Prvo da pozdravim grupu.Ja sam iz Hrvatske i moram priznati forum je jedan od boljih. Evo imam jedan problem. Ugradih plin no nema veze s njime. Auto kad topli malo odstoji 1-2 sata dugo vrgla prije neg upali. Ako dodam par puta gas upali brže. kad je hladan sve super.I nekako je tromiji kad se zagrije na radnu temperaturu.Ne znam zašto. Auto je mercedes c240 2001. godina.Hvala svima koji mi mogu pomoći...
Teško paljenje toplog motora
Collapse
X
-
Na žalost možr paliti samo na benzin. Još uvijek razmišljam pošto sam ugradio Landi rezo tj.omegas ( ubrizgavanje plina ) kako da prevarim onaj famozni mjerač temperature koji prebacije na plin. No to je stvarno pitanje za sutogas. Inače, ultazvučno samčistio dizne i...ništa bolje...možda čak i gore.
Comment
-
-
Nadam se da ces imati srece da pogodimo iz prve dijagnozu kvara na ipak mladom i skupom automobilu koji se plasi da ide po servisima a niko nista ne radi a debelo naplacuje.
Kao sto je Nenad spomenuo takodje sumnjam na regulator pritiska. Sam sam ih 2 zamenio (propuste na membrani i vuce corbu kroz vakum crevo u usis). Pored teskog paljenja toplog motora manifestuje se ponekad i losim radom na leru (malo trese ponekad).
Off: Aj da probamo...mozda opet ubodem premiju...tj Nenad.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Što se trešnje tiče tu si sasvim u pravu. Imamo službeni E280 ( 6 cilindara ) i radi na eru kao beba. Na mome se osjeti malo porhtavanje. A kad odvezeš servisru oni prikljuce na računalo, vele sve je u redu i to je normalno.Naravno uz morate ga ostaviti ovdje da ma ( u prijevodu Vas oderemo )-gorko iskustvo.Hvala. Morat ću pogledati regulator pritiska. Gdje se on otprilike nalazi i kako ga prepoznati ?
Comment
-
-
Obicno se nalazi u blizini cevi na koju se pricvrscuju injectori,mada kod MB moze da bude drugacije. Ako shematski gledas on je izmedju pumpe za benzin i linije za davanje goriva na injectore.
Po dimenzijama je mali, 40mm x 25mm. Valjkastog oblika,otprilike spolja gledano lici na filter za benzin, metalni valjak i obicno na njemu pise koji je
Zadatak mu je da neda gorivu koje se zagreje (od vruceg iskljucenog motora) i pocne da se siri,krene nazad i smanji pritisak u liniji za gorivo. Radni pritisak, 3,4 Bara. Ovako izgleda na crtezu
Boost or bust...
Comment
-
-
A ništa. Što mi drugo preostaje nego da krenem kopati po motoru. Je li moguće da on ne smanjuje pritisak u cijevima i da zbog tog nakapa gorivo u usisnu granu ? Ili propušta pa nema dovoljno pritiska u common railu?
Znači svejedno mi predstoji kopanje po motoru. I kako ga onda ispitati da li valja? Gdje su oni nekadašnji automobili....
Comment
-
-
Originally posted by VanjaA ništa. Što mi drugo preostaje nego da krenem kopati po motoru. Je li moguće da on ne smanjuje pritisak u cijevima i da zbog tog nakapa gorivo u usisnu granu ? Ili propušta pa nema dovoljno pritiska u common railu?
Znači svejedno mi predstoji kopanje po motoru. I kako ga onda ispitati da li valja? Gdje su oni nekadašnji automobili....Boost or bust...
Comment
-
-
Obicno je regulator pritiska dosta skup deo...ali kod mercedesa mislim da je isti kao tvoj sam 2 X zamenio isti. Kod njega je regulator pritiska napravljen da se menja kao ulozak. Imas jedan osigurac, izvadis stavis drugi ulozak i to je to. Cak nije ni nesto preterano skup.
Dijagnostika nista ne govori zato sto to nije elektronska komponenta (ne prepoznaje takav vid greske, kvara). Curenje je minimalno ali dovoljno da pravi problem na leru i u slucaju paljenja. Trebalo bi da vidis da li je u regulatoru problem tako sto ces skinuti malo crevce koje se nabada na sam regulator i trebalo bi tu da bude vlazno od goriva (inace treba da je skroz suvo....znaci svaki vid vlaznosti masnoce na tom crevcetu iznutra kad ga iscupas sa regulatora kao i vlaga na sisici na koju se nabada crevce je siguran dokaz da se radi o problemu koji sam naveo..
Naravno crevce skidas dok motor radi jer samo tada se desava da vakum potera corbu kroz tu sisicu regulatora.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by VanjaA zašto onda dobro pali ujutro ? Pa za pretpostaviti je da je tada pritisak još manji u sustemu nego kad odstoji sat-dva. To me malo buniTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Moram priznati M-poweru zavidnu količinu znanja što uostalom vidjeh i prije na forumu. Svaka časti i hvala. Detaljno si mi opisao sve. Sutra ću poledati što si mi naveo. Nadam se da je prolem u tome. Inače, prije sam imao MB 190 ( karburator 90 ks ) i vozim na plin 9 godina. Sad ima 380000 km i ide ko sat ( dao šogoru ). A ovj me zeza li me zeza.
Comment
-
-
Originally posted by VanjaA zašto onda dobro pali ujutro ? Pa za pretpostaviti je da je tada pritisak još manji u sustemu nego kad odstoji sat-dva. To me malo buni
Ali, ako ga osvtavis na pola sata vruc vazduh kojui isijava od motora pocinje da zagreva benzin u crevima i cevima. Benzin pocinje da se siri. slaba dijafragma ne moze da zadrzi benzin i pocinje da ga propusta obratno prema rezervoaru. Kada senes da upalis kola deo goriva koji je ostao izmedju regulatora i injectora nema dovoljno pritiska da udje u injectore.Boost or bust...
Comment
-
Comment