POTROSNJA ULJA JE OGROMNA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    #16
    pitao sam dieselmana, ali se ne javlja, mozda bude odgovora, ko zna.... aj ti vidi sa tim burazerom pa da to zajedno uradim kad vec skidam dizne.... o boze, jos mi je samo snijeg falio..... a evo ga @$%$@$%#$@&%@$@

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      Pozdrav svima!
      dandy ako sam te dobro razumeo:stavio si komplet novih klipova sa karikama u blok koji nije busen.Ok,koje su bile mere cilindara(mereno komparatorom,naravno)kad si otvorio motor?

      Kazes sad ti trosi litar ulja na 1000km a ranije je malo manje trosio.Definisi to "malo manje".Jel` to pola litre na 1000?Znaci,od menjanja do menjanja 5 litara?Ili manje...
      Presao si 45000.Od kada je poceo da trosi to "malo manje" ulja?

      Zasto menjas ulje na 10000 km?Jel` to sintetika,polu-sint ili mineralno?Ako je mineralno 5-6000 mu je plafon sa"dobrom(citajunom sumpora)naftom".

      Meni ovo deluje kao klasicno "karicenje"(cilindri neobradjeni) a za to je 50000 km u nasim uslovima puna kapa...
      Samo me zanima sta je bilo pre nego sto si prvi put otvorio motor.Jel` isto trosio ulje nenormalno ili ne?
      Kompresija je znaci 22 i nesto,kad padne ispod 20 nema ni paljenja na `ladno

      Kad si vec radio motor MORAO si i dizne proveriti,to sto stucka kad je hladan najcesce dizne zezaju.Kako je podeseno paljenje?Komparatorom, nadam se.Dizne mogu lepo da spiraju cilindre ako daju previse goriva i cilindri ostaju bez podmazivanja i onda...Mada,to bi se primetilo i po ulju...

      Pozdrav!
      --||--ko

      P.S. Poc`o sam k`o brick,ali mora od pocetka do krljaja...

      Comment

      • don
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2005
        • 483
        • Beograd

        #18
        Originally posted by dandy
        e jos samo da mi kazes gdje je odnio jer se ja u bgd snalazim ko prase u Teheranu.....
        gdje je radio i koliko ga je izaslo ciscenje i stelovanje, da vidim kad ih skidam vec da ih odnesem odmah na sredjivanje
        Pitao sam buraza, ovaj kod koga je on radio kaze da se negde preselio sa radionicom, i ne zna gde je sada, a ima drugi u Galenici, kod njega je provera dizni 250din/kom, a treci je u Ciginoj ulici, na medaku, on je jeftin i radi dobro.
        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #19
          pa ovako, generalnu sam radio jer mi je prsla glava motora, u stvari prvo je malo izbacivao ulje na dihtung glave ali kada sam skinuo glavu vidio sam da je ispucala, mogla je da se sredi ali sam nabavio novu, rodica jedna mi radi sa wagen dijelovima i donijela mi je komplet dijelova iz njemacke, papreno je izaslo ali znam da je original KS. cilindre nisam dirao jer sam blok opitovao u ORLU, kod nas u bijeljini i sad ne znam tacne mjere, ali covjek sto je provjeravao je bio kontrolor u TAS-u i rekao mi je da nema potrebe da busim cilindre i da su odlicni.
          do generalne nije trosio skoro ni malo ulja, znaci na 10 000 znao je da potrosi recimo sa vrha do polovine mjeraca, sto je manje od pola litra,
          posle generalne koja je radjena u julu prosle godine zeznuo sam se i promijenio ulje, i umjesto castrol turbo max-a sipao valvoline turbo diesel, i proljetos je poceo da trosi, prvo jedno litar ma 10 000, a posle recimo u junu oko 2 l na 10 000, i sada bije jedno litar na 1000, mozda malo manje, ali oko litar.
          doduse primijetio sam da znatno vise trosi kad ga malo istresem i kao sto sam vec napisao kad ga vozim par dana do recimo 3000 rpm skoro da nista i ne potrosi, a cim ga istresem malo znaci startovanje i voznja preko 140 km/h potrosi boga.
          sada sam opet presao na castrol, samo sad se vise ne pravi turbo max nego je naslednik assuron max, castrol, ali opet trosi.......
          karike su KS i to bas za td motore, ali da su karike valjda bi gubio kompresiju i duvao na cep. medjutim toga nema. takodje kod golfa je kompresija 23, a kod mene jako malo ispod 23, pali ko zmaj, evo jutros upalio na pola kljuca maltene, znaci bas iz prve......
          paljenje sam stelovao komparaterom, ali je vise trzakao pri startu, kada sam pomjerio pumpu malo naprijed bez komparatera, smanjilo se trzanje, znaci na predpaljenju bolje radi(komparaterom sam stelovao na 93 predpaljenje)
          i da li se zbog predpaljennja povecava potrosnja goriva, posto ja nisam primijetio da vise trosi, i kakve su posledice po motor, posto ovako ide ko zmaj, mnogo je zivlji motor, i na crti dere golfove 1,6 benzince, pokusao sam vise puta i svaki put dranje, cak sam i drugara sa audijem 16b odrao..... znaci zmaj.....
          samo jede ulje majku mu, pa da vidim sta je raditi jer jeftinije mi i karike da zamijenim nego da sipam 5l ulja
          ja sam sumnjao na gumice ventila, da nisu one propale, jer su samo one victor reinz, naravno kupljeno kod nas... koja je sasa da su one u pitanju, i dal moze toliko da trosi preko njih




          Ajd vidjecu da nadjem tog za dizne,,,, inace motor sam sam radio, tako da mi dizne nisu izgledale kao prioritetna stvar tada, ali moram i njih da sredim jer sam u toku rada na kolima ostao bez prebijene banke, pa nisam imao ni za gorivo a kamoli za dizne

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #20
            Ljudi redovno mesaju kompresioni odnos sa kompresijom.Tu je kompresioni odnos oko 23:1,a kompresija(pritisak u cilindrima) koju si ti merio je kod novog motora od 32 do 34 bara.Sa tog stanovista 23 i nije neki rezultat.Golf je inace poznat da lako pali i kad je malo losiji.
            Motor (bez obzira na generalnu) mogu da s*ebu razne stvari:

            lose dizne(previse zalivaju gorivom),
            rupa na kucistu filtera za vazduh(u****va prasinu i pesak i dere cilindre),
            pregrevanje,
            termostat stalno otvoren(motor stalno hladan i ima neodgovarajucu radnu temp. i naravno pojacano habanje cilindara)
            neredovna zamena ulja(sumpor iz nafte se jedini sa uljem,stvara sumporastu kiselinu i nagriza metalne delove), itd...

            Naravno,ne mora odmah da znaci da tvoj motor peva:"Dotako sam dno zivota..." sve treba isproveravati...Odradi i ovo sto ti je BOOST rekao i skrati malo period zamene ulja.

            Comment

            • dandy
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 513
              • Bijeljina-Beograd Medakovic

              #21
              ok, i hvala drugar, pokusacu sa onim, samo ujedno gledam i dizne da rijesim pa cu prvo da nadjem onog lika sto radi dizne na medaku..... sto se tice termostata, nov je i 2x do sada mijenjan, uvijek je na sredini temperatura, i sto se toga tice nema frke, ulje sam uzimao kod jednog caletovog drugara, znaju se jos iz osnovne skole i ima licencu castrola, uz rigorozne, jako rigorozne kontrole i znam da je original jer sam pricao i sa ljudima iz castrola, ne postoji nacin da se u bure sipa drugo ulje jer ima nepovratni ventil na pumpi koja istace, tako da cim se pumpa izvadi bure ostaje zatvoreno i vise se ne moze sipati nista u njega.....itd...... a u specifikaciji ulja pise da se mijenja na 15 000 km, iako je mineralno
              nije pregrijavan do sada, i uvijek od prvog mijenjanja ulja sipan je samo castrol, imam i servisnu knjizicu.....
              usisna grana je dobra i zaptiva extra, i to sam provjeravao, a kompresiju cu ponovo da provjerim jer mi sad malo nelogicno, nism ja mjerio, burazer je pa cu ja da vidim koliko je tacno, jer je i mene zacudilo kako toliko malo, ali ko zna da li je dobra aparatura bila za mjerenje, jer prije generalne bila je kompresija 21, a posle 23, tako da onda tu nesto nije u redu sa mjeracem, tj onim barometrom, i mene je zacudilo kako je toliko malo, ali mi rekose da je to to, a mjereno je oba puta kod istog covjeka i sa istim aparatom, pa cu i to da vidim jel tacno.

              ajd pokusacu da procistim karike i sredim dizne, pa cemo da vidimo sta dalje.....i dalje me cudi, pa da mu je tako mala kompresija sumnjam da bi mogao da izvuce preko 175 km/h, mjereno policijskim pistoljem na putu bgd pancevo, drugar mi policajac pa mjerio, a i po cajgeru je bilo malo vise, oko 177 po mojoj procjeni

              a ne rece mi sta predpaljenje prouzrokuje sem mnogo zivljeg motora, imal to neke stetem i jel vise goriva tad ulazi u cilindre, posto bi trebalo da je vrijeme ubrizgavanja goriva constanta bez obzira na ugao ubrizgavanja, jer je to povezano sa pritiskom koji pravi pumpa, i periodom u kom je polozaj klipova u pumpi takav da pritisak premasuje otpor igle u brizgaljki...
              to je ono sto ja znam, pa da vidim jesam li u pravu ili ima drugacije da se to tumaci
              pozdrav i jako sam zahvalan na savjetima

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Vidim, niko se jos nije uhvatio turbine. Da ne pisa na njoj? Kazes izrazito povecana potrosnja kada ga stiskas.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • don
                  CBC Senator XXL
                  • 13.04.2005
                  • 483
                  • Beograd

                  #23
                  Rekao je da je turbina uredu i da ne baca ulje na nju
                  Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                  Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                  Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                  Comment

                  • Delkan
                    CBC Senator XXL
                    • 14.06.2005
                    • 829
                    • 60 km From BG,West

                    #24
                    Kaze proverio,mada
                    Pogotovo sto kaze da na leru ne duva,a kad ga opteretis zdere ulje.
                    Pumpa i dizne ne bi trebale da imaju mnogo veze sa ovim tvojim slucajem,odn. ne moze zbog njih tako da trosi ulje.
                    Zbog gumica ventila takodje ne moze da trosi toliko ulja,za to se svi prvo hvataju(kao i za nepovratni ventil na dovodu goriva kad nece zimi da upali).
                    Bice da je najverovatnije turbina malcice gecrkn.

                    Comment

                    • don
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2005
                      • 483
                      • Beograd

                      #25
                      Dizne se spominju zato sto mu ujutru malko trza, napisao je pri koliko obrtaja ali me mrzi da sada gledam
                      Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                      Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                      Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        Uh.. al smo se raspisali... pazite !
                        Najcesci razlog da na jednom motoru sa turbom ulje odlazi pri opterecenju je:
                        Produvavanje pored karika i podizanje pritiska u karteru koji nedozvoljava ulju da evakuira turbo . Dakle stvara se protivpritisak i potrosnja ulja u tim uslovima je normalna i za NOVU turbinu.

                        Dakle, prvo sto se radi je pregledati iberlauf i kakvo je stanje sa njim , da li je dovoljno protocan i da li je prikljucen korektno na vaccum tachku sistema u****. Jeli sve uredu sa te strane jedno "otpustanje" karika je pod hitno.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dandy
                          CBC Senator XXL
                          • 09.12.2005
                          • 513
                          • Bijeljina-Beograd Medakovic

                          #27
                          evo i mene, ovako, iberka je slobodna i provjeravao sam, malo duva na nju ali ne nesto pretjerano i izlazi samo blago nijansiran vazduh, e sad, poklopac glave mi se bio iskrivio pa sam stavio od benzinca poklopac a malo sam prebudzio onaj ispust za iberku jer je kod mene isao pnaj plasticni dio kao kapica direktno u poklopac, a ovaj poklopac ima mali ispust pa sam ga crijevom premostio, ali slobodno duva i nema problema sa tim, valjda, sem ako se ne razlikuju ona sita u poklopcima koja se nalaze u poklopcu.turbina rekao sam da ne baca ulje na usis, jer sam provjeravao i na hladno i na toplo da skinem crijevo koje izlazi iz turbine i turirao ga po jedno 25 min, i jedva da je uspio da izbaci tragove ulja, malo ali bas malo, jedva da se moglo na ruci primijetiti da ima nesto, kao izmaglica, posle jedno 15 min drzanja ruke na mjestu gdje turbina duva..
                          jedino da nije razlikau poklopcima i tim sitima pa da tuda na baca ulje, ali opet ne bi mogao toliko da izbaci....
                          I sta si mislio pod tim OTPUSTANJE KARIKA, mislis na ono da ih procistim sa onim cudom za kocnice?nasao sam ga wurth i kosta oko 300 din boca spreja
                          ako je to to cu da uradim za koji dan, samo da vidim gdje da dizne provjerim i odradim, one nemaju veze sa potrosnjom vec sa stucanjem motora kad se tek upali na hladno i to oko 1900 rpm stucka motor kao da mu se u tom trenutku ne desi sagorijevanje u nekom od cilindara, i zvizne na trenutak bijeli dim , pa cu kad skidam dizne da ih onda i sredim, ako je do njih, rece mi dieseman da moze biti do paljenja ali cekam odgovor od njega jer sam vec pomjerio na predpaljenje i opet se doduse manje to dogadja, ali ne smijem vise da okrecem pumpu, dok ne vidim dokle i dal smijem...
                          eh da a da ja izbacim iberku kao sto rade na zastavama pa da je sprovedem negdje napolje da duva,a ne da vraca na usis, sta bi dobio a sta izgubio tad

                          i hvala vam ljudi na odgovorima, nadam se da polako stezemo obruc oko problema, i da ce rjesenje moci da se nadje nadam se uskoro

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Dandy....ima li nesto novo po pitanju potrosnje ulja. Radio si li nesto?
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment


                            • #29
                              Evo odgovora na tvoje muke prijatelju nepoznati .
                              Kao prvo problem potrosnjeulja a samim tim i resenje.
                              Napravio si katastrofalnu gresku sipajuci castrol turbomax.
                              To je ulje SHPD namenjeno za kamione KAMIONE momce
                              i menja se na 15 000 km na KAMIONIMA .
                              Kamioniski motori se vrte na 2000 obrtaja maksimum .
                              A ti si ga stavio u brzohodni dizel sa 4500 obrtaja.
                              Jos ako si se i navozao sa istim to je definitivno kraj
                              ulje se palilo i uljne karike su zavrsile svoje zapekle su
                              i verovatno dobro izderale stubline .
                              Tvoj motor je dobio zestoko habanje .

                              PS,.. Zahvali se strucnjacima i ovlascenim distributerima.

                              Comment

                              • dandy
                                CBC Senator XXL
                                • 09.12.2005
                                • 513
                                • Bijeljina-Beograd Medakovic

                                #30
                                Evo poslije nekog vremena da se ponovo javim.....
                                To sto kazes za turbomax, u pravu si u potpunosti,,,,saznao sam tacno o cemu se radi...ali nije strasno,,,
                                sta je bilo pitanju....kinuo sam glavu i imao sta da vidim, ono sto sam pretpostavljao je i bilo....fucking gumice ventila
                                ne mogu da se nadju neke koje valjaju i to ti je....
                                na ventilima je bilo naslaga i naslaga od ulja,,,,havarija
                                karike sam zamijenio, ali nije narisalo stublinu, tako da nisam imao potrebe da busim blok, samo sam ismirglao i obradiogornji dio hilzne tj cilindra, sa klipom starim i smirglom i ubacio karike od prve specijale koje sam skratio tako da pasuju kako treba.....
                                Sad je odlicno, ne trosi ulje,,,,radi ko doxa i ide ko zmaj,,,ali ulje sad sipao sam optimu 20-60 jer za koji dan ovaj motor ide na tender ubacujem 1,9 tdi,,,,naletilo mi nesto povoljno...pa rekoh da se ne baci

                                Comment

                                Working...
                                X