prikljucih vam se :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetRacerCA
    CBC Senator
    • 11.06.2006
    • 238
    • Čačak
    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

    prikljucih vam se :)

    eto, posle 4 meseca pesacenja, promene posla, zenidbe, sredjivanja stana, dosao je trenutak kad sam se ponovo vratio medju zive. juce, na moj 28 rodjendan, iskesirao sam coveku 2450 evrica za bmw 320i, 89o godiste, kockica, e30, sestak, nov plin, po saobracajnoj 88kw.
    o ovom modelu ne znam bas nista. posle cu da donesem saobracajnu, da precukam brojeve motora i sasije, nadajuci se da ce to pomoci malo.

    na satu pise 235k km, medjutim radjena je generalna (riknula je radilica) i to je radio moj dobar poznanik, koji to odradjuje dobro koliko znam (Kum, Prislonica, Cacak). Enterijer je tu i tamo, ima tu sta da se cacne (pokazatelj nivoa goriva je poblesavio), ima neku check lampicu koja se stalno pri paljenju mora pipnuti, pokazatelj potrosnje goriva je uvek na 30 l pa kako ubrzam pokazuje manje a auto je konstantno na plinu.

    osim dotezanja enterijera, treba jos da se zameni zadnji lezaj, ventilator kabine, i ima nesto cudno sto cijuce odnazad, jos nisam ustanovio sta je (krcka li krcka, pogotovo kad krecem sa autom).

    deluje da nije truo, ali je zreo za farbanje (bela 01, akril).

    kakav je za odrzavanje? koji su najcesci problemi? nije nesto startan u odnosu na 520i e39 automatik koji takodje redovno vozim - da nije zbog plina? koliko kosta komplet farbanje?

    interesantno, ima zalepljenu m3 nalepnicu nazad.

    nadam se da cu naci dobrih odgovora kad se vratim iz shopinga - mora da se ubudzi neki mp3 unutra
    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Obzirom na to koliko si bio angazhovan u poslednje vreme i shta si sve odradio iskreno se chudim da si uopshte nashao vremena da kupish auto

    Ali kad vec pitash, dacu ti svoja dva centa u vezi "kockice".

    Pre svega motor, u pitanju je tzv. "baby six" SOHC motor sa 12 ventila. U vreme kad je predstavljen (josh 1976. godine) bio je tehnichki i konstrukcijski vrlo napredan, pravi "biser" Koliko je u pitanju dobra osnova pokazuje podatak da se isti motor, sa manjim izmenama pre svega na elektronskoj upravljachkoj jedinici koje su vrshene tokom vremena, proizvodio preko 20 godina, ugradjivao u "trojku" i u "peticu" sve do serije E34, tj. do praktichno okonchanja njene proizvodnje.

    Malo me "buni" podatak koji si naveo iz saobracajne, da je nominalna snaga 88 kW, jer je taj motor do 1985. godine proizvodnje imao 92 kW (123 KS) a nakon toga 95 kW (127 KS), shto je bila posledica prelaska sa L-Jetronic na Motronic sistem.

    U svakom sluchaju radi se o vrlo solidnom motoru, koji je pravio jako malo problema i bio vrlo zahvalan za odrzhavanje. Pricham u proshlom vremenu, jer je pitanje koliko su primerci koji su sada u opticaju, sa vishe stotina hiljada kilometara na satu josh uvek vitalni i koliko je u njima ostalo josh od pochetnih performansi Ako je dobro i redovno odrzhavan, i nije bash konstantno vozhen do maksimuma, motor je bez problema mogao bez vecih intervencija do 400000 km. Tachnije recheno, bar sam ja lichno svedok jednom takvom primerku =]

    Neki "hronichni" problemi serije E30, koji mogu da se manifestuju i kod konkretnog automobila, su oni vezanji za podvozhnje, zadnja osovina narochito. I obavezno zameni zupchasti kaish, ako nisi definitivno siguran kad je menjan zadnji put, i neka praksa redovne zamene bi trebalo da je na recimo svakih 60 k km. Shestak pravi veliku "vrucinu" pod haubom, shto zna da ubrza starenje kaisha, i znali su da "bez najave" puknu ukoliko nisu redovno menjani. Bilo bi dobro da proverish detaljno zadnje veshanje, iskreno sumnjam da je taj zadnji lezhaj jedino shto treba da se promeni na autu u ovom trenutku.

    Kad smo vec kod zadnje osovine, to "krckanje" koje chujesh da dolazi iz zadnjeg dela mogu biti nosachi amortizera u sholjama, koji su takodje znali da prave probleme kod "kockice".

    PS. Nemoj da te chudi shto je E39 startniji od tvoje "kockice", makar bio u pitanju i automatik. Taj auto pod haubom ima daleko potentniji i jachi motor sa 150 KS i znatno vishe obrtnog momenta od onog koji razvija motor u E30 320i.

    PS2. I skini tu "M3" nalepnicu sa njega. =]
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Hermes
      CBC Senator XXL
      • 14.02.2006
      • 1306
      • https://t.me/pump_upp
      • bemve

      #3
      Evo I mog misljenja, jer sam probao nekoliko takvih kad sam kupovao svog BMW-a..

      Taj motor bi trebalo da ima 129ks i stvarno nije nesto startan, treba mu malo da podje, a onda je pesma (za usi)?zvuk mu je odlican, meni na mom bmw-u fali jedino to lepo brundanje, al sta da se radi?Uz dobro odrzavanje stvarno dugotrajan motor, pa mi je malo sumnjivo da ti je riknula radilica na toj kilometrazi. Na nevidjeno, samo po tvom opisu, mislim da si ga malo preplatio, ali nije bitno ukoliko auto ima potencijala da bude dobar uz neznatno sredjivanje. Kao sto rece overspeed, pod hitno menjaj zupcasti ( pricam iz licnog iskustva, zamalo da me zezne ), a kao poznati problem na tim malim sestocilindrasima se javlja curenje ulja kod filtera za ulje. Jel radi na benzin?
      Sta jos?.pitam konkretno sta te zanima, pa ce odgovori zacas da stignu. I brzo daj neke slike
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • StreetRacerCA
        CBC Senator
        • 11.06.2006
        • 238
        • Čačak
        • Škoda Fabia II 1.6 TNG

        #4
        auto je jos kod majstora, posto bas hocu da ga dotegnem. slike cu okaciti cim pre, mada nije nesto na prvi pogled - treba mu farbanje, ali koliko se raspitah, to je oko 500 eur za belu akril spolja. nije truo, nego eto, hocu ja - malo je zeznut na rubovima i to je to. ovaj majstor mu je radio generalnu pre par meseci, i tad je menjan zupcasti, tako da ne mora.
        probao sam ga sinoc po kisi, nije klizao uopste, a ima lose gume, koje cu sutra odmah da prmenim - sve 4. sad su na njemu alu 15ice, interesuje me koji je profil gume za njega ok, posto mi se cini da ne pokazuje dobru brzinu (sad su na njemu 195/65/R15 gume). koliko sam razumeo njemu je fabricka 14ica felna, ali nisam nasao nalepnicu na unutrasnjem delu poklopca za rezervoar goriva.
        na benzin ga nisam ni probao, al cu da ga prebacim, cim zavrsim sa ovim osnovnim, i odem do mog majstora za plin. potom cu i atest da sredim, i to je to. ako nadjem neku povoljniju cifru za farbanje mozda ga i ofarbam, no o tom potom.

        nesto mi je malo cudno kod menjaca, kad hocu da ga ubacim u rikverc, privlacim skroz do sebe i napred, ali tad pomeram celu centralnu konzolu koja je ionako rasklimatana - valjda ce je ovi dotegnuti u servisu, rekao sam im. takodje, neki strucnjak je na ovaj model stavio stare farove, i to sam im rekao da zamene, da bede ovaj finiji, sa socivima kad je bal nek je sa muzikom. m3 necu da skidam, zasad nek se tripuju.
        a zvuk je neponovljiv!
        kad smo kod toga, ubacio sam mu neki mp3 plejer, nikad nisam cuo za marku, uzeto u mercatoru za 5500 rsd, koji ima i citac zammc i sd kartice, kao i usb konektor - ludilo.

        mene bi u skorijoj buducnosti interesovalo da mu sa strane stavim sajtne, interesuje me koliko li to zadovoljstvo kosta....
        Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Fabrichka dimenzija tochka/gume za BMW E30 320i bila je 195/60 R14, dok su 15-ice ishle na touring verzije i modele sa najjachim motorima.

          Lepo je shto detaljno sredjujesh auto, kad bude gotov chekamo neke slike i malo vishe utisaka iz vozhnje.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • StreetRacerCA
            CBC Senator
            • 11.06.2006
            • 238
            • Čačak
            • Škoda Fabia II 1.6 TNG

            #6
            utisci iz voznje su fantasticni, samo jos da pohvatam auto.... salim se, moram ujutru da idem da regliram trap, posto su mi menjali krajeve spona, neke torzione djavole, sholje zadnjim amortizera...
            elem, deo posla je gotov, ostalo je nesto oko farova, par lajsni i kedercic. takodje, danas sam provalio da moraju da se urade rubovi nazad, i deo luka na zadnjem levom je truo, pa preventivno to da se sredi, i nesto je pocelo da truli na levom pragu, i to cemo preventivno da sredimo. od ideje farbanja celog auta sam odustao, mnogo je skupo, flekovacemo gde treba.......kriza
            takodje, danas sam stavio sve 4 nove wintere, 195/60/R15 -znam da nije po specifikaciji al lepo cuci. jos sat da ustelujem da pokazuje tacnu brzinu i vrh
            nego, imam kao neki kompjutercic unutra, na nebu kod vizira, i tu stalno svetle dve lampice, iako ja pritisnem check, a ono je na shvapskom, pa ne znam sta kaze. i isto tako, danas su zamenili ulje i resetovali komp, medjutim i dalje sija lampica za promenu ulja - u cemu je tu problem?

            mislim da ce ovo biti cool voznja - necu nista specijalno da budzim, auto je totalno retro i in, i bas je smekerica.........jos kad sestak zaprede.........

            neki saveti oko zatezanja unutrasnjosti? koliko treba da bude precizan menjac? sheta malo levo desno... i kad treba da ubacim u rikverc, pomeram celu konzolu - kako to da resim? ima li neko predstavu koliko kosta klima uredjaj za ovaj model, kao i elektropodizaci?
            Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

            Comment

            • StreetRacerCA
              CBC Senator
              • 11.06.2006
              • 238
              • Čačak
              • Škoda Fabia II 1.6 TNG

              #7
              takodje, na onom kompu sijaju lampice - bremslicht, washwasser i kennzeichenl

              na sta me to upozoravaju?
              Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                #8
                Bremslicht = Stop-svetlo (pregorelo)

                Washwasser = voda za pranje stakla

                kennzeichen = tablica (verovatno pregorelo svetlo na tablici)

                Comment

                • StreetRacerCA
                  CBC Senator
                  • 11.06.2006
                  • 238
                  • Čačak
                  • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                  #9
                  hvala puno!
                  Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                  Comment

                  • StreetRacerCA
                    CBC Senator
                    • 11.06.2006
                    • 238
                    • Čačak
                    • Škoda Fabia II 1.6 TNG

                    #10
                    e ima li neko slucajno zabice kojima se kontrolise ugao svetala - sa socivima su, i na prednjem levom faru su oblaznule, pa far gleda negde po metra ispred kola... bedak! a ne kupuje mi se ceo far!
                    Koliko dodje 30% od 40.000? Zavisi da li mi duguju ili dugujem...

                    Comment

                    • nele22
                      CBC Veteran
                      • 22.10.2005
                      • 111
                      • BIH , okolina Modrice

                      #11
                      Sto se tice reseta servisnih intervala,to mozes uraditi i sam na sledeci nacin: uzmes probnu lampu 12v i jedan kraj okacis na masu a drugi na izvod broj 7 dijagnostickog podnozja, 7 sekundi za reset zamene ulja, 12 sekundi za reset servisnog intervala, naravno sve to uz ukljucen kontakt.

                      Ja imam nekih vazda kojekakvih zabica za farove i kojesta ,samo mi fali BMW da vidim kakve ti odgovaraju .

                      Mislim da si previse para dao za kockicu u koju treba bilo sta da se ulaze, ali to je tvoj izbor.
                      Samo polako i pun gas ! ! !

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Originally posted by StreetRacerCA
                        e ima li neko slucajno zabice kojima se kontrolise ugao svetala -
                        Imam ja mozda....od obicnih ali verujem da su isti
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        Working...
                        X