fiestina potrosnja ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delkan
    CBC Senator XXL
    • 14.06.2005
    • 829
    • 60 km From BG,West

    #31
    Interesantno je koliko ljudi mesa stepen kompresije sa pritiskom(kompresijom) u cilindru.
    Mozda da se napravi lepljiva tema samo za ovo?Mislim,ima u "osnovama"ali ...

    Comment

    • BaneT
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 562
      • Beograd

      #32
      Evo odgovora sa fiestinog sajta:

      Ford dont give pressures for the 1.1HCS as they vary somewhat.
      So when you crank the engine checking each cylinder pressure just make sure compression builds up quickly and all the cylinders are almost the same reading, if one is really out or compression increases very slowly you have a problem(rings, Head gasket etc) hope that helps.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        I sta su ti rekli? Nista.

        Za stepen kompresije 8.8, sve ispod 10bar pritiska na aparatu za merenje je MALO.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #34
          Evo jedan praktican savet, nadji jednu dugacku nizbrdicu, i kada se zaletis koci motorom nekih 300m i vise ako imas prostora, kada ponovo das gas pogledaj dobro u retrovizor, ocekuje se da ce malo da zadimi ali ako to bude malo vise plavicasto zadimljenog prostora iza, motor ti trosi ulje sigurno. Ta potrosnja opet moze biti na dva mesta, gumice ventila i karike i obicno tim redosledom bi isla zamena ako ne sve u kompletu. Ali moj burazer je vozio jedno vreme fiestu cini mi se 91' i na 150 hiljada mu je kompresija toliko pala da ga je jedva palio. Kada je otvorio motor shvatio je da su karike skroz bile potrosene dok su cilindri zacudjujuce bili malte ne na meri. Pre toga je isto odradio glavu u kompletu i nije se sumnjalo na karike jer je odozgo sve izgledalo solidno, bez riseva.

          Comment

          • cedo
            CBC Član
            • 13.01.2006
            • 98
            • Crna Gora B A R

            #35
            Bane,kad se kompresija mjeri moras papucicu gasa drzati do kraja pritisnutu,jer treba da udje najveca kolicina vazduha u cilindar.
            Gas ne pustaj ni za zivu glavu
            MOG'O BI DA POGINES !

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Originally posted by dzigibau
              Interesantno je koliko ljudi mesa stepen kompresije sa pritiskom(kompresijom) u cilindru.
              Mozda da se napravi lepljiva tema samo za ovo?Mislim,ima u "osnovama"ali ...
              Čuj ljudi, za ljude t onije bitno, svakom drugom mehaničaru ovo neće biti nikad jasno. To me toliko nervira da je neopisivo.
              Oštampati i isusovcom zakucati svakom meaničaru u glavu koji samo pomisli da pogreši na ovome

              Inače kad se ima mogućnosti strpa se plastelin u glavu pa se dobije otisak i onda se to strpa u vodu i lako se vidi zapremina.
              Kad se nešto radi ima se mogućnosti, kad se ne radi nije ni bitno
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Delkan
                CBC Senator XXL
                • 14.06.2005
                • 829
                • 60 km From BG,West

                #37
                Najvise volim one sto kazu da Golfu dizelu na pr. kompresija treba da bude od 20-23! :x
                Naravno,na pitanje kako to(?) mozes cuti svakakva glupa objasnjenja!
                Ja razumem da neko nesto ne zna,ali da nece da nauci,to me bas nervira!
                A bavi se tim poslom...

                Izvinjavam se na offiranju.

                Comment

                • cedo
                  CBC Član
                  • 13.01.2006
                  • 98
                  • Crna Gora B A R

                  #38
                  Po ovoj vasoj prici ja zakljucih da o tome pojma nemam
                  Hoce li ko da mi objasni sta je stepen kompresije,i putem cega se on dobija?
                  Pritisak u cilindru se mjeri komparaterom?
                  Navidava se na mjesto svijecice,ili se jednstavno drzi rukom (ako ima gumeni dio koji naleze na mjesto svijecice).
                  Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                  MOG'O BI DA POGINES !

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #39
                    Ne moze da se drzi rukom, mora da se zavrne.
                    Kompresioni pritisak se meri manometrom (ne komparaterom).
                    Stepen kompresije je geometrijska karakteristika motora i predstavlja koliko puta klip sabije u****nu smesu. Ako je kompresija 10:1 onda ce klip sabiti smesu na 10 puta manju zapreminu radi efikasnijeg sagorevanja.

                    Sve to pise gore


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • cedo
                      CBC Član
                      • 13.01.2006
                      • 98
                      • Crna Gora B A R

                      #40
                      Dobro.
                      Ja sam imao prilike da radim sa manometrom koji ima gumeno nalijeganje na mjesto dje ide svijecica.Znam da je bolje ako se uvrne,nemoze se desit da pusti pured,kao kod onoga sa gumenim nalijeganjem.

                      Shvatio sam
                      Hvala
                      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                      MOG'O BI DA POGINES !

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        Najvise volim one sto kazu da Golfu dizelu na pr. kompresija treba da bude od 20-23
                        u kom smislu ?

                        kompresija jeste 23:1 na Golfu dizelu (IDI serije motora, pre TDI)-fabricki podatak.

                        ni veca, ni manja uza pravilno odabran dihtung glave, tacno odredjene debljine uskladjene sa visinom klipova.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #42
                          Mislio sam na pritisak u cilindrima koji se izrazava u barima,ali nisam tako napisao...Pardon

                          @Bane Telekom- Fabricki podatak sto se kompresionog pritiska tice(ali za 1.3endura-e) je 13-16 bara.Za tvoj 1.1 GFJ nemam tacan podatak,ali sigurno nije ispod 10bara...

                          Comment

                          • M626
                            CBC Senator
                            • 12.01.2006
                            • 200
                            • Beograd, Konjarnik

                            #43
                            Ajde da ne otvaram novu temu...

                            Mazda 626 (1990), 2.0, takodje trosi ulje(0.5-0.8l na 1000Km), s tim sto na izduvu dimi (belicasti dim, neki put poprilicno, uglavnom u prvih par minuta rada), ne konstantno ali cesto. Nisu gumice na ventilima (menjao, ispostavilo se bez potrebe ), kompresija je merena i u redu je.
                            Sta je u pitanju? Karike? Nesto drugo?
                            Inace, motor je presao 212k Km. Ako uredno menjam/dosipam ulje, koliko Km-a mogu da racunam do ce motor u ovakvom stanju preci (bez otvaranja motora)?
                            Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                            Comment

                            • cedo
                              CBC Član
                              • 13.01.2006
                              • 98
                              • Crna Gora B A R

                              #44
                              @M626

                              Ako si mjenjao gumice,onda moraju biti karike.
                              Znas da klip ima tri karike.Kompresiona,brishuca i uljna.Mozda je neka od brishucih pukla,pa ne obrishe cilindar od ulja kad klip silazi dolje,te na zidovima cilindra ostane ulja,pa ga sledeca explozija sagori.
                              Zavisi i koje ulje sipas.Ako je gusto,manje ce da ga trosi.
                              Koliko ce preci jos,to neznam.
                              Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                              MOG'O BI DA POGINES !

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                znam da je omaska u pitanju, ali da ne ostane dilema.
                                inace, uz kompresiju 23:1 pritisak treba da bude 32 + bara nominalno a minimalno (donja granica pred remont) 24 bara. klasican VW dizel serija motora.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X