Golf III TDI - brundanje u kabini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vladeta
    CBC Član
    • 15.03.2006
    • 37
    • Mladenovac

    Golf III TDI - brundanje u kabini

    Skoro sam promenio auto i uzeo sam ovaj iz potpisa. Imam veliki problem sa proizvodnjom jako niskih frekvencija u kabini u toku voznje na nekih 1500 RPM. Vozio sam ranije dizelaze ali nikada to nije bilo tako izrazeno. Isao sam kod jednog majstora za auspuhe ovde u Beogradu, cini mi se SAAB servis u Gospodara Vucica i oni su mi rekli da treba da se menja srednji lonac (3.500 din. na prvom mestu, 3.000 din. na drugom mestu ili 80EUR za "original??"), a posle kod drugog majstora koji mi je rekao da treba da se menja pletenica na izduvu zbog koje se javljaju dodatne vibracije. Pletenica sad za vikend zamenjena i neke odredjene vibracije su nestale ali ne i brundanje (kao kad bi odsrafio 1KW bassova u kabini), e one vibracije od pletenice su se vratile i sledeci vikend idem da reklamiram kvar, ali sta da radim sa brundanjem?? Napominjem da mi jako smeta, u kabini ne moze da se razgovara normalno, plus sto vozim malu bebu u kolima, plasim se da ne ogluvi od siline brundanja. Dali je resenje za eliminisanje tog brundanja menjanje srednjeg lonca ili mozda zadnjeg lonca ili celog izduvnog sistema. Pletenica me je kostala 20EUR + ruke 20EUR za zamenu, bukvalno sam bacio 40EUR ni za sta. Para za eksperimentisanje nemam, pa bi mi jako znacilo ako neko zna o cemu se radi i kako da resim problem ili da ako ima nekog ovde od majstora ili poznaje nekog majstora koji radi auspuhe da odem kod njega i da vidimo sta je to.
    Puno hvala na pomoci.
    p.s. E da, da napomenem i da je katalizator skinut, ali i sa i bez njega brundanje je isto, posto citam ovamo neki post da se skidanjem katalizatora dobija dublji zvuk.
    ... flying in a B16A2 ...
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    ovako iz opisa, mogu samo da pretpostavim da si dobro procenio intenitet buke kao prevelike.
    mada, u pitanju je VW i dizel a oni su ve? iz fabrike sami po sebi izuzetno bu?ni i brundavi, i tu pomo?i nema ako se želi udobnost, mirna i tiha vožnja.
    pogotovu TDi motori imaju tu urodjenu osobinu, u negativnom smislu jako izraženu.

    ipak proveri da nije nešto napuknuto, ako je baš toliko da i kada povisiš glas u kabini ne može da se pri?a.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • vladeta
      CBC Član
      • 15.03.2006
      • 37
      • Mladenovac

      #3
      Pa neznam sta da kazem, ne cuje se bas toliko jako ali bas smeta, narocito na nekih 1100-1500 obrtaja, vozio sam (VW) dizele ali nikad nisam doziveo tako nesto. Da li stvarno moze to sve biti od zapusenog srednjeg lonca? Mozda je onaj majstor stvarno bio u pravu?
      ... flying in a B16A2 ...

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Odokativno bih rekao da je prvi majstor bio u pravu sto se tice srednjeg lonca. Ne zovu ga dzabe rezonator, on i jeste zaduzen za upijanje rezonanci.
        Boost or bust...

        Comment

        • vladeta
          CBC Član
          • 15.03.2006
          • 37
          • Mladenovac

          #5
          Hmm, pa verovatno i jeste tako. Ali sta onda da ugradim, da li da idem na varijantu pravljenog lonca kod tih majstora za nekih 3-3.500 din. ili uzeti taj "kao" original koji kosta 80EUR? Ili mozda da se pravi prohromski, ali neznam koliko bi to zadovoljstvo kostalo?
          Jel ima uopste ovde nekih auspuh majstora? Vidim da se ovde razni preporucuju ...
          ... flying in a B16A2 ...

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #6
            Prvo pogledaj koliko kosta takav auspuh kod oficijalnog dilera, onda skini od te cene oko 30-40% i dobices +/- cifru koliko bi trebao da koshta orginal kod obicnog prodavca (ne dilera). Ako je jeftinije znaci rizikujes bacanje novca.
            Boost or bust...

            Comment

            • greywiendog
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2006
              • 421
              • Stara Pazova

              #7
              Slazem se sa Brick-om u vezi TDI motora (koji su izdrzljivi ali bucni), ali ocito ti imas neki dodatni problem! Nisam neki znalac iz ove oblasti, ali mi je cudno da je buka velika samo na tih 1500 obrtaja a posle prestaje ili sta (smanjuje se)? Da li je u pitanju samo auspuh?!
              Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

              Comment

              • vladeta
                CBC Član
                • 15.03.2006
                • 37
                • Mladenovac

                #8
                Pa buka se smanji i postaje podnosljiva posle tih nekih 1500 a mozda i malo vise obrtaja. Videcu koliko kosta original lonac pa vam javljam.
                Btw, jel imate neku preporuku gde u Beogradu pogledati za cene? Ja sam mislio da vidim u DTM-u, neznam gde bi jos bilo povoljno.
                ... flying in a B16A2 ...

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Izgleda da tu negde "slozi" tu nezgodnu rezonancu. Neki niski tonovi izazivaju ponekad kod ljudi da krenu suze na oci i sline na nos zbog vibracija vazduha ako to duze potraje. Kod tebe je to sad taj zvuk a menjace se vremenom kako se bude degradirao lonac. Trebalo bi ako odlaze pregrade da zvuk bude jos dublji.
                  Original lonci nisu bolji nego pravljeni ali nikad ne znas kakav zvuk daju pravljeni. Kad bi to znao mogao bi eventualno da rizikujes. Verujem takodje da ti ljudi koji to prave odlicno znaju i imaju iskustva posebno sa takvim uobicajenim motorom. Najveca je finta od kog je materijala lonac a u skladu sa tim mu je i cena.
                  Markirani delovi izduva cesto ne vrede ni deo onoga koliko kostaju a opet neki ljudi znaju da naprave od dobrog materijala dobro i ne tako neplativo skupo.
                  Mnogi izduvi ne docekaju svoj radni vek zato sto su pogresno montirani i sistem ne dihtuje potpuno pa uvlaci spoljni vazduh (zajedno sa vlagom).
                  Kad neko kaze da nesto ne valja i da je kratko trajalo treba uzeti u obzir i to sto vecina ljudi zanemari. Izduv truli iznutra mnogo vise nego spolja pa to daje lazne informacije na prvi pogled.

                  Comment

                  • vladeta
                    CBC Član
                    • 15.03.2006
                    • 37
                    • Mladenovac

                    #10
                    Znaci da ipak idem na pravljeni (domaci) lonac. I ja sam tako nesto mislio da uradim ali reko da proverim samo koliko kosta original, jer stvarno nemam da dam 80 evra za lonac + montaza. Ipak mi je ovo jeftinije resenje a verovatno ce trajati isto koliko i original, kada se uzme u obzir truljenje.
                    I jos jednom, jel imate neku preporuku osim onih ljudi iz MML-a, mnogi ih ovde napljuvase ali ih i hvale pa sam u nedoumici.
                    ... flying in a B16A2 ...

                    Comment

                    • mirko
                      CBC Senator
                      • 18.05.2006
                      • 202
                      • Prokuplje

                      #11
                      ja sam radio moj prednji lonac kod nekoga na smederevskom putu još pre dve godine i baš mi ovih dana isti?e garancija pošto daju na dve godine. mislim da se servis zove dragan ili tako nešto. Ja nisam imao problema sa loncem nikakvih i baš je tih ono sto tebi treba.
                      'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                      Comment

                      • vladeta
                        CBC Član
                        • 15.03.2006
                        • 37
                        • Mladenovac

                        #12
                        A na kom autu si radio, da li je isto TDI kao i ovaj moj i daj neku adresu ili telefon da ih zovem.
                        Pozdrav!
                        ... flying in a B16A2 ...

                        Comment

                        • dakon
                          CBC Član
                          • 11.04.2007
                          • 31
                          • Republika Srpska

                          #13
                          Da se i ja malo uklju?im.

                          Slušaj i ja imam golfa 3 TDI karavan 66 kw ili 90 konja.
                          Sad dok sam se navikao (jer sam imao benzinca) na dizel i njegove vibracije užas. Naro?ito kad dodaš gas negdje na uzbrdici i osjetiš nekakve vibracije kao tutnjanje ispod nogu, koje se malo osjete i na volanu. Ma nema kojeg majstora nisam obišao da je pregleda i svaki je rekao da je u perfektnom stanju, da kucnem o drvo..

                          A sad ako je buka kod tebe poja?ana vidi dali je izva?en katalizator ili je probijen jer zna se za?epiti i onda nemaš vu?u. Kod mog druga je to bilo pa je izvadio katalizator jer je bio skroz za?epljen(naše gorivo he he he..)
                          Nije stavljao drugi jer je papreno skup, ali nivo buke mu se udvostru?io.

                          Nije na odmet da vidiš kad budeš skidao auspuh da to provjeriš da nebi ?aba bacao pare jer vjeruj mi skinut katalizator=više buke.
                          Pozdrav

                          Comment

                          • vladeta
                            CBC Član
                            • 15.03.2006
                            • 37
                            • Mladenovac

                            #14
                            Dakone, ne citas dobro, napisao sam gore da sam vec skinuo katalizator, ali buka se nije povecala njegovim skidanjem. Takodje dosta jaka buka u kabini nije non-stop vec samo na odredjenim brojevima obrtaja od 1000-1500.
                            Hvala na sugestijama u svakom slucaju.
                            ... flying in a B16A2 ...

                            Comment

                            • mirko
                              CBC Senator
                              • 18.05.2006
                              • 202
                              • Prokuplje

                              #15
                              Ja sam radio auspuh za tipa 1.4 benzinca. Znam da su motori razli?iti ali i oni su imali otprilike jedno 30-ak razli?itih lonaca spremnih za ugradnju pa ?e neki najverovatnije i tebi odgovarati

                              Br.telefona stvarno neznam izgubio sam onaj ra?un na njemu je pisalo a nalaze se na smederevskom putu neznam ta?no broj ali je tu neki semafor se?am se i mislim da je desno skretanje za kalu?ericu a levo je servis(kad ideš iz grada) neka me neko ispravi ako grešim
                              'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                              Comment

                              Working...
                              X