fiestina potrosnja ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cozmo
    CBC Član
    • 08.11.2004
    • 67
    • Zemun

    #46
    Originally posted by M626
    ASta je u pitanju? Karike? Nesto drugo?
    Inace, motor je presao 212k Km. Ako uredno menjam/dosipam ulje, koliko Km-a mogu da racunam do ce motor u ovakvom stanju preci (bez otvaranja motora)?
    Moguce da su uljne karike (neko je vec rekao, brisuce karike). E sad mom ortaku se to desava na Toyoti Carini... njemu se vidi na auspuhu, ali ne toliko da dimi, vec mu je mastan auspuh, pun ulja...

    Dok meni na Corolli troska malo zbog gumica - ali mi je auspuh normalan, sve suvo, iber i filteri ko novi... ali kad su gumice onda zadimi pri hladnom startu i u prvoj/drugoj brzini (ako duze stojis na leru) kad odpustis gas... (ne kad dodas, vec kad das, pa pustis a on pufne, ne dimi konstantno). Ja nisam menjao gumice, kazu mi da jos nema potrebe i da nikakav problem nije da se doliva ulje - bitno je redovno ga menjati (cak iako ga potrosi skroz izmedju zamena) isto kao i fliter, redovno kontrolisati nivo i to je to. Znam ljude koji su vozili (doduse sa riknutim gumicama) stotine hiljada kilometara... Inace, ako si menjao gumice bez skidanja glave... nije to bas... treba proveriti ventile i vodjice... zato ja i ne diram motor - mozda kad doguram do jedno 250.000km, mozda onda cu da razmislim o menjanju gumica i kontrolisanju ventila i vodjica...

    Doduse meni trosi manje od 0,5l na 1000km po gradu, na otvorenom putu skoro i da ne trosi ulje (mozda 100gr na 1000km)... (karakteristicno za lose gumice ventila, smeta im cesta promena pritiska i temp. prilikom stani-kreni voznje po gradu).

    Ortaku je Corolla trosila 1l na 400-500km zbog gumica i vozio je ihihaj bez problema dok nije zamenio gumice (sad mu trosi 100gr na 5000km)...

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #47
      Originally posted by brick
      znam da je omaska u pitanju, ali da ne ostane dilema.
      inace, uz kompresiju 23:1 pritisak treba da bude 32 + bara nominalno a minimalno (donja granica pred remont) 24 bara. klasican VW dizel serija motora.
      Ovako je to u teoriji.U praksi(uzorak min 500 vozila) izgleda drugacijed tih petstotinak komada VW dizela jedan je imao 23,jedan 22,par komada oko20 bara,a svi ostali ispod toga.Da ne dovodite instr. u sumnju,svake sezone se bazdari.Vrlo cesto nakon generalne proverimo poneko motorce i uglavnom budu u pomenutim granicama.I jos napomena da se uvek merilo sa 10-11 udaraca po klipu,da bi svi imali iste uslove(a i retko koji nakon toga podigne rezultat).

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #48
        I sta to sada znaci? Fabrika laze? Kad smo ludi i citamo, i jos verujemo u cuda.

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #49
          Ja jos nisam cuo da fabrike lazu

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #50
            Ma nije samo to sto se laze nego sta onda znaci rec "literatura", tehnicki podaci i slicno. Ako tebi u radionickom manualu za odredjeni motor stoji toliko i toliko i ti meris neku drugu vrednost to znaci da nesto ne valja. Pretpostavka samo, ne znam sta pise. Remont vrsi fabricka "produzena ruka" ma gde se nalazila i po meni mora da ima prave podatke. Ovako izgleda sa su ti pravi podaci cisto iskustvo (statistika) i nista vise. Samo da se zna.

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #51
              Dranix ,potpuno si u pravu za to.X puta sam bas zbog toga bazdario kompresiometar na vise razlicitih mesta,da vidim jesam li ja lud ili...
              Tako da su mi ostale cisto iskustvene tabele za odredjene vrste motora,i one me nikada ne lazu.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                Ovako je to u teoriji.U praksi(uzorak min 500 vozila) izgleda drugacijed tih petstotinak komada VW dizela jedan je imao 23
                nije to u teoriji, cista praksa, ta generacija VW motora ako ima ispod 30bara je skoro sigurno u takvom stanju motora da je zreo za remont.

                tvoja praksa samo jos jednom pokazuje da kod nas ne zeli da se pogleda istini u oci, i da se auto tera po svaku cenu dok bukvalno ne moze da upali odnosno stane.

                i tu onda idu lovacke price kako je ovaj ili onaj Golf presao stotine hiljada km, a u stvari odavno je i to fabrickim merama, zreo za generalku ili otpad.

                kod dizela je kriticni parametar temperatura sabijenog vazduha a sto je izvedeno odnosno ono sto nam kaze merenje pritiska.
                mali pritisak= mala temperatura = raspadnut motor koji nece upaliti cim zahladni malo kao danas npr.

                i po pravilu krece kuknjava na gorivo te je ovakvo te onakvo, a ono motor se raspao...

                cuo stotine puta, video takodje stotine puta, a evo i tovjih 500 uzoraka slicno potvrdjuje.

                znam da je tesko objasniti nekome kada dodje na servis/pregled da ima motor koji nicemu ne vredi takav kakav je, i da nece brizgaljka ili etar ili neka magicna bocica povratiti motor iz mrtvih.

                ne umem da objasnim, vlasnici Golfova su po utisku nekako posebna sorta u mnogo cemu. (ne svi ali podosta).
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                Working...
                X