Astra G 1.4 štuca na konstantnom gasu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Originally posted by comi 1342 View Post
    Samardžiću, u ECU-u postoji oscilator, čiju frekvenciju diriguje senzor radilice, te se iste oscilacije pojačavaju drajverima i "ispucavaju" preko bobina kroz svećice. Nema nikakve korekcije u "jačini struje", a i pritisak kod paljenja je uvek gotovo isti, tj radnih 10-ak bara... Ovo pišem kao elektrotehničar, čisto sumnjam da ima potrebe praviti povratnu spregu o razlici pritiska u cilindru kod hladnog i toplog motora...
    Neznam sto sam ja prozvan al ajde kad vec jesam da odgovorim.

    Oscilacije hal senzora se ne pojacavaju, to je malte ne nemoguce uraditi.

    One se koriste kao pobudni inpuls za el kolo koji prekida 12v na bobini.

    Pritisak u kompresionom prostoru je preko 10 bara i kad motor samo vergla.

    U radu je pritisak mnogo veci jer se ubacuje mnogo vise smese benzin-vazduh.

    To nije samo posledica u****vanja klipa vec i takt paljenja utice na ubrzavanje

    u****vanja smese a i izduvna grana ima svoj specifican oblik koji utice da se

    iza izduvnog ventila stvori vakum u taktu izduvavanja.

    Samo mi nije jasno sto bas mene da prozoves imalo je u ovoj temi i vecih promasaja.

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #17
      Originally posted by zverko View Post
      volo bih da me se objasni.
      Closed loop a sonda daje pogrešna očitavanja smeše i eto "štucanja"

      Isti problem sam imao na Sierri 2.0 dohc i problem rešen baš zamenom l.sonde.

      Što ne mora da znači da je to i ođe problem.
      fordclubserbia.org

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        opet ne vidim razlog da motor "stuca" ako sonda ne radi kako treba. jedino da je zakucala u bogatu pa da ECU sve vreme obara smesu ne bi li uradio korekciju ali u tom slucaju se pali cek i auto ne da stuca nego nece da ide jer nema goriva.

        sonda lako moze da se elimise, raskacis i probas. radice malo bogatije ali ce raditi i bez nje. njega beje neki senzor
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #19
          Vole kod tih Opela i zlotokomeri da prckaju... al sto kaze Zver,raskaci sondu i vidi kako ce se ponasati... ne kosta nista.
          fordclubserbia.org

          Comment

          • oooo quattro
            CBC Veteran
            • 01.08.2007
            • 126
            • Zrenjanin

            #20
            Astra je 1.4 16v 90ks. Kodna oznaka mislim da je ZX. Ima zupčati kaiš, a ne lanac 2002 god. Lambda sonda me je zezala, a možda me još uvek zeza jer povremeno upali chek lampicu. Majstor ga je kačio na kom i svaki put kada je prijavio chek engine u pitanju je bila lambda i to činimi se ona iza katalizatora.

            Majstor mi je rekao da sonda hoće da zeza i kada sipaš gorivo različitog kvaliteta.

            Inače nema štucanje nema veza sa voznom brzinom ili brzinom u kojoj je menjač. Javlja se uvek u istom opsegu obrtaja i to samo kada vozim konstantnom brzinom. Kada ubrzavam sve radi normalno.

            Možda bih stvarno trebao zamenim sondu. Gde ima da se kupi i koliko košta, da li se to uopšte isplati? Možda je samo eliminisati.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Ako je uvek isti broj obrtaja onda je senzor "obrtaja", senzor na radilici ili na bregastoj ako ga ima. Obrtaji su uvek nekoliko i uvek isto. Ako je 2000 onda je 2000 ali je sve ostalo različito na tih 2000 u zavisnosti od opterećenja motora.

              Lambda sonda svakako ne spada u element kojem je svejedno kako voziš na 2000 obrtaja pa bih zaključio da je ispravna.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • comi 1342
                Moderator
                • 28.09.2005
                • 1126
                • NS
                • Giulietta ,PUG 106,

                #22
                Originally posted by b_samardzic View Post
                Jaka struje je potrebna kod velikog pritiska u cilindru.
                Ja sam elektrotehničar, pa reagujem na ovo. 20 kV preskoči bez problema 4, 5 cm, a ne 1 mm zazora da mu bude problem.
                Nemoj ništa shvatati lično, fakat je da se lupeta žestoko, i ti si nastavio, ali ne bih da ulazim u raspravu, ...
                Kad mi neko napiše " jaka struja"... Koliko ceniš da je pritisak u cilindru 5 stepeni pre GMT, kod benzinskog motora ?
                "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #23
                  a pogotovo ta druga ne moze da pravi takav problem jer ista sluzi samo i iskljucivo samo za kontrolu protocnosti katalizatora. cimanje moze da se desi kada je kat zapusen ali se desava samo i iskljucivo na velikom opterecenju tj dok auto ubrzava. to sto pali cek a dijagnostika kaze BANK 1, Sensor 2 ne znaci da je sonda u maleru moze da bude da ti je kat izgoreo a ako si skinuo kat onda cek gori vecito.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #24
                    Originally posted by comi 1342 View Post
                    Ja sam elektrotehničar, pa reagujem na ovo. 20 kV preskoči bez problema 4, 5 cm, a ne 1 mm zazora da mu bude problem.
                    Nemoj ništa shvatati lično, fakat je da se lupeta žestoko, i ti si nastavio, ali ne bih da ulazim u raspravu, ...
                    Kad mi neko napiše " jaka struja"... Koliko ceniš da je pritisak u cilindru 5 stepeni pre GMT, kod benzinskog motora ?
                    E odlicno posto si elektrotehnicar onda verovatno znas da 10Kv pravi luk vec na 10cm.

                    Jesi li nekad video sta se desi ako probas da iskljucis rastavljac koji je pod naponom?

                    Ajde sad mi objasni kako prekodac u trafo-stanici ne varnici! Odgovorom na to pitanje

                    videces gde gresis kad pises "20 kV preskoči bez problema 4, 5 cm, a ne 1 mm zazora da mu bude problem."

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #25
                      dobro de , niska struja mu je uska struka, ove banderaske fore on prati fakultativno
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Radan
                        CBC Član
                        • 21.09.2013
                        • 79
                        • Grocka
                        • Reno Megan 1

                        #26
                        Originally posted by zverko View Post
                        volo bih da me se objasni.
                        Ja nemam stručno-tehničko obrazovanje u tom polju da bih ti to objasnio ,zato i nisam razrađivao temu ....zašto-kako.Moj post je bio isključivo na osnovu ličnog iskustva.Skoro identična situacija,zamenjena sonda i auto preporođen.Niti tvrdim niti insistiram ali može čovek i to da uzme u obzir kad već ide kod majstora.
                        Bolje jednom dvaput nego nijednom triput

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Originally posted by b_samardzic View Post
                          E odlicno posto si elektrotehnicar onda verovatno znas da 10Kv pravi luk vec na 10cm.

                          Jesi li nekad video sta se desi ako probas da iskljucis rastavljac koji je pod naponom?

                          Ajde sad mi objasni kako prekodac u trafo-stanici ne varnici! Odgovorom na to pitanje

                          videces gde gresis kad pises "20 kV preskoči bez problema 4, 5 cm, a ne 1 mm zazora da mu bude problem."

                          Svaku temu morate da ukakite...

                          Video sam mnogo puta kad sklopnik izgubi brzinu, dobijaš loptastu munju, zvuk i dim, to smo zvali disko klub, mana je što posle ne vidiš bar pola sata.

                          Ne znam za trafo stanicu ali na električnim lokomotivama ima dva načina, birač brzina koji je ustvari prekidač sa mnogo položaja (kao na šporetu) se nalazi u trafo ulju da bi sprečio varničenje, pošto preko uvodnika dolazi 25 tisuća volti. Malo manje nego na autu ali zato iza stoji Djerdap to jest neograničena struja.

                          Drugi način je spomenuti da sklopnik (prekidač) otvara i zatvara pneumatski ventil brzinom većom od treptaja oka i na taj način sprečava pravljenje varnice ili voltinog luka... Gore opisana pojava se dogodi kad se taj ventil zaglavi ili uspori usled vlage, hladnoće ili neispravnosti, onda baš lepo zavarniči.

                          Sad ti nama objasni kako je svećica u trafo ulju ili ima sklopku koja drma elektrodu.

                          Ili ja nisam razumeo tvoje pitanje?

                          I za druge, ipak nije isto kad preskače varnica na atmosferi ili na 10+ bara....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #28
                            Visokonaponski SF6 prekidači 72,5-550 kV


                            Visokonaponski prekidači za vanjsku montažu proizvodnje KONČAR – EVA

                            su suvremeno koncipirani prekidači s autokompresijom.

                            Polni stup sastavljen je od prekidne komore, potpornog izolatora, i međuprigona,

                            te predstavlja zasebni plinski prostor. Taj se prostor vakuumira u tvornici i nakon

                            toga se puni plinom SF6 na 0.5 bara pretlaka.

                            Komora je Zatvorenog tipa i napunjena SF6 gasom koji je elektro-neaktivan.

                            U komori je sf6 gas pod pritiskom od 0.5 bar i prilikom prekida dolazi do pojave luka

                            sto zagreva gas i povecava pritisak tako da dolazi do samogasenja luka.

                            Naravno da je brzina odvajanja vrlo bitna.

                            Slicno je i sa prekidacem koji dora opisuje koji je u trafo ulju. To Ulje takodje mora da je

                            hermeticki zatvoreno.

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #29
                              Poenta je bila da kolega comi 1342 shvati zasto je varnici lakse da probije kroz

                              izolaciju kabla pa jos par cm kroz vazduh nego preko svecice na kojoj je zazor 0.7 mm.

                              (Al sam odlutao od teme izgleda mnogo.)

                              Krivac tome je kompresovani vazduh sa benzinom.

                              Smesa plina i vazduha ima jos vecu dielektricnu probojnost nego benzina.

                              Zato losi kablovi i ostatak instalacije prvo se pokazu na plinu a na benzinu

                              jos uvek nema problema.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Stvarno si odlutao
                                Ja sam mislio da želiš ko zna šta dokazati ali šta si hteo to samo ti znaš...

                                U principu sve gore opisano je tačno ali nema veze sa temom jer svećica ima namenu da USPOSTAVI varnicu izmedju elektroda dok sve iznad opisano ima namenu da SPREČI pojavu varnice na elektrodama.

                                Da ne širim temu smeša u cilindru je očekivano stanje za konstruktora motora i svećice i sve je prilagodjeno tome... Nedolazi do neočekivanih promena sem u slučaju kvara što mi sad ove lamentiramo da li je kvar i gde je.

                                U prilog teorije ide genijalni sistem provere smeše koji se zove trionic i koristi upravo to, očekivanu otpornost gasa i tako saznaje da li je bilo više ili manje goriva.

                                U skladu sa tim, odgovor na to zašto bi kolega Ćomi shvatio da je lakše sve ostalo nego da preskoči na milimetar u svećici, verujem da zna ali to je očekivano stanje inače po tebi ne bi se nikad dogodio taj srećni slučaj da varnica preskoči na svećici pa bi još uvek gurali aute... ili terali na paru..


                                Takav kvar se manifestuje kad u četvrtoj petoj - brzini naglo dodaš gas radi ubrzanja, klip se ubrzava, paljenje nije ranije koliko treba jer nema obrtaja a smeša je siromašna pošto je naglo otvoren leptir. Ukoliko je sve ispravno to traje par taktova i niko neam pojma šta se dogadja a ako nešto kasni ili ne radi kako trebam nastaje trzanje i beleži se misfajer gde majstori menjaju svećice jer piše da nije bilo varnice (vatre).

                                Nemam pojma da li konkretan auto radi korekciju paljenja na osnovu TPS-a, potpritiska, obrtaja i ko zna čega ili samo na osnovu nečega. Stoga se gornji opis ima smatrati samo kao mišljenje.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X