htio sam da postavim par pitanja vezanoza ovaj model automobila jer imam nekih nedoumica.
1. kada kazemo k-glava, koja je u ovom tipu motora (ACE) da li je to isto sto i K Jetronic?
2. Imam jedan problem koji mi se desava od kad sam kupio ovaj automobil. Naime, auto na leru nikako da drzi iste obrtaje. Uvijek stoji izmedju 800 i 1000 obrtaja. Kada masina postigne radnu temperaturu prilikom zaustavljanja vozila obrtaji znaju da se spuste i na 200 obrtaja i tada motor radi kao na dva cilindra i svaki cas kao da ce da se ugasi. To se desava prilikom prva dva ili tri zaustavljanja, mislim na gradsku voznju. Posle toga automobil bez problema prilikom zaustavljanja radi na 800-1000 obrtaja, ali radi kao sto sam vec rekao, otprilike dajem primjer, 10 sec. na 800, 5 sec na 950, 3 sec. na 850, 7 sec. na 1000 obrtaja, rijetko od 800 do 1000 svaki sekund mijenja obrtaje kao da mu svakih sekund vi dajete gas. Napominjem automobil sam kupio 1999 god sa predjenih 106.000 km. sada je predjeno ukupno 178.000 km. Na njemu su novi kaisevi, nove svecice, nova lambda sonda, novi kablovi za svecice, koristim ulje TOTAL 10/40 nakon predjenih 7000-8000 km. vrsim zamjenu uz obaveznu zamjenu i filtera ulja, novi filter vazduha, novi filter goriva, ispran-izduvan kako li majstori to nazivaju kompletan sistem za gorivo, ispran u ultrazvucnoj kadi dio za regulaciju protoka goriva ili zraka koji dodje na K-glavi, i automobil je po testu kompjitera (aparata za dijagnostiku) iskoristicu serviserov izraz po svim parametrima u izvanrednom stanju i kako on kaze - parametri su mu svi dovedeni u NULU.
Auto stvarno ide kao grom i nikakvih drugih zamjerki nemam ali ova pojava mi budi znatizelju pa me interesuje desava li se ovakav "problem" jos kod nekoga i postoji li nacin da se on otkloni.
Sta je njegov uzrok?
Pozdrav Goran
1. kada kazemo k-glava, koja je u ovom tipu motora (ACE) da li je to isto sto i K Jetronic?
2. Imam jedan problem koji mi se desava od kad sam kupio ovaj automobil. Naime, auto na leru nikako da drzi iste obrtaje. Uvijek stoji izmedju 800 i 1000 obrtaja. Kada masina postigne radnu temperaturu prilikom zaustavljanja vozila obrtaji znaju da se spuste i na 200 obrtaja i tada motor radi kao na dva cilindra i svaki cas kao da ce da se ugasi. To se desava prilikom prva dva ili tri zaustavljanja, mislim na gradsku voznju. Posle toga automobil bez problema prilikom zaustavljanja radi na 800-1000 obrtaja, ali radi kao sto sam vec rekao, otprilike dajem primjer, 10 sec. na 800, 5 sec na 950, 3 sec. na 850, 7 sec. na 1000 obrtaja, rijetko od 800 do 1000 svaki sekund mijenja obrtaje kao da mu svakih sekund vi dajete gas. Napominjem automobil sam kupio 1999 god sa predjenih 106.000 km. sada je predjeno ukupno 178.000 km. Na njemu su novi kaisevi, nove svecice, nova lambda sonda, novi kablovi za svecice, koristim ulje TOTAL 10/40 nakon predjenih 7000-8000 km. vrsim zamjenu uz obaveznu zamjenu i filtera ulja, novi filter vazduha, novi filter goriva, ispran-izduvan kako li majstori to nazivaju kompletan sistem za gorivo, ispran u ultrazvucnoj kadi dio za regulaciju protoka goriva ili zraka koji dodje na K-glavi, i automobil je po testu kompjitera (aparata za dijagnostiku) iskoristicu serviserov izraz po svim parametrima u izvanrednom stanju i kako on kaze - parametri su mu svi dovedeni u NULU.
Auto stvarno ide kao grom i nikakvih drugih zamjerki nemam ali ova pojava mi budi znatizelju pa me interesuje desava li se ovakav "problem" jos kod nekoga i postoji li nacin da se on otkloni.
Sta je njegov uzrok?
Pozdrav Goran
Comment