Opel Astra 1.6 8v problem sa strujom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #16
    Samo da nije "krenula"remenica radilice.Proveri na leru da li "baca"!

    Comment

    • vzonjic
      CBC Član
      • 29.01.2008
      • 17
      • Beograd

      #17
      Teca, nisam bas strucan sa tim terminima. Sta znaci "krenula remenica radilice"? i termin "bacati"?

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Remenica je iz dva tri dela izmedju kojih je guma koja ih i drzi na okupu.Cest kvar je bas na toj remenici,odlepi se guma i proklizava,zatim spada kais itd. mora druga.Kad ona "krene"obicno se na leru cuje neko lupkanje.Ako u radu malo talasa,kraj joj je blizu.Naravno da to ne mora biti bas u Tvom slucaju.Pogledaj veceras uz pomoc neke lampe,za pocetak...

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Izvinjavam se,mislio sam da je u pitanju dizel motor,nisam siguran da li taj motor ima takvu remenicu

          Comment

          • zux
            CBC Senator XXL
            • 10.05.2005
            • 773
            • Beograd-Filmski grad

            #20
            astreG cesto imaju probleme sa alternatorom, tako da i to moze biti jedan od mogucih uzroka

            Comment

            • vzonjic
              CBC Član
              • 29.01.2008
              • 17
              • Beograd

              #21
              Ne znam stvarno, pre 5 dana sam radio FULL dijagnostiku sa originalnim opelovim dijagnostickim aparatom (primetio opel logo na njemu ) i pokazao je sve perfect. Mislim da je pokazao punjenje sa alternatora 14 i nesto malo vise volti. Nikakvu gresku nije pronasao.

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #22
                evo, za pocetak, neka izmeri napon akumulatora nakon stajanja od bar sat vremena kad je auto ugasen,kad radi na leru, na 3000 obrtaja, i na leru dok motas u mestu volan levo-desno. napisi ove 4 vrednosti, pa da vidimo. merenja izvrsi ovim redosledom.
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • Taster05
                  CBC Član
                  • 08.12.2007
                  • 20
                  • Beograd

                  #23
                  Ljudi ne znam sto se tripujete do sada sam vozi tri Astre (F - 1.6, G - 2.0 DTL, H - 1.6 16v) i Audi A4 1.8t - Sva četiri automobila su imala sindrom koji on pominje tj kada se mota volan u mestu intenzitet farova i osvetljenja u kabini blago varira kao i broj obrtaja na motoru doduše kod dizela najmanje, sad jedino ako je kod njega neki ekstreman slučaj inače po mom iskustvu ovo je normalan stvar, a postoji i varijanta da sam uvek vozio neka sjebana kola sa kojekakvim kvarovima

                  Pozzz

                  Comment

                  • vzonjic
                    CBC Član
                    • 29.01.2008
                    • 17
                    • Beograd

                    #24
                    Evo novi momenti. Bio sam u ovlascenom servisu OPELOVOM i rekli mi kako mi ne valja alternator. Pitah za cenu novog i naravno slosilo mi se istog momenta: 750E . Ali, pocese da me tese, mogu se narucuti delovi alternatora kao sto su diode, regler i mehanicki delovi. Diode su 200E . Rekoh da razmislim, pa onako uspit stvratih do elektricara koji ima nekoliko radnike i vidim gomilu parkiranih stranih automobila. Lepo oni meni razbucaju ceo alternator, pa prvo stave novi set dioda i regler da testiraju. Kad ono alternator SUPER. Definitivno nije do njega. Ociste ga lepo iznutra i vrate. Proverise akumulator, kazu SUPER. Zakacili svoj neki koji je nov. Sve super ali simptomi i dalje prisutni. Pocese da se cesu po glavi i kazu mi da ovakav slusaj nikad nisu imali. alternator je inace BOCH. Rekose mi da sumnjaju na SERVO pumpu, ali ja nisam bio lenj nego sam uradio taj isti dan dijagnostiku u ovlascenom servisu i aparat pokazuje SUPER. Nema ERROR CODES. Uporedio sam servo pumpu sa mojim drugarom koji ima IDENTICNU astru, uposte nisu isti. Razlika u vizuelnom izgledu ogromna.

                    Dakle narode totalna misterija.

                    Odlepicu vise od ovih gluposti. Da li postoji u BG-u neki dobar, ali stvarno dobar elektricar-elektronicar koji se ne cese po glavi kad resava probleme, nego ih zaista resava?

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #25
                      jesi li ti uradio nesto od ovoga sto sam ti napisao ili nas samo zamajavas pitanjima, a u medjuvremenu ides od servisa do servisa?!
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by vzonjic
                        Dakle narode totalna misterija. Jedini novi momenat sto sam primetio jeste da mi podizac prozora (oba) se ne spusta vise automatski vec moram sve vreme da drzim pritisnut taster da bi ga spustio. Desni je u medjuvremenu proradio ali levi i dalje mora da se drzi dok se ne spusti do kraja. Sta li su to cackali.
                        Kada su skidali akumulator resetovala se elektronika podizaca prozora.Levi prozor drzeci dugme spusti do kraja onda ga opet drzeci dugme sve vreme podigni do kraja,ali ne otpustaj dugme za podizanje jos 5 sek.
                        Sto se tice misterije,VV trebamo tvoju pomoc vzonjic jel vidis neke oznake na servo pumpi da identifikujemo deo?To sa akumulatorom ne mora biti sigurno da je ispravan sve dok se ne poveze na njega "viljuska" koja ima zicani otpornik u sebi malog otpora i velike snage i voltmetar.To ima svaki autoelektricarski servis.

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          #27
                          Originally posted by vzonjic
                          ...Rekose mi da sumnjaju na SERVO pumpu, ali ja nisam bio lenj nego sam uradio taj isti dan dijagnostiku u ovlascenom servisu i aparat pokazuje SUPER. Nema ERROR CODES. Uporedio sam servo pumpu sa mojim drugarom koji ima IDENTICNU astru, uposte nisu isti. Razlika u vizuelnom izgledu ogromna. Jedino sto sam primetio jeste da se iz servo pumpe cuje kad se otvori hauba lagano pistanje koje mi se cini da ranije nisam primecivao. Kad okrecem volan ono prestane.

                          Kakva sad servo pumpa, ako ta tvoja Astra ima elektro-servo ?

                          Comment


                          • #28
                            Ups.Naravno,ako ima elektro-servo upravljanje trazimo elektromotor
                            a ne hidraulicnu pumpu.Inace karakteristika tog sistema:
                            Elektricni motor radi samo onda kada postoji okretanje volanom (za razliku od hidraulicnog sistema gde servo pumpa stalno radi kada je motor ukljucen)
                            Kako je problem opisan,ovo je vazna informacija u lociranju kvara!
                            Na ovaj nacin (podaci proizvodjaca ZF iz 2000 godine) ostvaruje se smanjenje u potrosnji energije do 80% u odnosu na hidraulicne sisteme i smanjenje potrosnje goriva oko 0.25l/100km) Sistem je kompaktniji,laksi za ugradnju i adaptivan je,sa programabilnim dampingom.Moguca je razmena informacija sa sistemom za upravljanje stabilnosti vozila i sistemima satelitske navigacije.2000 godine 1/3 novih vozila je bila opremljena elektricnim servom sa trendom da se hidraulicni potpuno potisnu iz proizvodnje.Evo i sličica

                            Comment

                            • vzonjic
                              CBC Član
                              • 29.01.2008
                              • 17
                              • Beograd

                              #29
                              Ja se izvinjavam, ELEKTRO servo volan je u pitanju. Tako su mi barem rekli u servisu. Doduse ima mali rezervoar za ulje koji je u sastavu serva i stoji iznad njega. Jel to nesto znaci? Kad su merili napon i potrosnju struje, napon je pao sa 14,3 sa 12,2 otprilike. Ali malo cudno bilo sto je potrosnju pokazao od nekih 26- 28 A. Kad prestane da okrece volan, to se visestruko smanji. Jel to normalno? Malo sam laik pa imam poneki lapsus

                              Mali dodatak:

                              ovo je servo koji sam video kod drugara koji ima IDENTICNU ASTRU kao ja samo 6 meseci starija.

                              Your Trusted Partner in Automotive Electronics Repairs Important Notice: Changes in Service Provider Dear Valued Customer, We understand that you may have been redirected here from BBA-Reman, and we'd like to take this opportunity to inform you about the exciting changes happening. we are committed to elevating your ex


                              Moja je potpuno razmicita od nje. Kockastog je oblika sa debeljuskastim rezervoarom iznad.

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #30
                                Ima li kojih elektricara na forumu da pogledaju ove brojeve. Napon ispod nominalnog napona baterije, amperaza 26-28 A. Dali je vjerovati onima sto su testirali bateriju i alternator, ili je nesto drugo u pitanju????

                                Comment

                                Working...
                                X