POTROSNJA ULJA JE OGROMNA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    POTROSNJA ULJA JE OGROMNA

    Prije nogo se upustim u radove da pitam imal kakvih prijedloga sta mi je ciniti. U pitanju je gtd dvojka, 1,6. proslo ljeto uradjena generalna, nije busen blok jer nije bilo potrebe ali je sve od glave preko klipova i ostalog zamijenjeno. dijelovi su uvezeni direktno iz Germany, original KS, sigurno. E sad sta se dogadja, odjednom u posljednjih 3-4 mjeseca poceo je da trosi ulje ko nezdrav, znaci jedno litar na 1000 km, sad trosi, a ranije je malo manje gutao. kompresiju sam mjerio i iznosi vrlo malo manje od 23, znaci odlicna, niti pusi na iberku, niti dize cepa od ulja kad se odvrne, ide ko zmaj, ma sve je ok, ali ulje negdje nestaje, i to primijetio sam kada ga vozim onako lagano par dana skoro da nema potrosnje, ali cim ga malo stisnem jace, pojede boga.
    moja semnja je na gumice ventila jer su one jedine uzete kod nas, pa reko mozda na njih vuce, ali da li je moguce da bas toliko na njih izlazi.
    nije pregrijavan, od generalne......
    takodje na turbini ne baca ulje, i to sam provjerio da nisu oni semerinzi na turbini otisli, ali samo sam usisnu provjeravao... da nije gdje na izduvnoj...
    inace poceo je da pusi na auspuh, ali tek pri vecem broju obrtaja, otprilike na 3200 rpm pocinje da pusi, ali nije dim ni crna ni plav, vec nesto sivo, jako cudne boje, ali samo preko 3200 rpm
    Imal ko ideja kakvih, da ne rasturam motor ponovo, vec da krenem od laksih stvari ukoliko postoje, mozda je neka sitna caka, a ja ne znam...
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Zapekle karike...
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • dandy
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 513
      • Bijeljina-Beograd Medakovic

      #3
      Ma to mi je krajnja varijanta, ali da vidim dal ima neko ideju da nesto drugo ne valja, mada koristio sam ulje castrol turbo max kao sto pise u servisnoj da je koristeno od samog pocetka, redovno mijenjao na 9500-10 000 km,,,,,, i ako su samo zapekle karike dal da vratim njih ponovo, posle ciscenja kanala, jer su original, a kod nas je jakotesko naci original il da ubacujem ovaj KS koji se moze naci kod nas na tristu, mislim da su oko 2800 din
      cini mi se da je dozvoljeni zazor karike kad se stavi sama u cilindar do 1 mm max mjereno od cela do cela tj na prekidu prstena, jel imam tacan podatak ili je to rastojanje manje, one kad su nove imaju oko 0,12-0,15 mm(mjerio sam), pa da znam kad otvorim dala da vracam stare ili da uzimam nove,mada presao sam od generalne oko 45000 km, ne bi trebalo da se pojedu tako brzo
      moram da se raspitam prije otvaranja motora, jer posle nema vremena da se razglaba, kola mi jako trebaju tako da moram da se pripremim za sve varijante.

      JEsul mogucnost samo karike il ima jos nekih ideja, i ima li neko iskustava sa ovakvim stvarima

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Ej.. sto komlikujes, izvadi dizne napolje, idi naravno PRE toga i kupi sprej za chiscenje kocnica, dakle za razbijanje koksnih naslaga.

        Naprskaj u cilindre, vidi da su klipovi na polovini, svi, raspodeli tecnost na sve cilindre, mozes i malo benzina i nafte da samesas takodje.

        Stavi dizne nazad i ostavi da stoji 24 sata.

        Posle 24 sata skini dizne, nali jos nafte u cilindre i proteraj bez dizni motor jedno 10 sekundi na anlaseru.

        Sve ovo radis pre nego li treba ulje da menjash.

        Promeni ulje i filter, zavrni dizne nazad i vozi.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #5
          Ne mogu da vjerujem da je tako jednostavno, ali vredi probati, jsi li za zamjenu ulja mislio zbog te tecnosti, ili zbog neceg drugog, jer sam zamijenio ulje prije 7 dana, pa jel treba ponovo da mijenjam, mada vec sad sam siguran da cu morati da ga mijenjam.
          Jel ta tecnost stetna po klipove i karike ili neke druge dijelove motora, semeringe i sl, da ne bude skuplja pita od tepsije, i gdje ima toga da se nadje, u bgd, ili ima svuda, prvi put za to cujem, i koju kolicinu da koristim, posto ne znam koliko ima u pakovanju ili kako vec ide


          I imam jos jedan problema a vidim da ovdje ima jako strucnih ljudi, pa da me posavjetujete.
          Kad upalim motor ujutro dok je hladan malo stuca kad mu se dodaje gas, tj miran je do jedno 1900 rpm, ali kad dodje do 1900 stucka, kao da pocne da trzaka i kad trzne na auspuh izbaci bijeli dim, na trenutak, kao da u tom trenutku nema explozije u cilindru, vec izbaci dim samo. Kad povucem sauh, tj on zakrene pumou za 2,5 stepena na predpaljenje to se ne dogadja, pomjerio sam i pumpu zbog toga malo na predpaljenje, ali prvi dan je radilo malo bolje a sad opet........
          Da napomenem da prilikom generalne jedino dizne nisam mijenjao, i to se dogadjalo i prije generalne i posle...
          Naravno kad se zagrije tj posle jedno minut radi normalno kao doxa.
          E sad varijanta dizni mi je nekako najbliza, da je frka sa njima jer sam mijenjao dizne i stavio polovne sa drugog motora koji sam rasturio, kad se to prosle godine dogadjalo i bio je miran jedno 2-3 mjeseca, ali je i sa njima poceo opet da stucka.
          postoji li jos neka mogucnost da nesto drugo nije u redu
          BTW to ciscenje i stelovanje dizni je kazu oko 40 e, pa da vidim mozel se kako jeftinije proci, i da ne bude da i to radim za dzaba
          Nije to neki problem, ne smeta nesto posebno,niti slabije vuce niti bilo sta, ali bih volio i njega da rijesim, jer volim da to sve bude kako treba

          O golfu znam podosta, ali ove stvari nisam susretao do sada, a svaki majstor koga pitam lupeta ko maxim po diviziji, kakvih sam sve objasnjenja cuo, moracu da otvorim novi topic da skupljamo majstorske umotvorine, Boze sacuvaj


          I VELIKO HVALA LJUDI< lijepo je znati da ima ljudi koji su spremni pomoci drugarima u nevolji

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #6
            probaj da zamjenis filter goriva i stavis pred filter,a i mogao bi da procistis usisno crijevo u rezervoaru,zna da se zalijepi smola po zidovima i smanji protok goriva,ako ni to nepomogne onda procisti dizne i trebalo bi da bude ok ako uradis ovo prethodno
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • dandy
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 513
              • Bijeljina-Beograd Medakovic

              #7
              Malo sam dopunjavao prethodnu poruku pa ne vidjoh da si odgovorio....
              filter zamijenjen prije mjesec dana, i komplet cijevi jer sam ih pokidao na neku armaturu sto sam naletio, tad sam i rezervoar ocistio(boze dragi sta se sve moglo naci u njemu....
              imam i pred filter(sito)
              Sto se tice toga to je sve ok, a to ciscenje dizni imatel neku preporuku ko radi dobro, u bijeljini ili u bgd, i koja je cijena, da ih ja skinem i odnesem ili to moraju oni koji rade da provjere posle na motoru, i koje je cifra za to, ja cuo 40 e, pa da vidim el ima drugacijih cijena

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Nekapiram, pitao si, ja ti odgovorio i sad neverujes? Hm

                Sta mislis da ja postavim jednom lakse prosireno pitanje

                nhf: drugi put nemenjaj nista pre nego li dodjesh i pitash nesto, malar bilo i ulje

                PS: Da, zasracesh ulje... no, tim bolje
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • dandy
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 513
                  • Bijeljina-Beograd Medakovic

                  #9
                  ma druze naravno da vjerujem to je bilo vise onako figurativno, kako ne bi vjerovo, pa da ne vjerujem ne bi ni pitao....pa nisam znao za ovaj forum do prije nieki dan sasvim slucajno saznao.....
                  Rekoh za odgovor od strane makija, jer sam u to vrijeme doradjivao prethodni post, da malo pojasnim stvari.... ne zamjeri,
                  Sto rece tim bolje za ulje, ma ja te nista skontao nisam u vezi sa prethodnim postom, a uz to sam i bosanac, pa jarane mora to polako, ko diesel, hahha, salu na stranu, da ne odskacemo od teme, mozel to malo preciznije da ne ponavljam pitanja
                  TNX

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Sta ti je konkretno ne jasno.
                    Znaci kupis sprej (break cleaner) imas na OMV pumpama na pr. "Wurt" marke.
                    Skines dizne za naftu da bi mogao da sipas kroz rupe sprej.
                    Klipve iznivelises na sredinu da budu u istoj ravni.
                    Kada dodjes sutra malo ih proteras verglanjem. Imas gore detaljnija uputstva pa ako nesto jos nije bas najjasnije reci.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • dandy
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 513
                      • Bijeljina-Beograd Medakovic

                      #11
                      ajd vidjecu za vikend da to odradim, pa da vidim ocel sta da se rijesi...... a imal neko ideja sta bi moglo biti sa onim trzanjem koje sam naveo ranije posto vec skidam dizne da vidim da i to rijesim ako moze, imal nacina da se dizne provjere odokativno ili mora kod bosiste, i dal je to uopste do dizni, ili neceg drugog. ako jeste gdje to u bgd i po kojoj cijeni rjesavaju
                      hvala drugari i pozdrav

                      Comment

                      • don
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 483
                        • Beograd

                        #12
                        Koliko se secam provera dizni je besplatna, (burazer kada je menjao, odneo je stare da proveri, i nije mu nista naplatio, a bile su katastrofa, od 4 dizne, jedna je radila normalno, druga je kao nesto bacala, treca kapljala, a cetvrta mrtva, ali totalno , s'tim sto se njemu desavalo ujutru kada upali da se auto trese,i bacao je nekakav cudan dim, i kada je zamenio sve ok)
                        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                        Comment

                        • dandy
                          CBC Senator XXL
                          • 09.12.2005
                          • 513
                          • Bijeljina-Beograd Medakovic

                          #13
                          e jos samo da mi kazes gdje je odnio jer se ja u bgd snalazim ko prase u Teheranu.....
                          gdje je radio i koliko ga je izaslo ciscenje i stelovanje, da vidim kad ih skidam vec da ih odnesem odmah na sredjivanje

                          Comment

                          • Boki Ar
                            CBC Senator XXL
                            • 11.11.2004
                            • 2827
                            • Aranđelovac
                            • Vektra

                            #14
                            Brizga&amp;#269;i

                            Potraži ovde čoveka sa nickom Dieselman...On je za to "tata"
                            Pozdrav!
                            BP
                            **************

                            Comment

                            • don
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2005
                              • 483
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by dandy
                              e jos samo da mi kazes gdje je odnio jer se ja u bgd snalazim ko prase u Teheranu.....
                              gdje je radio i koliko ga je izaslo ciscenje i stelovanje, da vidim kad ih skidam vec da ih odnesem odmah na sredjivanje
                              Pitacu ga.
                              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                              Comment

                              Working...
                              X