Audi 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Audi 100
    CBC Član
    • 15.02.2008
    • 18
    • Np

    Audi 100

    Pozdrav svima zovem se Nerko ja sam iz N.P i ima probleme sa audi 100 cd 2.3e 88kw 85gd sa k glavom a laik sam sto se tice audia a moji problemi su sledeci :

    1.Kada ukljucim protokomer auto mi podiz ler gas cak do 3000 obrtaja zaglavljuje zatim ako recimo idem i on je na 3000 obrtaja izbacim ga iz brzine on tako stoji na 3000 i posle se spusta i opet sve ponavlja ovo sam pre resavao tako sto sam isklj i uklj protkomer ili ga izduvaj sad ni to nepomaze mada sam stavljao i drugi protokomer iz 87go isto audi,ista prica sta da radim dali da kupujem novi protokomer ili da ga nekako operem ili procistim sta vec kazu benzinom? sad ga vozim bez protokomera sad je mrcina po putu

    2.ujutru mi se auto na prvo paljenje po 2-3 put ugasi i posle se vise neagasi cuo sam da ima elektricni sauk?

    3.desava se da mi kompijuter prespoji i pokaze ok i da auto izgubi struju i da samo hoce radio i grejanje znaci samo to inace pokazuje brems liht i da su istrosene kocnice.

    4.dali on ima kompijuter ili sta vec mozeli da se to nasteluje ili resetuje.

    5.E dali steti sto sipam zejtin umesto ulja za hidruliku tako ga moj celae vozi vvec 3-4 god curi mi na pumpu a posto kod nas ti je deo za audia 100 ko igla u plastu sena.

    Dali steti sto sam stavio termo davac da pali na 93c drugu brzinu posto mi je sjeban hladjak a nedaje mi se za hladnjak 120eu
    6.I sta mi mozete reci o ovim kolima kakve savete i predloge itd.

    Unapred hvala.
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #2
    E dali steti sto sipam zejtin umesto ulja za hidruliku
    Cuo sam da palmino ulje moze duze da se koristi i ima neka bolja svojstva od suncokretovog.

    Salim se, sad ce strucnjaci da se jave, budi strpljiv ...
    Meni crko protokomer, al ja vozim na LPG , tako da kod mene nema veze
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • Audi 100
      CBC Član
      • 15.02.2008
      • 18
      • Np

      #3
      Neznam dali bi to smeo da radis bez protokomera cuo sam da se glava klipovi habju i da auto slabije vuce to je istina ziva sad posto ti je na plin ipak smese gasova raspitaj se malo.

      MAa jok kakvo palmino on nije naviko bolje suncokretovo mu je zakon jedno vreme smo mu siplai preradjenjo ulje

      Comment

      • gorky
        CBC Senator XXL
        • 08.06.2007
        • 860
        • Vojvodina,Kikinda

        #4
        prodaš audija pod hitno i uplatiš kurs pravopisa i gramatike,red reči u rečenici itd i višestruko će ti se isplatiti investicija

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #5
          @gorky

          nemilosrdan kao i uvek...

          "show no mercy"
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • zemunac72
            CBC Veteran
            • 08.12.2006
            • 154
            • zemun

            #6
            pravopisjeopasnospomentalnozdravlje !
            kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?
              kod tog modela se mora dodati protokomer da bi uzeo u obzir kad se sipa zejtin ono sto procuri pa dospe u usis inace ode u iberturu i onda eto belaja sa klipovima ne pomaze ni plin ni kompijukter. mora da se odradi master reset u trenutku kad pokaze bremslicht, ali samo tad, jer sve dzaba ako ne.
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • zemunac72
                CBC Veteran
                • 08.12.2006
                • 154
                • zemun

                #8
                Originally posted by ale944
                kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?
                kod tog modela se mora dodati protokomer da bi uzeo u obzir kad se sipa zejtin ono sto procuri pa dospe u usis inace ode u iberturu i onda eto belaja sa klipovima ne pomaze ni plin ni kompijukter. mora da se odradi master reset u trenutku kad pokaze bremslicht, ali samo tad, jer sve dzaba ako ne.
                kako odmah nisam ukapirao.....da,da...sad mi je jasno

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  eto... da znas ako budes radio slicne stvari kako se to ustvari radi
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    #10
                    Ovaj dijalekt mogu i ja da upotrebim na mom protokomeru , vec sam naucio kako sve to ide
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • Audi 100
                      CBC Član
                      • 15.02.2008
                      • 18
                      • Np

                      #11
                      Originally posted by zemunac72
                      pravopisjeopasnospomentalnozdravlje !
                      kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?

                      Ne raspravlja se o mojoj pismenosti i kulturi i izrazavanju vec o gore navedenim problemima kakva drzava takav i narod.


                      Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo

                      Comment

                      • Audi 100
                        CBC Član
                        • 15.02.2008
                        • 18
                        • Np

                        #12
                        Originally posted by ale944
                        kako mozes da imas i protokomer i k-glavu?
                        kod tog modela se mora dodati protokomer da bi uzeo u obzir kad se sipa zejtin ono sto procuri pa dospe u usis inace ode u iberturu i onda eto belaja sa klipovima ne pomaze ni plin ni kompijukter. mora da se odradi master reset u trenutku kad pokaze bremslicht, ali samo tad, jer sve dzaba ako ne.

                        i kako da odradim reset?

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo
                          evo i ja cu da pitam isto, kako imas istovremeno i k glavu i protokomer, posto su to 2 totalno desete stvari i nikada se ne nalaze u jednom sistemu upravljanja motorom zajedno.
                          ako nisi ti to napravio, pronadji onoga ko (prethodni vlasnik) je to uspeo da ti pojasni sa kojim motivima se upustio u takvu avanturu..

                          ti si taj koji tvrdis da imas nemoguce, pa ti objasni svima to cudo.

                          magiju ja ne znam da objasnim...

                          da se vratimo na auto, lici da je auto imao tesku istoriju iza sebe, kada se nesto pokvari ostavlja se pokvareno sa nadom da ce se delovi sami popraviti.

                          dakle, da steti tvoje i ocevo kvarenje auta (eksperimentisanje) nepravilnim odrzavanjem i jos vise upotrebom pokvarenog auta.

                          resenje, zameniti novim pokvarene delove, i to isklucjivo delovima bas za Audi 100 sa bas tim motorom.
                          to mora da uradi strucno lice, koje ipak zna kako sta radi na autu i zna cemu sta sluzi.

                          zejtinu nije nikako mesto u autu, to verujem nije potrebno posebno objasnjavati zasto.


                          protokomer nije ugradjivan u Audi iz fabrike tih godina i u te modele.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • shone190
                            CBC Senator XXL
                            • 10.12.2004
                            • 1877
                            • Beograd
                            • Dodge Charger 8.1l

                            #14
                            Cisto da se nadovezem na pricu, motor 2.3l od 88Kw ne postoji

                            Comment

                            • Audi 100
                              CBC Član
                              • 15.02.2008
                              • 18
                              • Np

                              #15
                              Originally posted by sw.brick
                              Pa ako sam te dobro svatio pitas me kako oboje imam (protokomer i k - glavu) pa nisam ga ja pravio pa ima zato sto je ajnspric puni pa valjda to tako ide ako ti znas objasni nama koji neznamo
                              evo i ja cu da pitam isto, kako imas istovremeno i k glavu i protokomer, posto su to 2 totalno desete stvari i nikada se ne nalaze u jednom sistemu upravljanja motorom zajedno.
                              ako nisi ti to napravio, pronadji onoga ko (prethodni vlasnik) je to uspeo da ti pojasni sa kojim motivima se upustio u takvu avanturu..

                              ti si taj koji tvrdis da imas nemoguce, pa ti objasni svima to cudo.

                              magiju ja ne znam da objasnim...

                              da se vratimo na auto, lici da je auto imao tesku istoriju iza sebe, kada se nesto pokvari ostavlja se pokvareno sa nadom da ce se delovi sami popraviti.

                              dakle, da steti tvoje i ocevo kvarenje auta (eksperimentisanje) nepravilnim odrzavanjem i jos vise upotrebom pokvarenog auta.

                              resenje, zameniti novim pokvarene delove, i to isklucjivo delovima bas za Audi 100 sa bas tim motorom.
                              to mora da uradi strucno lice, koje ipak zna kako sta radi na autu i zna cemu sta sluzi.

                              zejtinu nije nikako mesto u autu, to verujem nije potrebno posebno objasnjavati zasto.


                              protokomer nije ugradjivan u Audi iz fabrike tih godina i u te modele.

                              Greska je moja jedno sam mislio a drugo sam pisao hteo sam reci da je ajnspric puni mehanicki sa A/k glavom tako su mi rekli kad sam bio na moto test, a protkomer je odvojen od k glave .

                              Pa u kod nas nema ovlasceni servis za audi tek od skoro se otvorio auto fabo za ww vozila ali su skupi i jos nisu se uigrali jos uvek.

                              A sto se tice zejtina meni curi na hidrulicnu pumpu i curelo mi je na bocu a bocu sam sad zamenio mada i dalje curi to tako je kod mene vec godinama i sve je ok.

                              Comment

                              Working...
                              X