bmw 320 e36 m50 problem hladjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • araps81
    CBC Veteran
    • 09.02.2012
    • 144
    • Beograd
    • BMW E36 320

    #16
    Heh, pa i to sto kazes.. mozda je mali hladnjak u pitanju. Mada cujem i da kod tih motora sa vecim sistemom za hladjenje postoji i neka elektricna pumpa koja gura vodu kroz mali hladnjak bas iz tog razloga, kao kod audija.. Treba progurati 10 litara vode

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #17
      Originally posted by TECA View Post
      Za auto u trecoj deceniji zivota,mozda i jeste....vecina u tim godinama ima slicne probleme...ma ih,da je samo to,po gasu i vozi misko
      Na ovom forumu se nikada nisu delili saveti "ma to nije nista, samo gas". Da li je auto star jedan dan ili 30 godina, ako nema grejanje dok motor radi na leru, nesto je neispravno. Dobro dosla su iskustva, ideje, saveti a sve ostalo nije.

      I da ne bi prica otisla u nezeljenom smeru, niko i niko nema losije misljenje o vlasnicima bmwa, nacina na koji su dosli do njega i kako ga odrzavaju, od mene. Znaci, razumem odakle potice "samo teraj, nije to nista" ali na ovom forumu to ne moze.
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #18
        Ili nije lepo odzracen ili mu je pomocna pumpa (koja se nalazi obicno pored elektroventila za grejanje) neispravna (bar je tako reseno kod E34).
        Treceg nema.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • araps81
          CBC Veteran
          • 09.02.2012
          • 144
          • Beograd
          • BMW E36 320

          #19
          Hmm, a gde se tacno nalazi ta pomocna pumpa? U motornom prostoru ili..? Postoji li nacin kako se ispituje njena ispravnost i da li je uopste ima kod e36? Napominjem da je moj e36 bez klime, 93god

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #20
            Kao sto napisah, ona je pored elektroventila za grejanje. U nju idu dve zice, plus i minus, pa ti zakljuci kako mozes da ispitas njenu ispravnost.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Sam izgled prethodnog termostata ukazuje da je auto lose odrzavan,sipano sve i svasta u rashladni sistem...vidi se dosta kamenca.Cinjenica da tecnost ne ide na preliv ka kazancetu i sumnja majstora koji je menjao termostat da se mogu ocekivati problemi,meni je vec rekla dosta.Komentar da se to vozi je bila u smeru da se za sada ne bacaju novci na neke sporedne stvari,moze se ispostaviti da moze doci do skidanja glave i zamene dihtunga,a sto ce mozda i samo od sebe opraviti grejanje.Stoji i ovo sa el.pumpom,ali ja tu nista ne bih dirao,vozio bih jos malo taj auto i ispratio sta ce se dalje desavati.
              U stvari,ja ne bih vozio,vec bih prvo testirao rashladni sistem na prisustvo C02...ali ce sad da opet pocnu price o neispravnom cepu,pranju hladnjaka i tako to

              Comment

              • araps81
                CBC Veteran
                • 09.02.2012
                • 144
                • Beograd
                • BMW E36 320

                #22
                Reseno. Vodena pumpa napokon propisala.. Plasticne lopatice se totalno odvojile, uradio remont za upola cene nego sto je nova kod lika iz BG, stavljene metalne i sad je sve OK. Odradjeno odlicno, daje garanciju godinu dana. Ko zeli preporuku neka se javi na PM. Pozdrav

                Comment

                • bmw735i
                  CBC Senator
                  • 07.05.2006
                  • 258
                  • Mostar
                  • BMW 320i, 740i, 750i

                  #23
                  Iz dosade listam forum i naletih na ovaj post. Gdje sam prije bio da te posavjetujem. Kod BMW-ovog sistema hlađenja ti je sljedeće: ako i jedan dio u rashladnom sistem utkaže mjenjaj sve. Pumpu, termostat, hladnjak, expanzionu posudu, visko, velika (poželjno i mala) crijeva i novi antifriz 50:50 omjera. Ako to ne uradiš odjednom završit ćeš sa krivom glavom ili u najboljem slučaju plaćati novi antifriz i ruke svaki put kad budeš mjenjao slijedeći dio koji ode (naravno osim viska). Sa slike se vidi da je imao puno kamnca znači da je obična voda sipana i zato spadaju i pucaju crijeva. Naučio sam na svom primjeru na 3 različita auta.
                  BMW E34 520 M20 Otišlo malo crijevo oko usisne grane, poslije njega hladnjak sa ekspanzionom posudom, poslije njega pumpa, pa visko, pa pukla glava u međuvremenu, pa crijeva pa termostat pa ventili grijanja od vode koji su mi usputni majstori usipali.
                  BMW E32 735 M30 Ulaz hladnjaka se odlomio, termostat, dihtung glave, visko, ventili grijanja.
                  BMW E32 750 M70 ovome je bilo promjenuto prije mene sve osim malih crijeva a ta sam ja mjenjao i konačno prije 2 godine
                  BMW E38 740 M62 totalni raspad rashladnog sistema, još uvjek nisam sredio grijanje kabine raspali se ventili (crijeva od kabine idu bez račvi u isparivač plina) u ovoga sistem radi na 105 stepeni pa možete zamisliti šta uradi obična voda u datom trenutku.
                  BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                  Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                  Comment

                  • araps81
                    CBC Veteran
                    • 09.02.2012
                    • 144
                    • Beograd
                    • BMW E36 320

                    #24
                    Tu si u pravu, znaci problem su bili termostat, vod.pumpa, el.ventil grejanja i visko. Visko je bio prazan totalno pa je zato mogao da se zaustavi relativno lagano, napunjen je uljem i sada radi OK. Vozam ga zadnjih par meseci bez problema e sad dokle videcemo. Hvala na savetima

                    Comment

                    Working...
                    X