Audi A6 2.0 16V avant - K glava

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goxy
    CBC Član
    • 20.06.2007
    • 15
    • Podgorica

    Audi A6 2.0 16V avant - K glava

    htio sam da postavim par pitanja vezanoza ovaj model automobila jer imam nekih nedoumica.
    1. kada kazemo k-glava, koja je u ovom tipu motora (ACE) da li je to isto sto i K Jetronic?
    2. Imam jedan problem koji mi se desava od kad sam kupio ovaj automobil. Naime, auto na leru nikako da drzi iste obrtaje. Uvijek stoji izmedju 800 i 1000 obrtaja. Kada masina postigne radnu temperaturu prilikom zaustavljanja vozila obrtaji znaju da se spuste i na 200 obrtaja i tada motor radi kao na dva cilindra i svaki cas kao da ce da se ugasi. To se desava prilikom prva dva ili tri zaustavljanja, mislim na gradsku voznju. Posle toga automobil bez problema prilikom zaustavljanja radi na 800-1000 obrtaja, ali radi kao sto sam vec rekao, otprilike dajem primjer, 10 sec. na 800, 5 sec na 950, 3 sec. na 850, 7 sec. na 1000 obrtaja, rijetko od 800 do 1000 svaki sekund mijenja obrtaje kao da mu svakih sekund vi dajete gas. Napominjem automobil sam kupio 1999 god sa predjenih 106.000 km. sada je predjeno ukupno 178.000 km. Na njemu su novi kaisevi, nove svecice, nova lambda sonda, novi kablovi za svecice, koristim ulje TOTAL 10/40 nakon predjenih 7000-8000 km. vrsim zamjenu uz obaveznu zamjenu i filtera ulja, novi filter vazduha, novi filter goriva, ispran-izduvan kako li majstori to nazivaju kompletan sistem za gorivo, ispran u ultrazvucnoj kadi dio za regulaciju protoka goriva ili zraka koji dodje na K-glavi, i automobil je po testu kompjitera (aparata za dijagnostiku) iskoristicu serviserov izraz po svim parametrima u izvanrednom stanju i kako on kaze - parametri su mu svi dovedeni u NULU.
    Auto stvarno ide kao grom i nikakvih drugih zamjerki nemam ali ova pojava mi budi znatizelju pa me interesuje desava li se ovakav "problem" jos kod nekoga i postoji li nacin da se on otkloni.
    Sta je njegov uzrok?

    Pozdrav Goran
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Koje je uopste godiste taj auto?
    Zar taj motor 2.0 16v nema motronic a ne k-glavu? Ako je motornic, onda te verovatno zeza step motor, koga treba ocistiti...

    Koji je kod tebe uopste sistem?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Gumetina
      Banovan
      • 12.12.2004
      • 1082
      • Novi Sad

      #3
      ima KE Motronic, sto je verovatno neka malo pametnija K glavudza...

      problemi sa K sistemima se uglavnom svode na neredovno servisiranje , ili ti nedostatak rezervnih delova....

      drugar je sa golfom obilazio majstore, svaki je gurao srafciger unutra nesto zavrtao na uvo stelovao ali nista...

      na kraju je nasao coveka koji ima zalihu delova i radi servis tih sistema, a problem je bio bas taj, da se na pustanje gasa i pritiskanje kocnice motor gusio ili gasio....

      Comment

      • goxy
        CBC Član
        • 20.06.2007
        • 15
        • Podgorica

        #4
        izvinjavam se sto nisam naveo godiste. radi se o automobilu proizvedenom 1996. god.
        @ gumetina@ moyes li da mi nabavis ime servisera i servis u kojem je tvoj drugar servisirao k-glavu, eventualno br. telefona srvisera.
        Sada cujem i naziv KE Motronic.
        To me zbunjuje, objasnite da li je K-klava, K Jetronic i KE Motronic jedno te istva stvar_

        hvala

        Comment

        • g60
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2006
          • 1011
          • Vrachar je majka ;)

          #5
          Moj drugar je na golfu 1.6 gt koji je bio 98 mislim godishte imao slican problem. Kada se naglo oduzme gas, auto hoce da se ugasi pa povrati ler. U pitanju je mislim bio leptir gasa ili njegova elektronika... Ne secam se vishe

          Comment

          • Gumetina
            Banovan
            • 12.12.2004
            • 1082
            • Novi Sad

            #6
            Posto nemam neku potpunu dokumentaciju tacnu razliku izmedju K-Jetronic-a KE-Jetronica ili KE-Motronica ne mogu da kazem, ali mi se sve cini kao da je KE-Motronic najnoviji od svih njih i da uz ubrizgavanje radi i paljenje....

            Sto se tice kontakta , znam da je servis negde na Telepu u Novom Sadu, a za broj cu da se javim kasnije, posto tog drugara nisam video bas dugo vremena...

            pozz

            RAle

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              ima dve vrste K glava. Sa lambda kontrolom i bez. tj full mehanicke i elektronske. oba sistema imaju ler lauf diznu ili ti step motor koji je uzrocnik variranju obrtaja na leru. u svakom slucaju. Kglavu ne treba da dira onaj ko ne zna tj nema instrument za nju jer se ona ne steluje na uvce. inace, sistem je vrlo prost i nema sta da se pokvari na njemu. znaci, klapna ima svoj hod i n sme da ide ni manje a ni vise ni gore ni dole a upravo se tim srafom (imbusom) steluje hod klapne.
              e da, ima motora 2.0 16v i sa K glavom i EFI.
              majstori za istu u vojvodini Ivegesh - Novi Becej
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • goce12
                CBC Član
                • 20.05.2009
                • 22
                • makedonia

                #8
                Re:

                jel moze da mi kazes kade se nalazi taj ler motor i i kaj ese nalazi imbus straf ako moze slokovito

                Comment

                Working...
                X