Originally posted by IvanT
Astra f- masnoca na cepu za ulje
Collapse
X
-
-
-
Davore,evo ti jos jednog nacina da provjeris stanje dihtunga.
Upali ga, i zagrij do radne temp.
Otvori chep od boce sa vodom-antifrizom.
Pochni da ga turiras.
Ako pocne da ti izbacuje balonchice,onda ti je diht. otis'o,a ako ne,nije.
Ili pogledaj duva li crijeva za vodu.
Po tvojim podacima,slozio bih se sa ostalim sugovornicima,da ti motoru tj. dihtungu glave nije nista.Pokazao bi ti na mjeracu nivoa ulja bijelu tecnost,tj. mjesanje vode i ulja.Gas ne pustaj ni za zivu glavu
MOG'O BI DA POGINES !
Comment
-
-
Originally posted by cedoDavore,evo ti jos jednog nacina da provjeris stanje dihtunga.
Upali ga, i zagrij do radne temp.
Otvori chep od boce sa vodom-antifrizom.
Pochni da ga turiras.
Ako pocne da ti izbacuje balonchice,onda ti je diht. otis'o,a ako ne,nije.
Ili pogledaj duva li crijeva za vodu.
Po tvojim podacima,slozio bih se sa ostalim sugovornicima,da ti motoru tj. dihtungu glave nije nista.Pokazao bi ti na mjeracu nivoa ulja bijelu tecnost,tj. mjesanje vode i ulja.
Comment
-
-
Imam isti auto sa istim motorom i istim simptomima. Skrama se pojavila na cepu ali bez belog dima iz auspuha.
Poslednjih dana vozim kratke relacije 5-10 km gradske voznje. Motor ne gubi rashladnu tecnost, auto se normalno ponasa, nije povisena temeratura motora. Naprotiv, skazaljka jedva predje preko "plavog". Ulje promenjeno pre dve hiljade (opel 10w40).
Da li da te tesim ili da se i sam brinem?
Obavestavaj o daljim aktivnostima.
Comment
-
-
voznja pothladjenog motora, stanje u kome vlaga kondenzovana u ulju (normalna prirodna pojava) ne uspeva da ispari jer se ulje ne zagreje na radnu temperaturu (jer se ne zagreje ni motor).
ako bas briga stisce, jedna voznja za vikend van grada, recimo izlet i majonez skrama ce nestati sama od sebe.
mozda ako je nastalo iznenada kao pojava i proveriti rad rashladnog sistema odnosno dijagnozu zasto se motor ne uspeva da zagreje do radne temperature (ako je ranije bilo ok, nesto se promenilo ako je sada majonez).
ako je auto prosto tako konstruisan da mu ne prija zimska upotreba a ima i takvih, leka nema- redovnija zamena klasicnog ulja ili lakotekuce ulje (brze se zagreva) umesto gustog.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Nadam se da smo otlonili nedoumicu u vezu produvavanja motora,samo meni i dalje nije jasno zbog cega je poceo sada da dimi i stvara talog na cepu kada u prethodne tri godine nije nijednom(a i prosle godine sam koristio isto ulje Mobil S 10W40,a pre toga Castrol GTX3 15W40),a robu kupujem u koliko je moguce kod nas ovlascenim prodavnicama.
Comment
-
-
Hvala na odgovorima, savetima, ali i na utesnim recima.
Verovatno je pojava "majoneza" upravo razlog voznje na kratkim relacijama, kao i voznja sa nezagrejanim motorom.
Postoji li neka preporuka (kao na pr. stakartona ispred ventilatora), za odrzavnje vise temperature motora u zimskom periodu? Zimi, skazaljka tek da uspe da izadje iz plavog. Nisam primetio povisenu potrosnju goriva (plina), kao ni bilo kakav problem u voznji sa takvom temperaturom motora, ali me zanima da li je to normalno i da li je potrebno vrstiti neke intervencije?
Comment
-
-
Da naravno, ali sam prvenstveno mislio kako odrzavati tu temperaturu u voznji, jer imam utisak da se spusti i vese nego sto treba.
Termo prekidac je OK, skoro je promenjen ali i ne stize da reaguje jer je temeratura uvek ispod potrebne za ukljucivanje ventilatora.
Comment
-
-
@GM promeni termostat, temoprekidac skoro da je i ne bitan u ovim hladnijim danima...
@dzigibau
30-90 sec mu je sasvim dovoljno da radi posle prvog paljenja. Motor se najsporije greje na leru, tako da svako zagrevanje duze od ovog vremena mu donosi vise stete nego koristi.....:Cuore Sportivo:.
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
Comment
-
Comment