se videlo da nije pukla pa da tu vuce vazduh, nije. Stavljeni novi dihtunzi, proverena vakum creva.
Auto i dalje bolje vuce dok je hladan.
Vrednost MAFa na kontaktu opet 0.02V (a treba oko 0.3-0.2V)??
Ne znam sta da radim....Dalibore....???
L-sonda pokazuje napon do 4.66V sada, naravno, varira izmedju toga i 0V.
Comment