Golf II paljenje???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #16
    subject

    Procitao tri puta, ali opet nisam siguran. Ako te ne mrzi da me malo edukujes, tj. malo detaljnije objasnis kako zeza ta hidraulicna glava, odnosno sta se dobije hladjenjem vodom.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • dieselman
      CBC Senator XXL
      • 14.11.2005
      • 833
      • tt

      #17
      ...dugo bi trebalo da visim šred monitorom,a ne smem iz zdr. razloga,pa cemo edukaciju ostaviti za neko bolje vreme...uglavnom gorivo ide putem manjeg otpora,a kad je glava potrosena gurne pritisak na ulaz susednog cilindra umesto da prodje kroz diznu...kad o'ladis glavu,smanje se zazori i zgusne nafta,pa pali...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        evo ja cu da probam, razvodnik ti je pohaban pa pisa gorivao tamo gdne ne traba.
        razvodnik= Verteiler. zato se pumpa tog tipa u originalu i zove VE Bosch.
        (Verteiler Einspritz) iliti razvodna pumpa ubrizgavanja.

        ako je to, resenje je remont pumpe odnosno zamena tog sklopa novim i kompletno justiranje pumpe na ispitnom stolu.

        to ne mozes sam da uradis.

        nije mi samo jasno da si kako navodis nedavno popravljao tu pumpu i da takav krupan kvar nije konstatovan i resen.

        ili jeste, ali tebi nije bilo bas dati tolike pare koliko zahteva remont.

        poslusaj dieselman-a, iskustvo ukazuje na potencijalne probleme.

        premeri (tj servis) pritiske ubrizgavanja pumpe po svakom cilindru kada je vruc motor i znace se vise.
        ako se ne varam po secanju, pritisak na tom motoru pri kome se otvaraju brizgaljke je 155 bara.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #19
          subject

          Ja sam i dalje potpuno zbunjen. Koliko ja znam kod tih golfova od Bosch pumpe idu cijevi pod pritiskom do svake dizne. I nije mi jasno kako da pohabana glava motora utice na to da gorivo ode u pogresan cilindar. Taj razvodnik koji Brick spominje se pretpostavljam nalazi unutar Bosch pumpe?
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #20
            ...glava pumpe(rotor razvodnika),ne motora...

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #21
              Iz mog iskustva, ako vruc tesko pali onda je rotor pumpe, tj zreo za remont bosch pumpe. Kada hladan tesko pali onda se krece od stanja brizgaljki i pritiska na kome otvaraju, kompresije motora, grejaca...

              Edit: evo sad pogledah da su odgovori vec dati, za elektroventil se lako da proveriti, ako ne izbacuje nikakav dim pozadi onda on blokira.

              Comment

              • Dr.Nele
                CBC Početnik
                • 12.02.2007
                • 6
                • Doboj, Republika Srpska

                #22
                Rotor pumpe je zamjenjen prijatelju, pumpa generalno sredjena i mislim da do nje nije al opet hvala

                Comment

                Working...
                X