Astra f- masnoca na cepu za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davor
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2005
    • 498
    • Novi Sad

    #16
    Originally posted by IvanT
    Mehanicari u Srbiji me odusevljavaju iz dana u dan!

    Sta li konstatuju kada izgori dihtung glave na autu koji se vozi samo na benzin?
    Izgoreo je zato shto je vlasnik imao u planu da ugradi plin!?
    U to ne ulazim ko je kakav jer ima ih stvarno svakakvih od fusera na kvadrat pa do pravih majstora.A ovo zbog plina sto stalno svaljuju krivicu na njega ima i istine jer uglavnom smo mi jos "zelena" nacija sto se tice voznje na gas,a pre ugradnje im nije auto duvao i mnogima nakon ugradnje produva auto pa automatski svaljuju da je to zbog gasa a mozda i ne mora da bude to uzrok.

    Comment

    • cedo
      CBC Član
      • 13.01.2006
      • 98
      • Crna Gora B A R

      #17
      Davore,evo ti jos jednog nacina da provjeris stanje dihtunga.
      Upali ga, i zagrij do radne temp.
      Otvori chep od boce sa vodom-antifrizom.
      Pochni da ga turiras.
      Ako pocne da ti izbacuje balonchice,onda ti je diht. otis'o,a ako ne,nije.
      Ili pogledaj duva li crijeva za vodu.
      Po tvojim podacima,slozio bih se sa ostalim sugovornicima,da ti motoru tj. dihtungu glave nije nista.Pokazao bi ti na mjeracu nivoa ulja bijelu tecnost,tj. mjesanje vode i ulja.
      Gas ne pustaj ni za zivu glavu
      MOG'O BI DA POGINES !

      Comment

      • Davor
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2005
        • 498
        • Novi Sad

        #18
        Originally posted by cedo
        Davore,evo ti jos jednog nacina da provjeris stanje dihtunga.
        Upali ga, i zagrij do radne temp.
        Otvori chep od boce sa vodom-antifrizom.
        Pochni da ga turiras.
        Ako pocne da ti izbacuje balonchice,onda ti je diht. otis'o,a ako ne,nije.
        Ili pogledaj duva li crijeva za vodu.
        Po tvojim podacima,slozio bih se sa ostalim sugovornicima,da ti motoru tj. dihtungu glave nije nista.Pokazao bi ti na mjeracu nivoa ulja bijelu tecnost,tj. mjesanje vode i ulja.
        Sutra cu proveriti na stanje zaptivaca na nacin koji si naveo,pritisak u crevima je sasvim normalan ni mali ni veliki,a kada je stekao radnu temperaturu naglo sam otpustio cep od akomulacione boce i nije nista izbacio vode ili bilo sta lose samo se ono sitno culo kao kad izlapelu Colu otvaras(ala sam nasao poredjenje).

        Comment

        • cedo
          CBC Član
          • 13.01.2006
          • 98
          • Crna Gora B A R

          #19
          Pritisak odredjeni mora imat,to i sam znas.

          To je sve SUPER,nista ne diraj !!!!!!!!!
          Gas ne pustaj ni za zivu glavu
          MOG'O BI DA POGINES !

          Comment

          • Davor
            CBC Senator XXL
            • 02.03.2005
            • 498
            • Novi Sad

            #20
            @Cedo

            Proverio sam danas stanje zaptivaca na nacin koji si opisao i nije nikakve mehurice stvarao u boci.Hvala,nadam se da i nece.

            Comment

            • cedo
              CBC Član
              • 13.01.2006
              • 98
              • Crna Gora B A R

              #21
              Ldlicno!
              Nemoj ni pod razno da skidas glavu.Ako nema mjehurica vazduha tokom turaze,znaci da kompresija ne izduvava u vodeni prostor.
              Pozdrav
              Gas ne pustaj ni za zivu glavu
              MOG'O BI DA POGINES !

              Comment

              • GM
                CBC Član
                • 01.04.2005
                • 79
                • Beograd
                • Opel Astra, 1.6

                #22
                Imam isti auto sa istim motorom i istim simptomima. Skrama se pojavila na cepu ali bez belog dima iz auspuha.

                Poslednjih dana vozim kratke relacije 5-10 km gradske voznje. Motor ne gubi rashladnu tecnost, auto se normalno ponasa, nije povisena temeratura motora. Naprotiv, skazaljka jedva predje preko "plavog". Ulje promenjeno pre dve hiljade (opel 10w40).

                Da li da te tesim ili da se i sam brinem?

                Obavestavaj o daljim aktivnostima.

                Comment

                • cedo
                  CBC Član
                  • 13.01.2006
                  • 98
                  • Crna Gora B A R

                  #23
                  Sve dok na mjeracu nema bjelog,to je dobro,i nemas razloga za brigu.
                  Gas ne pustaj ni za zivu glavu
                  MOG'O BI DA POGINES !

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    voznja pothladjenog motora, stanje u kome vlaga kondenzovana u ulju (normalna prirodna pojava) ne uspeva da ispari jer se ulje ne zagreje na radnu temperaturu (jer se ne zagreje ni motor).

                    ako bas briga stisce, jedna voznja za vikend van grada, recimo izlet i majonez skrama ce nestati sama od sebe.

                    mozda ako je nastalo iznenada kao pojava i proveriti rad rashladnog sistema odnosno dijagnozu zasto se motor ne uspeva da zagreje do radne temperature (ako je ranije bilo ok, nesto se promenilo ako je sada majonez).

                    ako je auto prosto tako konstruisan da mu ne prija zimska upotreba a ima i takvih, leka nema- redovnija zamena klasicnog ulja ili lakotekuce ulje (brze se zagreva) umesto gustog.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Davor
                      CBC Senator XXL
                      • 02.03.2005
                      • 498
                      • Novi Sad

                      #25
                      Nadam se da smo otlonili nedoumicu u vezu produvavanja motora,samo meni i dalje nije jasno zbog cega je poceo sada da dimi i stvara talog na cepu kada u prethodne tri godine nije nijednom(a i prosle godine sam koristio isto ulje Mobil S 10W40,a pre toga Castrol GTX3 15W40),a robu kupujem u koliko je moguce kod nas ovlascenim prodavnicama.

                      Comment

                      • GM
                        CBC Član
                        • 01.04.2005
                        • 79
                        • Beograd
                        • Opel Astra, 1.6

                        #26
                        Hvala na odgovorima, savetima, ali i na utesnim recima.

                        Verovatno je pojava "majoneza" upravo razlog voznje na kratkim relacijama, kao i voznja sa nezagrejanim motorom.

                        Postoji li neka preporuka (kao na pr. sta kartona ispred ventilatora), za odrzavnje vise temperature motora u zimskom periodu? Zimi, skazaljka tek da uspe da izadje iz plavog. Nisam primetio povisenu potrosnju goriva (plina), kao ni bilo kakav problem u voznji sa takvom temperaturom motora, ali me zanima da li je to normalno i da li je potrebno vrstiti neke intervencije?

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Uvek imati potpuno ispravan termostat i posle prvog paljenja ostaviti auto da radi 5 min. da se malo zagreje.Uvek mozete 5 min ranije sesti u auto,vema nece znaciti puno ali njemu hoce...

                          Comment

                          • GM
                            CBC Član
                            • 01.04.2005
                            • 79
                            • Beograd
                            • Opel Astra, 1.6

                            #28
                            Da naravno, ali sam prvenstveno mislio kako odrzavati tu temperaturu u voznji, jer imam utisak da se spusti i vese nego sto treba.
                            Termo prekidac je OK, skoro je promenjen ali i ne stize da reaguje jer je temeratura uvek ispod potrebne za ukljucivanje ventilatora.

                            Comment

                            • Nikola
                              CBC Senator XXL
                              • 29.09.2004
                              • 975
                              • Indjija/Vojvodina

                              #29
                              @GM promeni termostat, temoprekidac skoro da je i ne bitan u ovim hladnijim danima...

                              @dzigibau
                              30-90 sec mu je sasvim dovoljno da radi posle prvog paljenja. Motor se najsporije greje na leru, tako da svako zagrevanje duze od ovog vremena mu donosi vise stete nego koristi....
                              .:Cuore Sportivo:.
                              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #30
                                Evo ja danas stavio karton ispred hladnjaka,i bas se brzo zagrejao al ode u skoro 90 stepeni tako da moracu sutra jos nesto da improvizujem

                                Comment

                                Working...
                                X