eto, posle 4 meseca pesacenja, promene posla, zenidbe, sredjivanja stana, dosao je trenutak kad sam se ponovo vratio medju zive. juce, na moj 28 rodjendan, iskesirao sam coveku 2450 evrica za bmw 320i, 89o godiste, kockica, e30, sestak, nov plin, po saobracajnoj 88kw.
o ovom modelu ne znam bas nista. posle cu da donesem saobracajnu, da precukam brojeve motora i sasije, nadajuci se da ce to pomoci malo.
na satu pise 235k km, medjutim radjena je generalna (riknula je radilica) i to je radio moj dobar poznanik, koji to odradjuje dobro koliko znam (Kum, Prislonica, Cacak). Enterijer je tu i tamo, ima tu sta da se cacne (pokazatelj nivoa goriva je poblesavio), ima neku check lampicu koja se stalno pri paljenju mora pipnuti, pokazatelj potrosnje goriva je uvek na 30 l pa kako ubrzam pokazuje manje a auto je konstantno na plinu.
osim dotezanja enterijera, treba jos da se zameni zadnji lezaj, ventilator kabine, i ima nesto cudno sto cijuce odnazad, jos nisam ustanovio sta je (krcka li krcka, pogotovo kad krecem sa autom).
deluje da nije truo, ali je zreo za farbanje (bela 01, akril).
kakav je za odrzavanje? koji su najcesci problemi? nije nesto startan u odnosu na 520i e39 automatik koji takodje redovno vozim - da nije zbog plina? koliko kosta komplet farbanje?
interesantno, ima zalepljenu m3 nalepnicu nazad.
nadam se da cu naci dobrih odgovora kad se vratim iz shopinga - mora da se ubudzi neki mp3 unutra
o ovom modelu ne znam bas nista. posle cu da donesem saobracajnu, da precukam brojeve motora i sasije, nadajuci se da ce to pomoci malo.
na satu pise 235k km, medjutim radjena je generalna (riknula je radilica) i to je radio moj dobar poznanik, koji to odradjuje dobro koliko znam (Kum, Prislonica, Cacak). Enterijer je tu i tamo, ima tu sta da se cacne (pokazatelj nivoa goriva je poblesavio), ima neku check lampicu koja se stalno pri paljenju mora pipnuti, pokazatelj potrosnje goriva je uvek na 30 l pa kako ubrzam pokazuje manje a auto je konstantno na plinu.
osim dotezanja enterijera, treba jos da se zameni zadnji lezaj, ventilator kabine, i ima nesto cudno sto cijuce odnazad, jos nisam ustanovio sta je (krcka li krcka, pogotovo kad krecem sa autom).
deluje da nije truo, ali je zreo za farbanje (bela 01, akril).
kakav je za odrzavanje? koji su najcesci problemi? nije nesto startan u odnosu na 520i e39 automatik koji takodje redovno vozim - da nije zbog plina? koliko kosta komplet farbanje?
interesantno, ima zalepljenu m3 nalepnicu nazad.
nadam se da cu naci dobrih odgovora kad se vratim iz shopinga - mora da se ubudzi neki mp3 unutra

Comment