CORSA B 1.0 - nije neki problem ali me nerviraju majstori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Nemoj da se ljutis, bila je tema kako izpitati dok je on line, dakle ne zasebno vec merenjem napona na liniji, isto tako se izbegava laznjak, takodje je receno da potrazi po forumu. Nekazem da si ista uradio pogresno sto si okacio, ja sam samo ostavio link iz pogresnog scalinga tolike fotografije.

    nhf
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #17
      uktratko- NTC je potrosac, ima funkciju reostata i kroz njega treba da protice neka struja.

      ECU je generator/strujni izvor i istovremeno senzor koji prati promenu pada napona na resotatu i time tumaci posredno temperaturu.
      sam NTC ne daje nikakav napon.

      napon od 1,6V treba da imas na dolaznoj zici a na samom senzoru zica prema masi treba da imas 0V.

      iz sheme kroz NTC treba da tece struja, tada ima pada napona.
      ne tece struja, nnema pada napona i on je tih 5V.




      ---------------
      Znaci maximalno pojednostavljeno. Uzmi unimer i jedan pipak na masu a drugi probodi kroz zicu i meri napon. Unimer na polju do 20V.
      Imas sliku dijagrama po kojoj mozes pratiti promenu napona kroz grejanje motora. Zapisi pocetni napon dok je hladan motor i krajnji opali napon kad je motor postigao radnu temperaturu.


      Slicno tome mozes pratiti i otpornost davaca kroz temperaturni opseg. Pratece vrednosti imas isto na slici dijagrama. Otkaci oba njegova kraja i stavi na ommetar na podrucje prvo 2K pa kao se malo ugreje motor prebaci na 200oma podrucje.Zasto?
      Zato sto je bar na Saab NTC-u otpor oko 360 oma na hladno a pada na 30tak kad je vruc pa je opseg instrumenta malo nezgodan da pokrije merenje. Ako imas te oscilacije u odnosu na temperaturu onda ti je bar NTC ispravan. Mislim da jeste jer je sansa da on crkne kvazi nikakva jer se to desava samo od zamora materijala a ti kazes da je nov.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment


      • #18
        Hvala svima na odgovorima. Javicu sta sam uradio.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Nije dzabe Maximus,
          Naucice bar nesto mozda. Sve ima svoj pocetak. Ako se uvek prepusti drugome da misli umesto nas . . .
          Naravno da je svaki pocetak tezak. Tako bar kazu.

          Comment

          Working...
          X