nivo rashladne tecnosti vs. nivo ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojan
    CBC Senator
    • 29.08.2005
    • 232
    • novi beograd

    nivo rashladne tecnosti vs. nivo ulja

    U pitanju je golf III tdi od zadnje zamene ulja proslo je nekih 1000 km i od pre neki dan cale primeti da raste nivo ulja (ne nesto drasticno ali se primeti) dok sa druge strane opada (mada jos uvek ne mogu sigurno da tvrdim) nivo rashladne tecnosti.Inace sam sa ranijim golfom I imao isti problem samo sto sam njemu dosipao antifriz i tako ga vozio jer je i malo trosio ulje (i ulja je uvek bilo taman ) tada su mi rekli da je otisao dihtung glave.Da li je moguce da je otisao i na trojci iako je trojka skoro presla 85.000km (uvezen je sa servisnom + moja kilometraza pa smatram da je sa kilometrazom sve ok)?Da li je neko imao slican problem?
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    #2
    ako je otiso dihtung glave punio bi ti se neki cilindar vode i prilikom paljenja nazad bi izlazio bijeli dim,a ako je vece puknuce moze se desiti da ti zastopa motor prilikom paljenja kad se napuni cilindar vode i da se pokrivi radilica,pukne klip, itd. , takodje bi trebao da nabija pritisak u prelivnoj boci,tj. da kad ugasisi motor sisti iz poklopca, najlakse ces to utvrditi tako sto skines crijevo sa prelivne boce kad je auto na radnoj temp.(stavis ga iznad prelivne boce da se ne prosipa) , dodajes gas i posmatras kakav mlaz ide,ako je bjelicast,pjenusav, znaci da ima kontakt sa cilindrom, to moze da znaci da je dihtung a moze da znaci i da je puko blok, nebih da baksuziram ali ako raste nivo ulja vjerovatno da je ovo drugo ,ali nivo ulja moze da raste i zbog drugih stvari,npr. pukla karika na nekom klipu pa propusta gorivo,a isto tako i nivo vode moze da pada ako je puko hladnjak grijanja u kabini
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #3
      e da, kao prvo nevjeruj u to sto pise na satu za km,i oni preko znaju da vracaju kilometrazu pogotovo ako je auto za izvoz, pucanje dihtunga je poslijedica pregrijavanja tog dijela koji je popustio
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • dandy
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 513
        • Bijeljina-Beograd Medakovic

        #4
        Nisam bas siguran, ali nesto mi se vrzma po glavi da neke varijante tdi motora imaju i u karteru hladnjak za ulje, kroz koji prolazi rashladna tecnost, pa treba i na to obratiti paznju.....
        Ali bolje je na pocetku ipak icei na varijantu dihtunga glave, uostalom provjeri to pa javi sta se desava....

        Comment

        • bojan
          CBC Senator
          • 29.08.2005
          • 232
          • novi beograd

          #5
          Nista ostaje mi da pratim situaciju nekoliko narednih dana pa cemo da vidimo sta se desava,javicu sta se dalje desava.Inace kako mogu da proverim kolika mi je stvarna kilometraza na kolima?

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #6
            vrlo jednostavno, NIKAKO, jer sve je podlozno izmjenama, digitalna tabla se lako zamijeni ili resetuje tako da nikad nisi siguran koja je cifra, a za mehanicku da i ne pricam,,, znaci ne juri to, nista neces uraditi, nema vajde......
            ajd pa javi da vidimo sta bi moglo biti, bas me interesuje

            Comment

            • maki
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 878
              • Budva, CG

              #7
              1.9 td i tdi motori imaju hladnjak ulja koji se nalazi na mjestu gdje se zasarafljuje filter ulja, kao aluminijumska kutija na koju ide crijevo od rashladne tecnosti, nevjerujem da je ikom pukla sama od sebe,ali opet svasta je moguce
              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Maki, znam za jedan takav slucaj kada je covek otisao kod majstora da mu otvara motor zbog glave, jer mu je kao pomesao ulje i vodu, a ovaj mu zakrpio hladnjak i to naplatio kao full generalnu.
                E kada smo posle nedelju dana ustanovili sta je uradio majstor... O tome smem da pricam samo u Dump-u...
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • dandy
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 513
                  • Bijeljina-Beograd Medakovic

                  #9
                  pa o tome sam i govorio, ima ona budzevina koja se nalazi prije filtera za ulje, i to je u stvari hladnjak za ulje, pa treba provjeriti da nije tu doslo do curenja, najlakse je otkaciti oba crijeva i premostiti ih malom cjevcicom, da se zatvori krug i posmatrati sta se dogadja, naravno govorim o mogucnostima prostijeg rjesenja, pa ako ni to ne pali, otvaraj motor, ili sacekaj malo mozda se jos neko sjeti neceg slicnog
                  nisam znao o kom modelu je rijec jer neki tdi imaju i poseban hladnjak za ulje koji se halazi desno od motora i izgleda kao hladnjak za vodu, e sad nisam bas siguran da li i u njega ulazi rashladna tecnost, mada cini mi se da i u njega ulazi
                  ono gore je opisano za gtd motor od golfa 2, pa vidi sad koja je varijanta

                  Comment

                  • maki
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 878
                    • Budva, CG

                    #10
                    pazi,nebih se igrao i premostavao hladnjak ulja i tako vozio auto,ulje se hladi radi turbine,jer t.dizel radi pod vecim opterecenjem na lezajima zbog kompresije tako da se ulje vise zagrijava,a isto ulje podmazuje lezajeve na turbini pa da se nebi pregrijevala..............
                    nego to se da lako ispitati, odvrnes filter ulja,poslije njega ima jos jedna tanja matica,skines nju i svuces taj alu. dio(predhodno odvojis crijeva za vodu), kad si ga skinuo izlaz vode necim zacepi a na ulaz spoj crijevo sa cesme i pusti vodu,ako krene da curi iz prostora za ulje(iz unutrasnjosti) problem rijesen,ako ne onda je taj dio ok, taj hladnjak pored motora imaju noviji modeli kojima nije klasicni filter vec umetak

                    samo sam zaboravio da li se skida komplet dio(kao neka cijev sa navojem) na koji dodje filter ili samo matica, u sustini nije nikakva razlika
                    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                    Comment

                    • dandy
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 513
                      • Bijeljina-Beograd Medakovic

                      #11
                      Samo je maticom pricvrscen, sigurno ,odvrne se i svuce, ali mislim da ako ima neka naprslina nece da se vidi pod cesmom, ali opet neka proba, i to, najbolje je da ako to vec skida da nakaci na kompresor pa ko vulkanizer pod vodu,naravno da zecepi drugi kraj. jer ipak se pritisak rashladne tecnosti poveca prilikom zagrijevanja...
                      Ma nebi mu se nista desilo ni da ga zacepi na jedan danipak je to veoma malo hladjenja ulja, ipak ono toliko brzo protice kroz taj dio cijevi...... ne kazem da nema svrhu, ali mislim da je vise simbolicna namjena
                      A taj dodatak ne znam bas...... jer je moj golf 2 iz '92 imao taj hladnjak i nosio je oznaku tdi.....
                      jebiga mi smisljamo ali nigdje ponosnog vlasnika sa problemom da nas vrati na pravi put.....
                      Stvarno ste extra ekipa, matere mi, svaka cast..........
                      EEEEE da je vise ovakvih, majstori ne bi imali ni za cigare. . ozbiljno ljudi, ovo je jako pametan vid razmjene iskustava, i jako mi se svidja.....
                      pozdrav, iajd da radimo sta.... h

                      Comment

                      • bojan
                        CBC Senator
                        • 29.08.2005
                        • 232
                        • novi beograd

                        #12
                        evo me tu sam ali nisam nista proveravao a i cale vozi i ne dize haubu(zima napolju sta li vec?)sad cu da izadjem garaze i da proverim sta se desava pa cu da napisem pozdrav i hvala za postove do sada valjda ce se resiti nesto

                        Comment

                        • bojan
                          CBC Senator
                          • 29.08.2005
                          • 232
                          • novi beograd

                          #13
                          ulje provereno i od pre tri dana nema promene nivoa isto je i sa antifrizom o cemu se radi nemam pojma pratimo dalje sta ce se desiti

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #14
                            radi se o tome da ti se najvjerovatnije ucinilo
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            • bojan
                              CBC Senator
                              • 29.08.2005
                              • 232
                              • novi beograd

                              #15
                              i meni se cini da je tako

                              Comment

                              Working...
                              X