U pitanju je golf III tdi od zadnje zamene ulja proslo je nekih 1000 km i od pre neki dan cale primeti da raste nivo ulja (ne nesto drasticno ali se primeti) dok sa druge strane opada (mada jos uvek ne mogu sigurno da tvrdim) nivo rashladne tecnosti.Inace sam sa ranijim golfom I imao isti problem samo sto sam njemu dosipao antifriz i tako ga vozio jer je i malo trosio ulje (i ulja je uvek bilo taman
) tada su mi rekli da je otisao dihtung glave.Da li je moguce da je otisao i na trojci iako je trojka skoro presla 85.000km (uvezen je sa servisnom + moja kilometraza pa smatram da je sa kilometrazom sve ok)?Da li je neko imao slican problem?
nivo rashladne tecnosti vs. nivo ulja
Collapse
X
-
ako je otiso dihtung glave punio bi ti se neki cilindar vode i prilikom paljenja nazad bi izlazio bijeli dim,a ako je vece puknuce moze se desiti da ti zastopa motor prilikom paljenja kad se napuni cilindar vode i da se pokrivi radilica,pukne klip, itd. , takodje bi trebao da nabija pritisak u prelivnoj boci,tj. da kad ugasisi motor sisti iz poklopca, najlakse ces to utvrditi tako sto skines crijevo sa prelivne boce kad je auto na radnoj temp.(stavis ga iznad prelivne boce da se ne prosipa) , dodajes gas i posmatras kakav mlaz ide,ako je bjelicast,pjenusav, znaci da ima kontakt sa cilindrom, to moze da znaci da je dihtung a moze da znaci i da je puko blok, nebih da baksuziram ali ako raste nivo ulja vjerovatno da je ovo drugo
,ali nivo ulja moze da raste i zbog drugih stvari,npr. pukla karika na nekom klipu pa propusta gorivo,a isto tako i nivo vode moze da pada ako je puko hladnjak grijanja u kabini
HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
-
-
Nisam bas siguran, ali nesto mi se vrzma po glavi da neke varijante tdi motora imaju i u karteru hladnjak za ulje, kroz koji prolazi rashladna tecnost, pa treba i na to obratiti paznju.....
Ali bolje je na pocetku ipak icei na varijantu dihtunga glave, uostalom provjeri to pa javi sta se desava....
Comment
-
-
vrlo jednostavno, NIKAKO, jer sve je podlozno izmjenama, digitalna tabla se lako zamijeni ili resetuje tako da nikad nisi siguran koja je cifra, a za mehanicku da i ne pricam,,, znaci ne juri to, nista neces uraditi, nema vajde......
ajd pa javi da vidimo sta bi moglo biti, bas me interesuje
Comment
-
-
1.9 td i tdi motori imaju hladnjak ulja koji se nalazi na mjestu gdje se zasarafljuje filter ulja, kao aluminijumska kutija na koju ide crijevo od rashladne tecnosti, nevjerujem da je ikom pukla sama od sebe,ali opet svasta je moguce
HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Maki, znam za jedan takav slucaj kada je covek otisao kod majstora da mu otvara motor zbog glave, jer mu je kao pomesao ulje i vodu, a ovaj mu zakrpio hladnjak i to naplatio kao full generalnu.
E kada smo posle nedelju dana ustanovili sta je uradio majstor...
O tome smem da pricam samo u Dump-u...
Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
pa o tome sam i govorio, ima ona budzevina koja se nalazi prije filtera za ulje, i to je u stvari hladnjak za ulje, pa treba provjeriti da nije tu doslo do curenja, najlakse je otkaciti oba crijeva i premostiti ih malom cjevcicom, da se zatvori krug i posmatrati sta se dogadja, naravno govorim o mogucnostima prostijeg rjesenja, pa ako ni to ne pali, otvaraj motor, ili sacekaj malo mozda se jos neko sjeti neceg slicnog
nisam znao o kom modelu je rijec jer neki tdi imaju i poseban hladnjak za ulje koji se halazi desno od motora i izgleda kao hladnjak za vodu, e sad nisam bas siguran da li i u njega ulazi rashladna tecnost, mada cini mi se da i u njega ulazi
ono gore je opisano za gtd motor od golfa 2, pa vidi sad koja je varijanta
Comment
-
-
pazi,nebih se igrao i premostavao hladnjak ulja i tako vozio auto,ulje se hladi radi turbine,jer t.dizel radi pod vecim opterecenjem na lezajima zbog kompresije tako da se ulje vise zagrijava,a isto ulje podmazuje lezajeve na turbini pa da se nebi pregrijevala..............
nego to se da lako ispitati, odvrnes filter ulja,poslije njega ima jos jedna tanja matica,skines nju i svuces taj alu. dio(predhodno odvojis crijeva za vodu), kad si ga skinuo izlaz vode necim zacepi a na ulaz spoj crijevo sa cesme i pusti vodu,ako krene da curi iz prostora za ulje(iz unutrasnjosti) problem rijesen,ako ne onda je taj dio ok, taj hladnjak pored motora imaju noviji modeli kojima nije klasicni filter vec umetak
samo sam zaboravio da li se skida komplet dio(kao neka cijev sa navojem) na koji dodje filter ili samo matica, u sustini nije nikakva razlikaHSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM
Comment
-
-
Samo je maticom pricvrscen, sigurno ,odvrne se i svuce, ali mislim da ako ima neka naprslina nece da se vidi pod cesmom, ali opet neka proba, i to, najbolje je da ako to vec skida da nakaci na kompresor pa ko vulkanizer pod vodu,naravno da zecepi drugi kraj. jer ipak se pritisak rashladne tecnosti poveca prilikom zagrijevanja...
Ma nebi mu se nista desilo ni da ga zacepi na jedan danipak je to veoma malo hladjenja ulja, ipak ono toliko brzo protice kroz taj dio cijevi...... ne kazem da nema svrhu, ali mislim da je vise simbolicna namjena
A taj dodatak ne znam bas...... jer je moj golf 2 iz '92 imao taj hladnjak i nosio je oznaku tdi.....
jebiga mi smisljamo ali nigdje ponosnog vlasnika sa problemom da nas vrati na pravi put.....
Stvarno ste extra ekipa, matere mi, svaka cast..........
EEEEE da je vise ovakvih, majstori ne bi imali ni za cigare.
. ozbiljno ljudi, ovo je jako pametan vid razmjene iskustava, i jako mi se svidja.....
pozdrav, iajd da radimo sta....
h
Comment
-
Comment