Astra G 1.4 štuca na konstantnom gasu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #31
    Poenta je da se uslovi slicni uslovima u cilindru koriste za sprecavanje varnice.

    Iz toga zakljucujemo da je varnici ipak tesko da preskoci taj 1 mm.

    Bio sam prozvan da lupetam pa otuda pokusaj da se opravdam.

    Iako kolega comi nije u pravu nisam ga vredjao, samo sam hteo da mu objasnim gde gresi.

    Ako neko nema vremena i ne zeli da ulazi dublje u materiju i nemora (mada mu je to struka),

    niko ga na to ne prisiljava al ja uvek saslusam nekoga pa tek onda donosim zakljucke.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Baš si tvrdoglav, pitao te lepo čovek koliko ceniš da je pritisak u momentu paljenja varnice zato što zna da je pritisak tada znatno manji nego kad je klip u GMT, ne znam kako se to danas piše a drugo što ti objašnjavaš.. Pa nije u cilindru hitlerov gas smejavac nego atmosferski vazduh koji je malo pomešan gorivom (bilo koje vrste)...

      Mislim srpski stvarno lupaš kad na tri strane objašnavaš kako neće baciti varnicu nešto što je predvidjeno i konstruisano da ne baca varnicu jer će se istopiti. Uslovi za to su surovi i svakako ni delić toga nema u cilindru da bi opravdao tvoje poredjenje i objašnjavanje drugom kako si u pravu a on jelte lupa samo ti to ne kažeš tako.

      Usput, šta je tebi struka?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #33
        Da pitao me koliki je pritisak 5 stepeni pre GMT.

        cosinus 5°=0.99619

        Znaci da je pritisak 99.619% pritiska u GMT.

        Tacnije ako je hod klipa 80mm ostalo je jos 0.3mm do GMT.

        Doro za pritisak ces ti bolje odgovoriti kolika je kompresija merena na vrucem motoru pa jos malo preko toga.

        Masinstvo mi je struka, radim u EPS-u.

        Comment

        • oooo quattro
          CBC Veteran
          • 01.08.2007
          • 126
          • Zrenjanin

          #34
          Originally posted by Radan View Post
          Ja nemam stručno-tehničko obrazovanje u tom polju da bih ti to objasnio ,zato i nisam razrađivao temu ....zašto-kako.Moj post je bio isključivo na osnovu ličnog iskustva.Skoro identična situacija,zamenjena sonda i auto preporođen.Niti tvrdim niti insistiram ali može čovek i to da uzme u obzir kad već ide kod majstora.
          Gde si kupio sondu i koliko si je platio?

          Comment

          • Radan
            CBC Član
            • 21.09.2013
            • 79
            • Grocka
            • Reno Megan 1

            #35
            Kod mene je sonda sa jednom žicom,što kod tebe mislim nije slučaj.Koštala je 35 e neka univerzalna,a original je u to vreme bila 8000 dinara (pre 4-5 godina).Ali svejedno nemoj da kupuješ bilo šta pre provere.Gore su kolege malo razradile temu,ljudi se razumeju i poštujem svačije mišljenje,mada neverujem da će ti to mnogo pomoći oko problema.Ja jedino znam iz svog iskustva a i iskustva mojih drugara,to mi liči na neispravnu sondu ili EGR ventil.....
            Bolje jednom dvaput nego nijednom triput

            Comment

            Working...
            X