([quote="shone190"]Jel mogu da pitam samo odakle ti ideja da kupis VR6?.)........ U planu nam je bilo da kupimo Golfa3 a imamo Zastavu 101.Drugi auto bi vozio sin ali i mi ponekad,kad zatreba.Prijatelj, koji se inace dosta razume u automobile (popravlja ih),nam je pomogao oko izbora i to predlozio .Sada, kada treba to da uradimo i sin i suprug misle da mozda treba da ga ostave,da se ne menja.
VR6 motori
Collapse
X
-
mali off:
Shone i ostali, kako da je registracija tako skupa? Baš sam skoro nešto gledao na onim sajtovima linkovanih sa cannona, osiguravajuce kuće, mislim da mi je ispalo osiguranje plus registracija, za primer od 130kW i 1998ccm oko 21.000?
Comment
-
-
Iskreno receno sada mi nista nije jasno
Na osnovu cega vam je taj prijatelj koji se "dosta" razume u automobile predlozio VR6? Jeste li mu naveli neke kriterijume pored toga da zelite Golf 3? Ako su mu argumenti minijaturne performanse u odnosu na to koliko trosi i na cenu registracije, onda OK. Jel razmislio on malo ko treba da vozi taj automobil i da se u tim godinama klinci cesto dokazuju, a dovoljan je samo trenutak nepaznje i kraj.
Ne znam koliki su vam mesecni prihodi i koliko vam je ispativo da sin vozi takav auto, ali mislim da nije pametno da pocetnik odmah sedne u VR6 i da imate dovoljno novca za gorivo.
Ako ste odlucili da ga zadrzite imate jednostavno resenje, a to je da sin vozi neko vreme Zastavu pa kada stekne malo sigurnosti i rutine onda mu dajte VR-a, ako vi, sin i suprug uopste i postojite....
P.S. ovo sam morao dodati posto je tema vise nego smesna, pogotovo sada kad se pojavio prijatelj "strucnjak" koji predlaze VR6
Comment
-
-
-
Lepo vas zeznuo prijatelj, nema sta...VR6 se nikome ne preporucuje upravo jer je JAKO skup za odrzavanje i registraciju, i naravno popravku. Svi redom VR-ovi koji se ovde mogu naci su ili izdrndani lesevi pred izdisajem, ili imaju neki problem, ili su lupani boga pitaj koliko puta, ili sve to zajedno. Zdrav VR6 u dobrom stanju - ja za tako nesto kod nas nisam cuo. Ko takav auto, koji se kod nas kupuje iskljucivo da bi se na njemu izivljavalo, preporucuje prijateljima - ja bih se zapitao iz kog razloga, tacno, i na osnovu cega vam je preporucio takav auto? Sta je rekao? Da je brz, pouzdan, "dobar"...? Ako je u pitanju bila kupovina Golfa III sa ekonomskom stranom kao vodiljom, i ako ste hteli narodski receno "dobar" auto, imali ste stotinu varijanti koje su bolje od VR6 - 1.9 TDI je za vas profil potreba 10x bolje resenje...
Comment
-
-
Par rijeći o VR motoru;Ispušna grana isijava veliku toplinu kod 6-og cilindra jer zbog skučenosti motornog prostora i malog kuta medju cilindrima zrak tu ne cirkulira dovoljno prilikom gradske vožnje pa pritom dolazi do pregrijavanja šestog cilindra što su VR fanovi znali riješavati ugradnjom dodatnog ventilatorića pored spornog cilindra.Zbog tih stvari su im ranije odlazili dihtunzi glave i počinju problemi sa miješanjem vode i ulja zbog pregrijavanja i pucanja glave.U osnovi pravilno održavani Vr će proći 250000km bez problema.Zbog težine i jaćine motora trpi prednji ovjes i poluosovine koje su doslovno identične kao u GTI16v modelu.Ali ako ne mijenjaš previše grubo brzine ne bi ti homokinetika trebala stvarati probleme.Takodjer je nužno svakih 100000 promijeniti lanac sa španerom i kučište termostata jer je plastično pa hoće lako vrisnuti..Puno problema sa Vr-om se može anulirati samo sa dobrim održavanjem i dobrim rukovanjem sa ovim kvazi hot hatchom.Kruta osovina iza i težak motor naprijed i nisu neki recept za brz hot hatch.GTI16v bi mu mogao već zadati gadne probleme na zavojitoj cesti.Puno understeera i mjenjač povezan sajlama ko u Hyundaiu nekom..blahIma i pozitivnih stvari u kojima je nenadmašan..Vrlo je popularan za tunning te neke tunnirane varijanthe nabijaju nerijetko preko 500ks(primjerice dahlback golf koji ima preko 600ks ako se ne varam),po kompaknosti(ne postoji 2.8 motor koji zauzima manje mjesta)mirnoći rada i extra zvuku kojem ni većina alfi ne mogu parirati.Al sa standardnim ispušnim sistemom će raditi tiho kao fen
Comment
-
-
Marketing
Pa ljudi to Vam je samo marketing kao sto je vec neko ovde na forumu pitao da li porsche ili maserati ,mislim... Isto kao sto bi ja sad reko kupio sam novu BMW-760i pa dali da uzmem za njega 2.5d ili plin. Mislim da razumete to sto sam napisao!?Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Mi smo za sada resili da ostavimo VR6 motor i da ugradimo plin(kao sto nam neki sa foruma predlozili).Treba da posetimo majstora za ugradnju plina,a telefonski nam rekao da imamo 3 mogucnosti (cene-400,600,1200 evra).Sin ce za pocetak da vozika vise Zastavu pa kako se pokaze...Pokusacu da vam stavim sliku auta (ako se snadjem),prelep je.Mislim da sinak za sad odlicno vozi i ne pokazuje nesigurnost ili strah a i pametno razmislja u nekim situacijama voznje.Mislim da je to dar od Boga.Ne smem njemu bas sve to tako da kazem...
Comment
-
-
Jaooo, autogas konverzija za 400 eur...
Molim vas (!), pre bilo kakve ugradnje, potrazhite savet u AutoGas sekciji foruma.
Comment
-
-
Mislim da je pametno sto ste resili da ostavite i ne kasapite auto, a sin nek' se praksira na necemu slabjem, pa kad poraste..
Gas za 400 EUR? Ajoooj...Jel' to opet onaj prijatelj-majstor savetovao?
Hteo bih cuti tu detonaciju kad se javi prvi put
Comment
-
-
Gas za 400 EUR? Ajoooj... Jel' to opet onaj prijatelj-majstor savetovao?
skup bre taj majstor, to sto daje za 400e kosta manje, to za 600 je tu negde a to za 1200 moz malko jeftinijehttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment