VW Pasat 1,8T 150.000km 2002 god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    VW Pasat 1,8T 150.000km 2002 god





    Rezultat, izglodana uljana pumpa.

    Svi leteci lezajevi dobili ostecenja

    4 sata nepotrebmog posla, vlasnik se pridrzavao Long Life termina.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • kobacbobac
    CBC Senator
    • 21.12.2006
    • 229
    • bg. sremcica

    #2
    150000 je prava kilometraza da nije presao duplo vise

    a koks sta reci ...ccccc...pa koje je ulje sipao kad je ovako nesto napravio i menjao ga je na 40000 predpostavljam

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Procitaj sta pise iznad slike???



      Kilometraza JE prava.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • kobacbobac
        CBC Senator
        • 21.12.2006
        • 229
        • bg. sremcica

        #4
        ...ups .....
        .......sve lepo pise samo nema ko da procita ..ccc

        ....sta ja onda sipam u moj auto kad Shell Helix napravi ovo (sa produzenim intervalima zamene)

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          a kako je koriscen auto, sta kaze vlasnik. koji su uslovi eksploatacije.
          toliki talog nije nastao preko noci, jeli i ranije primeceno na cepu/ na bregastoj ta ogromna kolicina naslaga.
          niko nije do sada primetio i reagovao.

          ??? ima toliko pitanja, meni je jako cudno da je uopste moguce na toj pravoj kilometrazi da se vidi tako nesto sa bilo kojim uljem.

          jel se nesto slicno dogodilo jos nekome, usamljen slucaj ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Nije usamljen slucaj, naravno da se desava svima koji slepo prate da se upali lampa za servis pa voze "jos koji kilometar"

            Motor ide na propiranje, skida se filter za ulje i tera se sa uljem za pranje, radeci na leru proterace se kroz njega u roku od 20minuta 40L ulja za pranje koje se filtrira u zasebnoj aparaturi kroz pamucne filtere.
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • rajmax63
              CBC Prijatelj
              • 02.04.2005
              • 1415
              • Bačka Palanka
              • AUDI A6 2.0TDI 170KS

              #7
              ja imam auto sa doticnim motorom.
              presao je oko 230.000km i veoma se lepo ponasa.
              servisni interval je namesten na 10.000km i redovno menjam ulje i to sintetika.obavezno i uljni filter.
              da se ne ponavljam filter za vazduh menjam na oko 5.000-6.000km.
              takva je klima u ovome podnevlju
              inace motor se stalno vrti u gornjem rezimu obrtaja.
              na tih 10.000km potrosi mi oko 0.8-1L ulja sto smatram prihvatljivo zbog turbine
              blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
              Audi ima crveno T

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Primer ovde:



                Auto je 8000€ i prodaje ga auto firma.
                Imao je 5 vlasnika do sada

                To je tip auta koji bar ovde kod mene tesko da je od 2002 do danas imao manje od 3 vlanika.

                Klasican primer jeftinijih auta da se kupe i voze jedno vreme dok nedodje vreme za servis koji ce da kosta blize 1000€ tako da prodje vise km nego li je trebalo.

                Pasat nije primer sta nekupovati vec ukazuje na mentalitet zapada kad su u pitanju auta koja su kostala manje od ca: 25.000€ kao nova.

                Ovaj se prodaje privatno:



                sa cenom od blize 13.000€ .

                Dakle 2 "potpuno ista" auta da razlicitim cenama a zasto jasno je... ili?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Long life interval je predvidjao zamenu ulja na svakih 40.000km, pa ovo ne trba da cudi. "Krivac" je i mala turbina koja usled brze voznje dostigne izuzetno visoku temperaturu, pa ulje pocinje da gori.
                  Ko se pridrzavao fabrickih servisnih intervala, kanda je malo nahebo.

                  Koksanje ulja je nadaleko poznato na VW 1.8t motorima (`01-03), na SAAB motorima od `99-`03, Toyota `01-`03. SAAB i VW uradili recall vecine takvih motora, dok Toyota npr. nije.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Low fkn friction
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Tacno od vremena Euro 3 i visih standarda.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #12
                        Posledice nisu male ali nisu ni zabrinjavajuce... Druga uljna pumpa i zamenis letece i pici...

                        Buduci da ste u SWE osecam da je cifra boli glava???
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          cifra boli glava
                          Nije, ja sam zadovoljan
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #15
                              ima li kod nas ta varijanta ispiranja motora od naslaga ili sve mora da se skida i pere rucno. kapiram da ni kod mene nije bas naj bolja situacija bas iz razloga sto je u autu trenutno mineralno ulje ili da se pre zamene sune onaj aditiv za ispiranje mada kolko se secam mnogi ne preporucuju da se to radi da motor onda ne bi poceo da curi ne sve strane.
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              Working...
                              X