VEEEEEEELIKI problem sa POLO '97.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VEEEEEEELIKI problem sa POLO '97.

    Pomagajte ljudi
    Pazario sam VW polo 97' benzinac 1000ccm
    Jedanput ga ja ushaltao u 2. brz. i gledajte onako pustim da obrtaji padnu na minimum da vidim kako izvlachi i prikucam gas koliko god moze i odjednom trrrrrrdzzzz,ttttttttrrrrrrrdddddzzz...... trza shtuca,trokira, na 1milisekund izgubi snagu pa je dobije.
    poludeo sam...
    odem u servis ovaj ga zakachi na komp kaze prljav filter za gorivo i zapushila se klapna za vazuh.
    Zameni on sve, i svecice promeni bile dotrajale.
    Da mi krug oko servisa, on opet trza, dobro se nisam shlogirao od muke!
    Vratim se ja sedne majstor i kaze da je katalizator prljav, ono stvarno je bio pun kojekakvih gov*na, skine katalizator i stavi "perforiranu cev" sve je bilo OK kad pre neki dan se trzanje vratilo.
    Recite mi ako je ozbiljno da vracam auto.
    Pomozite ljudi ako boga znate!!!
    Pozdrav!!!
    Hvala!!!
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    To mi nešto malo liči na lambda sondu! A jel to radi samo kad je hladan il i kad se zagreje
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Hm.. da nije nekim slucajem pustio partikle iz filtera za gorivo dalje u sistem pa su se nalegli pred injektore. Jedan od mogucih razloga.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Izgleda da ti filteri za gorivo stvaraju veće probleme, nego li bilo šta drugo! Da li se filteri raspadaju zbog kvaliteta goriva ili samo zbog starosti (znači zbog neredovnog menjanja) il ...
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Starost - neredovno menjanje, i voda u gorivu, filter istrune i raspada se iznutra.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment


          • #6
            Ma filter je promenjen pre mesec dana ljudi.
            Moguche da je prljavshtina otishla na injektore.
            Moguce da je i ta vrljava sonda.
            Kad su mi menjali filter, ovaj stari bio pun govana bre, crno gorivo curelo iz njega, kao da ja nafta a ne benzin.
            Domece gorivo je katastrofa, ali niko drugi se ne zali da mu je usla voda u filter za gorivo.
            Ovaj lik sto mi prodo auto nista nije menjao nego mi prodo auto sa tim potrosnim delovima na izdahu svecice,filter za gorivo, ulje sve sam morao da menjam.

            Comment


            • #7
              Trza i kad je hladan i kad je topao, to sam i sam gledao.
              Vozio sam ga tako da mi kazaljka nikad nije pala ispod 3000 ob.
              Kidao sam ga-ono da produvam motor malo valja se to, mislio sam da ce to pomoci.
              Ali trzanje nece da nestane.
              Moze li racunar da detektuje prljavu sondu i injektore?
              E da! kad radi na praznom hodu motor malo ubrza pa uspori ko da je traktor to me isto nervira !!!

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Racunar nemoze da detektuje prljave injektore, prljavu sondu moze ako taj koji radi sa njim zna sta da gleda. Inace svaki malo bolji CO aparat za merenje izduvnih gasova koji ima i HC ocitavanje,ima i Lambda ocitavanje. Lambda sme da bude u opsegu 0,097 - 1,003
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment


                • #9
                  Isti, ali isti simptomi kod mene, kao na tvom autu.
                  Ma bre ova nasa Industrija goriva, ma to bre sve lopov do lopova, znas sta sam cuo?
                  Kazu da 1t bezolovnog "presece" sa 50-100 litara obicnog benz i sta se dobija-brlja.Zlikovci treba uza zid pa metak u celo.
                  Pre nego sto sam menjao filtere i svecice i radio ostale radnje, isto je trzao, ali kad sam sipao gorivo na OMV pumpi manje je trzao, mislim ovo nije mesto za reklamu, ali to je cinjenica.
                  Hvala svima stvarno ste bili temeljiti.

                  Comment


                  • #10
                    imam dobru vest
                    isao sam juche nesto da obavim i kad sam upalio auto cudno mi radio-pomislim"ladno je-sigurno je od toga"
                    krenem vidim auto se tripuje neravnomerno radi kao da je "posednuto" stanem na semaforu ono ler osciluje po 200rpm gore/dole, vidim da je "djavo odneo shalu" stanem i otvorim haubu i imam shta da vidim na razvodnoj kapi jedan kabl varnichi i to bash zetoko i naravno praceno meni dobro poznatim "kvrckanjem"
                    Poshto se razumem u kola "ko' Marica u kriv k*rac"
                    nisam hteo nista da diram a i vec se bilo smracilo pa nista nisam video,
                    krenem da pozovem ujaka, kad ono nisam poneo mob. poludeo sam
                    udjem u prodavnicu koja je bila u blizini pozovem ujaka,ljubazno se zahvalim, ujak dodje vidi da je kabl skoro spao vrati ga nazad i ove ostale isto proveri...
                    Kad je zavrsio samo je rekao"Ko ti dade diplomu elektrotehnicara???" "Pola godine auto imash a nisi video da ti rade samo 3 cilindra" itd.
                    Sad sam naj*ebo zajeb*vace me do kraja zivota zbog ovoga...
                    I naravno kad sam provozao auto shavatio sam da je trzanje 100% nestalo, odziv na gas je neuporedivo bolji...
                    tako da je ovaj problem konacno i zvanicno-off
                    Odjava i kraj

                    Comment

                    • SALE
                      CBC Senator XXL
                      • 04.01.2005
                      • 841
                      • Banovo Brdo

                      #11
                      Crni Vojvoda vozio si auto 6 meseci na tri cilindra ,a da nijedan od svih majstora koje si promenio nije to proverio, razmisli da menjas servis.
                      Super sto je jeftino sredjeno
                      Pozdrav

                      Comment


                      • #12
                        kad sam kupio auto nije trzao...
                        nego je poceo da trza kad sam prvi put otiso u servis...
                        i bas mi je bilo sumljivo jer je poskidao neke metalne oplate sa kablova od svecica-tamo gde se zavrshava kabl i gde se uglavljuje svecica-ja ga pitam shta je to i shto skida-on mi kaze da su to neke "blokade" i da su probile i da mi ne trebaju...
                        sad sve razmisljam da odem i da razbijem glavu tom majstoru...
                        nadam se da 3-cilnidarska voznja nije ostavila neke trajne posledice po motor...
                        a sto se tice servisa vise im moja noga i guma nece krociti tamo

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Izmeri kompresiju... Ne bih da te plasim, ali moguce je da je taj cilindar pohabaniji od ostalih. Dobijeo je benzin ali nije sagorevao tako da je benzin spirao ulje sa cilindra... Proveri komrpesiju pa ces znati na cemu si.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #14
                            Obavezno poslusaj urosa a mogao bih i ulje da zamenis zbog verovatnog prisustva goriva u njemu
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment


                            • #15
                              AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
                              de da menjam ulje pa nisam ni 4000km preshao sa njim...
                              izmericu kompresiju -kad budem imao vremena
                              pozdrav i hvala!!!

                              Comment

                              Working...
                              X