malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    boost ovaj opis funkcije kako je preneto radi bas otpornik. ali on nije unutar razvodnika. razvodnik klasican sa platinama.

    kada ima indukcioni kalem-Halov efekt onda ima obavezno elektronsko paljenje i nema otpornika posto sve radi tranzistor u komutatoru.

    nisam siguran sta je zapravo u Kadetu, u to doba je postojao i jedan i drugi sistem u upotrebi.

    Majstor mi je objasnio da taj kalem ima ulogu da pojača struju u momentu kad se auto startuje, kad je napon najslabiji.
    za start se uvek koristi jedino otpornik, koliko sam do sada mogao da saznam.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • nole
      CBC Senator
      • 02.10.2004
      • 231
      • Igalo

      #32
      Astra1.8 i meni je moj kalem bio sumnjiv jer je skoro izgorio i sve se klimatalo a ispade da je komutator.

      Comment

      • nole
        CBC Senator
        • 02.10.2004
        • 231
        • Igalo

        #33
        brick, u kadeta je elektronsko paljenje, nema platina. Mozda onaj sa motorom od 1200 ccm ima platine

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          nole rece kolega da je u pitanju bio Kadet od 1300 kubika
          Sličan problem sam imao na kadetu 1.3 ,
          kada je opisivao sistem kod njega.

          ima negde neka slika tog sistema na Kadetu koji konkretno pominjete sa tekucim problemom?
          nole, je li iisti sistem kao na Golfu 2 ili Jugu (elektronsko sa Hall efektom) ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            brick >> Koliko se ja secam , jeste.

            Mada bi bilo vrlo lepo napisati o kojem godistu se radi a ne samo Kadett
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • vladabgd
              CBC Veteran
              • 01.01.2005
              • 132
              • beograd

              #36
              uhh kolko se nakupilo postova za malo vreme...

              prvo nole hvala za objasnjenje kako se podeshava faza(odnosno kaish).

              Originally posted by nole
              Imas li centralnu i podizace ??????
              Meni se ispod te rucice ta kutija za podizace, ima dosta zica i jos jedan takav prikljucak slobodan (za zadnja vrata)
              ne nemam podizache ni centralnu ali je raspored konektora isti kao kod tebe, znachi gornji konektor slobodan...

              Originally posted by brick
              imas stroboskop? ili znas nekoga ko ima?
              nemam al mogu da nabavim

              Originally posted by brick
              izmeri ugao paljenja varnice na 1.vom cilindru. ako ne znas koliko treba da bude podesi na recimo 10 stepeni, ili prvi zarez na remenici. auto mora da upali a onda fino dosteluj pretpaljenje.
              uhh malchice komlikovano bar za mene... ajd probacu al tek za par dana tek tad mogu da dodjem do stroboskopa

              Originally posted by brick
              da li se kuciste razvodnika moze pomerati/rotirati rukom ?
              ako mislish na kapu, ne ne moze da se okrece rukom ima svoj zljeb.(nisam bash toliki u svemu ovome)

              a ovo sam bash mogo i odma da napishem...
              kadet 1.6, 1985. godishte, elektronsko paljenje sa halovim efektom, karburator varajet II, 66kW at 5800 obrtaja

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Hmm. osovina razodnika ima zljeb prema bregastoj, da, ali kuciste razvodnika moze da se zasukuje radi stelovanja paljenja. Kako izgleda sa tim? Da sraf koji fixira kuciste nije opustio pa si slucajno prilikom skidanja kape, zasukao na maximalni kasno paljenje ili slicno?

                Samo pitam, posto nisi
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • nole
                  CBC Senator
                  • 02.10.2004
                  • 231
                  • Igalo

                  #38
                  brick, znam da je 1.3 ali sam rekao da je mozda samo 1200 na platine. Mozda. Moj je 85-o i ima to sto ima a motor koji sam naknadno kupio i ubacio je 88-o ili 89-o i isti je razvodnik samo sto ima vise zica, komutator sa 6 kontakata, ima onaj kompjutercic ispod soferke i jos ponesto vezano za karburator, mozda dizna .....
                  Efekat je vladabgd opisao inace nisam oko toga cackao na golfa tako da ....
                  Vladabgd, jel taj kadet sa S oznakom. Obican 1.6 je 75 konja a ovaj tvoj je 90 konja. I kod mene je Varajet II ali skinut sa Kadeta 1.3S (kocke).
                  Jel kod tebe ovakav razvodnik ????

                  Comment

                  • vladabgd
                    CBC Veteran
                    • 01.01.2005
                    • 132
                    • beograd

                    #39
                    pa kapa lichi na tvoju ali nije bash ista. moja se fiksira sa samo dve zakachaljke a kolko vidim kod tebe su srafovi. ajd sutra cu da skljocnem i koju sliku da ne pricham napamet....
                    inache oznaka motora je 16SH.
                    kazes i ti imas isti carb. jel znash gde ima da se kupi nov isti takav ili da se skine. vidim da je tvoj sa 1.3 kockice a el znash na kojim je josh on fabrichki ugradjivan? mnogo me zeza odnosno troshi previshe pa ja mislim da je do karburatora. meni fale neke polugice neshto je na njemu modovano al nisam siguran shta(nisam to ja radio)

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #40
                      Hmm. osovina razodnika ima zljeb prema bregastoj, da, ali kuciste razvodnika moze da se zasukuje radi stelovanja paljenja. Kako izgleda sa tim? Da sraf koji fixira kuciste nije opustio pa si slucajno prilikom skidanja kape, zasukao na maximalni kasno paljenje ili slicno?

                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • vladabgd
                        CBC Veteran
                        • 01.01.2005
                        • 132
                        • beograd

                        #41
                        Originally posted by brick
                        Hmm. osovina razodnika ima zljeb prema bregastoj, da, ali kuciste razvodnika moze da se zasukuje radi stelovanja paljenja. Kako izgleda sa tim? Da sraf koji fixira kuciste nije opustio pa si slucajno prilikom skidanja kape, zasukao na maximalni kasno paljenje ili slicno?

                        ne neshvatam a ni ne znam tachno na koji sraf se misli . moram da pogledam da ne pricham napamet.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by vladabgd
                          Originally posted by brick
                          Hmm. osovina razodnika ima zljeb prema bregastoj, da, ali kuciste razvodnika moze da se zasukuje radi stelovanja paljenja. Kako izgleda sa tim? Da sraf koji fixira kuciste nije opustio pa si slucajno prilikom skidanja kape, zasukao na maximalni kasno paljenje ili slicno?

                          ne neshvatam a ni ne znam tachno na koji sraf se misli . moram da pogledam da ne pricham napamet.
                          Misli na šraf koji drži razvodnik pričvršćen za motor. Kod tebe ih ima dva ili tri ako se dobro sećam. Imaš odgore par zareza kojima se šteluje razvodnik gde će biti. Obično je to na sredini.

                          Prvo treba da skineš razvodnu kapu i da zavrtiš motor, ako se rotor okreće onda je razvodnik uredu. Ako se ne okreće, onda treba da vidiš da li je uredu zupčanik i osovina koja pokreće rotor.

                          Paljenje su ti već poslali slike kako da proveriš. Dovoljno je da namestiš reper na remenici radilice i da pogledaš rotor u odnosu na kapu kako stoji. Pogledaš spolja na kapi gde ide kabel od prvog ili četvrtog cilindra i zapamtiš na razvodniku spolja gde je to. Zatim skineš kapu i pogledaš smer rotora, ako je na pravcu mesta ili malo ispred toga gde si zapamtio onda je paljenje ok i traži dalje. Ako nije onda se nešto mhanički slejbalo.

                          U principu, mišljenja sam da ste nešto čačkali oko struje dok ste montirali radio i eto kvara. Probaj da otkačiš to što ste radili pa pali da vidiš ima li promene. Ne znam za taj model konkretno ali takav kadet ima ECU, možda ste opteretili njegovo napajanje pa ima mali napon i nešto zeza.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #43
                            Da nisi pomesao kablove kad si menjao kapu?
                            206 malo preterujes sa IRIDIUM mada tehnologija kaze da su najbolje ali ako ne radi paljenje ne pomazu ni kozne gace. Ispravan auto MORA da upali na svaku ispravnu svecicu (bilo koje toplotne vrednosti) a to kako ce posle raditi je druga stvar.Probaj sa svim odvrnutim svecicama na masi da li pale po redosledu paljenja i svaka od njih kad okreces motor rucno. Ako je to u redu i boja varnice ispravna garant nemas goriva. Sipaj gorivo direktno u cilindar pre nego zavrnes ponovo svecice i kresni ga
                            Sve pod uslovom da nisi nesto presekao ili izazvao spoj od koga je riknuo neki osigurac.....

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              matica, obicno OK 13 koja preko jednog parceta poput polumeseca pritiska u donjem delu (spoljni) deo/kuciste razvodnika tako da ono moze da se obrce oko svoje ose.
                              u smeru kazaljke na satu je cini mi se po secanju paljenje na ranije, i kontra.
                              dovoljno je da se pomeri nehotice kuciste za 5mm oko osovine i motor se vise ne moze upaliti jer varnica skoci sa svecice u losem trenutku /polozaju klipa.

                              zato sam pomenuo stroboskop jer se preko njega odmah vidi KADA baca varnica.

                              ta matica moze tokom vremena i vibracija da otpusti, vidjao sam u praksi i eto belaja.
                              sumnjam na tu mogucnost jer si sve drugo potencijalno problematicno vec proveravao.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • nole
                                CBC Senator
                                • 02.10.2004
                                • 231
                                • Igalo

                                #45
                                brick, to si dobro objasnio, saraf drzi taj "polumjesec" zategnut i nalazi se sa donje strane razvodnika

                                vladabgd, vidim na tabeli da je 1.6 SH ali sa karburatorom kod mene se nesto ne poklapa. Kod mene jasno pise Varajet II i na jednu plocicu ima broj dizne 117 a orig. sto je bio prije na njemu je jednogrlni i vjerovatno je Pierburg 35. Uostalom evo tabele, nadam se da ce se vidjeti dovoljno

                                Comment

                                Working...
                                X