malecni problemchic: Kadet 1,6 nema varnice na svecicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by brick
    dovoljno je da se pomeri nehotice kuciste za 5mm oko osovine i motor se vise ne moze upaliti jer varnica skoci sa svecice u losem trenutku /polozaju klipa.

    zato sam pomenuo stroboskop jer se preko njega odmah vidi KADA baca varnica.
    Čovek kaže da ima varnicu sa bobine a nema na dalje. Ako nema na dalje nema svrhe od stroboskopa jer nema šta da ga okine pa neće videti da li je paljenje dobro. Sa druge strane ako varnica dodje do kape a ne ide dalje onda može biti samo da se rotor ne vrti, ne valja rotor ili kapa. Da je prezubio ili tako nešto opet bi bacao varnicu na kablu od svećice ali ne bi upalio. Treba proveriti i mase od motora i instrument table.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • vladabgd
      CBC Veteran
      • 01.01.2005
      • 132
      • beograd

      #47
      uh poludecu opet nisam uspeo da ga upalim...

      proverio sam kaish(odnosno faze paljenja) i on je u milimetar podeshen. kad poravnam ona dva zljeba gore donji je tachno gde treba da bude. pritom se ruka u tom trenutku nalazi tachno na prvom cilindru(svecici).
      kablovi su ok postavljeni i idu redom 1-3-4-2. evo kako to izgleda.

      ja mislim da je ovo sve u redu.

      a oni srafovi za shtelovanje predpaljenja nisu pomerani(nije ih bash tako lako sluchajno pomeriti prilichno su zategnuti).


      nije mi jasno da li moze da bude problem u loshoj masi,osigurachu, ili tako nechem ako vec ima na bobini varnice. da je neshto od toga u pitanju ni bobina ne bi radila.right?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Izbaci svecice napolje, nek ti neko pomogne da okrene motor sa anlaserom, par sekundi, probaj kabel od bobine, izvadi ga iz razvodnika i dok anlaser tera pogledaj kolika je maximalna razdaljina sa koje kavel baca varnicu na telo motora, na glavu naprimer. Ispod 5mm nije dovoljno.

        Prati boju varnice, kao sto je brick napomenuo mora viti plavicaste boje.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • vladabgd
          CBC Veteran
          • 01.01.2005
          • 132
          • beograd

          #49
          aha..ok i sta ako je manja od 5mm? bobina slaba ili...?

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Vidi, za tvoj sistem paljenja se ocekuje da bude i do 1 cm , dakle nema diskusije dalje

            Imas oko 1-2mm razmaka izmedju razvodne ruke i kontakta u kapi, pa oko 10 Kohma otpora na kablovima.. sve u svemu, minimum 5 mm za da dobiti prolaznu ocenu kod mene , i to kad baci varnicu da se cuje da puca a ne sam o da je vidis
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • vladabgd
              CBC Veteran
              • 01.01.2005
              • 132
              • beograd

              #51
              ok ok
              rastojanje izmedju ruke i kontakata na kapi i jeste tu nege 1-2mm,samo sto otpornost nove ruke je 5koma, dok stara ima 1kohm. ja sad ne znam koja je bolja(ispravna). na kablovima je oko 8koma.

              i dobro ja sad opet nisam skontao shta ako je meni preslaba varnica, zbog chega je to??

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                Mogucnost loseg kontakta na primarnim kolima bobine.. komutator ima u sebi pojacivac pulsa i vremensku korigaciju prema obrtajima, te moze i los kontakt na njemu da bude razlog.
                Pregledaj da slucajno nema oksida pod kontaktima primara na bobini.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  Čovek kaže da ima varnicu sa bobine a nema na dalje. Ako nema na dalje nema svrhe od stroboskopa jer nema šta da ga okine pa neće videti da li je paljenje dobro
                  da ok, mislio sam da preko stroboskopa moze da vidi da li uopste preko kape dolazi VN impuls do kraja VN kabla- do same svecice ili ne.

                  mora na neki nacin da utvrdi dokle ima a odakle tacno nema varnice.
                  posto je VN rukama ne moze da opipa

                  vidim boost je uputio na pravu stranu.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment


                  • #54
                    Evo stvarno poslednji put:zameni razvodnu ruku i/ili kapu.Zanemari sve filosofe sa visokom tehnologojom u malom prstu.Oko ovog posta sam video kvalitet sajta(cast izuzecima) i stvarno se vise necu javljati.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      Hehehe ) Ko kaze da nemoze VN rukama

                      Bas sam mislio da predlozim 2 drugara da se ubace svecice u kablove i da drze u rukama .. brza i efikasna dijagnostika
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #56
                        Originally posted by BOOST
                        Hehehe ) Ko kaze da nemoze VN rukama

                        Bas sam mislio da predlozim 2 drugara da se ubace svecice u kablove i da drze u rukama .. brza i efikasna dijagnostika
                        Ja sam imao jednog drugara dok smo radili motore (motocikle) i taj je probao kakva je špulna tako da uhvati kabel i nasloni ruku na masu. Po trzanju mišića na podlaktici je bilo ono "dobra je ili nije" Ko se jednom zahebo i opalila ga struja sa APN-a zna kako je to bolno, ovaj ni grimase nikad nije napravio
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57


                          Poslao: 05 Jan 2005 00:13
                          Originally posted by vladabgd
                          @tomo pazi nisam siguran da li si me shvatio malo mi je konfuzan prvi post. svejedno danas sam promenio i kapu i ruku i kablove, a opet nishta

                          Poslao: 07 Jan 2005 20:12
                          Originally posted by tomo
                          Evo stvarno poslednji put:zameni razvodnu ruku i/ili kapu.Zanemari sve filosofe sa visokom tehnologojom u malom prstu.Oko ovog posta sam video kvalitet sajta(cast izuzecima) i stvarno se vise necu javljati.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • vujke
                            Admin
                            • 29.09.2004
                            • 1673
                            • Mladenovac
                            • Daewoo Lanos 1.5SX

                            #58
                            Originally posted by Dora
                            Originally posted by BOOST
                            Hehehe ) Ko kaze da nemoze VN rukama

                            Bas sam mislio da predlozim 2 drugara da se ubace svecice u kablove i da drze u rukama .. brza i efikasna dijagnostika
                            Ja sam imao jednog drugara dok smo radili motore (motocikle) i taj je probao kakva je špulna tako da uhvati kabel i nasloni ruku na masu. Po trzanju mišića na podlaktici je bilo ono "dobra je ili nije" Ko se jednom zahebo i opalila ga struja sa APN-a zna kako je to bolno, ovaj ni grimase nikad nije napravio
                            Hehe, sto mi ovo poznato Nista bez ruke
                            while(!asleep()) {sheep++;}

                            Comment

                            • vladabgd
                              CBC Veteran
                              • 01.01.2005
                              • 132
                              • beograd

                              #59
                              Originally posted by brick
                              mora na neki nacin da utvrdi dokle ima a odakle tacno nema varnice.
                              posto je VN rukama ne moze da opipa
                              pa chek malo mislio sam da smo to reshili. varnica stize do kape, kablom od bobine, ali ne prolazi kroz nju. jedino bar nadam se da je tako mi ostaje da proverim jachinu te varnice koja stize sa bobine.

                              Originally posted by boost
                              Bas sam mislio da predlozim 2 drugara da se ubace svecice u kablove i da drze u rukama .. brza i efikasna dijagnostika
                              he he to je i meni palo na pamet chak imam i par kandidata bash za tako neshto. srecna okolnost je shto se uopste ne razumeju tako da...

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                pa chek malo mislio sam da smo to reshili. varnica stize do kape, kablom od bobine, ali ne prolazi kroz nju. jedino bar nadam se da je tako mi ostaje da proverim jachinu te varnice koja stize sa bobine.
                                stize (neka) varnica za koju ne znamo jos koje je energije do kape (nove) i ne baca varnicu na svecici.

                                ne znamo da li izlazi varnice iste (sada nepoznate ) energije iz kape pa se gubi kroz VN kabl ili uopste ne izlazi iz kape.

                                ajmo malo drugacije, recimo vrati staru kapu sa kojom je motor radio ranije pa probaj da li ima nekih promena bilo na bolje bilo da sve ostaje isto.
                                ako je nova kapa mozda defektna (malo verovatno ali moguce) sa starom bi rebalo da proradi ako je sve drugo u redu.

                                hm, tesko je ovako na daljinu, veruj
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X