Audi 100

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    najverovatnije da ti je crko ler motor. to mozes naci za njega na nekom odpadu od polovnog.

    zejtin necu da komentarisem posto je verovatno neki strucnjak reko da je to isto posto je mineralno.

    dakle, promeni ler motor (to sto nazivas protokomerom) ili ga jos bolje slikaj pa postavi ovde da ti kazemo tacno sta je.

    brems licht test za stop sijalice. istrosenost plocica je znak sa krugom i isprekidanim linijama oko njega a ako se tebi pali ovaj znak (!) znaci da nema pritiska u servo sistemu a to moze da bude iz nekoliko razloga. jedan od njih je i taj sto ti curi servo ulje. drugi je da je servo pumpa oslabila i treci je da je crkla "bomba". u svakom slucaju sve od ova tri navedena se da srediti i nije naka luda cifra u pitanju. sve je reda velicina 50 do 70e. naravno nakon toga ces ipak morati da isperes sitem i da sipas adekvatno ulje. moj savet ti je da to sto pre resis da ne bi morao na kraju da menjas i letvu volana i kocioni cilindar. u nja gorem slucaju ces se zatrcati negde i bas u tom trenutku ostati bez kocnica pa ce biti tras posto je kod njega kosioni i servo system povezan tj servo pumpa i bomba drze pritisak za oba.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Audi 100
      CBC Član
      • 15.02.2008
      • 18
      • Np

      #32
      Originally posted by ale944
      Nurko, ono za reset i ostalo sam se salio naravno...
      a kao sto su ti vec rekli, ako imas mehanicko ubrizgavanje (prepoznaces ga npr tako sto metalna armirana creva za gorivo idu od ka glave go usisne grane) onda nemas protokomer koji se koristi na skroz drugim sistemima.
      ako ti je k glava neispravna, onda ... najcesce ljudi je izvade i bace u djubre a stave neki karburator, plin, i teraj... ima samo par majstora u srbiji koji znaju da usteluju i poprave k glavu, tako da nemoj puno ocekivati da ti neko ovako resi problem tipa "odvrni mali sraf, pa nasteluj zazor itd..."....
      pitaj ti nekog pismenog majstora kod tebe da li moze da ti ga prepravi na karburator... verujem da bi ti olaksalo dosta stvari..

      Ispravka Nerko, ma neznam taj tip nije uravnotezen bas a jedino on radi ova starija kola ovi svi drugi rade ova novija tako niti imaju vremena niti bi da se bahcu sa time na nasu zalost al cim ti on radi moto test 20eu nemozes puno da se nadas.Slikacu motor i protokomer pa cu ih stavit pa ce mo videt staje i kako je .

      Comment

      • Audi 100
        CBC Član
        • 15.02.2008
        • 18
        • Np

        #33
        [quote="zverko"]najverovatnije da ti je crko ler motor. to mozes naci za njega na nekom odpadu od polovnog.

        Ma prijatelju kod nas 50%voze mercedese a u 50%spada svasta
        e sad su se pojavili u velikom broju a i onako ih vec malo ima tako da je to ludilo deo ti je ko za hlep.

        Nije ni protokomer niti taj regulator za ler gas vec vazduh koji prolazi kroz iberlauf pa zatim ide neznam ni sam to se bilo zacepilo ko blato ulje prsina i to sam ocistio i sad je sve ok ni na kraj pameti da je to to mislim na na kraju pameti ali stavicu slike sutra tako da ce svima biti jasno sta je .

        Da javlja mi zuti znak sa zagradama a nejavljmi (!) hvala bogu ,
        a servo pumpa je kod nas 80 eura u simljivom stanju a pitanje je kolko se isplati uzmat to bolje jos malo dodat pa uzet novu i od sad ovo nek potrosi zejtina sto ima pa cu posle mesat pola zejtin pola ulje jer prijatelju kad ona nije crkla kad joj se nije nista sipalo nece ni sad nadam se

        Comment

        • zemunac72
          CBC Veteran
          • 08.12.2006
          • 154
          • zemun

          #34
          samo se malo potrudi sa slovima,tackama....tesko te je razumeti....nemogu da verujem da se kod vas kaze hlep,umesto hleb,prsina,umesto prasina,simljivom stanju ,umesto sumljivom.......
          dakle nepopravljiv slucaj

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #35
            neispravna tastatura...
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • Audi 100
              CBC Član
              • 15.02.2008
              • 18
              • Np

              #36
              Originally posted by zemunac72
              samo se malo potrudi sa slovima,tackama....tesko te je razumeti....nemogu da verujem da se kod vas kaze hlep,umesto hleb,prsina,umesto prasina,simljivom stanju ,umesto sumljivom.......
              dakle nepopravljiv slucaj

              Pa nije mi uredu monitor tako da vam ovo sve pisem nasumice tako nezamerite jer zovem prvo prijatelja pa mi on preko tela izdiktira ko mi je sta odg jer mi je monitor u lu dilo menja boje treperi nemoze da se stabolizuje trenutno imam 6 slika dok ti ovo pisem .dok ne stigne nov flatron i resi sve

              Comment

              • shone190
                CBC Senator XXL
                • 10.12.2004
                • 1877
                • Beograd
                • Dodge Charger 8.1l

                #37
                Originally posted by zemunac72
                ,umesto sumljivom.......
                Nije ni tako, vec sumnjivom

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #38
                  @Audi 100
                  Hajde prestani da kakis *****, to ovdje ne prolazi, barem ne tako ocito.
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    #39
                    to sam ocistio i sad je sve ok ni na kraj pameti da je to to mislim na na kraju pamet
                    Znaci sad je ler u redu?
                    Jos samo ono sa zejtinom...

                    i tastaturu da kupis novu , al da joj radi zarez ","
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • zemunac72
                      CBC Veteran
                      • 08.12.2006
                      • 154
                      • zemun

                      #40
                      Originally posted by deki-ascona
                      to sam ocistio i sad je sve ok ni na kraj pameti da je to to mislim na na kraju pamet
                      Znaci sad je ler u redu?
                      Jos samo ono sa zejtinom...

                      i tastaturu da kupis novu , al da joj radi zarez ","
                      ma tastatura je dobra....monitor hebe stvar.....treba potrefiti slovo kad se mesaju boje....i imas duplu sliku.....

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #41
                        to sto si cistio je ler lauf ventil ili ti ler motor. ok, eto to si resio a ima jos jedna stvarcica. pogledaj da li na samom plenumu (usisu, tamo gde se se guma vezuje na usisu granu-mesto gde je klapna...) da li ima neki sraf. ako ima on sluzi za stelovanje ler gasa i oce da zeza ler ako je sam plenum zaprljan od uljnih para. kupis karb cleaner, skines gumu sa plenuma, dodajes rukom gas i prskas u usis ili skenes crevo od ibera sto ide u usis i prkas u njega. slobodno potrosi celu bocu nece mu stetiti. na kraju odvrnes skroz taj sraf i ocistis garez sa njega, vratis ga nazad i nastelujes ler gas na 750-850rpm(malo iznad crte pre 1000) ako ti se desi da ti sraf mnogo lako ide tj da se lako zavrce stavis zivu gumu da se ne bi odvrnuo usled vibracija.

                        e da, zahebi bre ovo sa zajtinom i mesanjem zejtina i ulja za hidrauliku. nadji gde curi i popravi to. moze da pusta na pumpi tj na kontrolnom cepu, i na spojevima. ako pusta na cepu treba da se zameni gumica. ako nemas adekvatnu onda namotaj teflon traku i vrati nazad cep. ako puta na spojevima onda treba da se promene bakarne podloske i dotegnu srafovi. to sto kazes da se ne pali onaj crveni signal ne znaci da nece. isto tako znaci da mozes ostati bez kocnica kad se najmanje budes nadao posto se usled curenja ulja gubi pritisak u sistemu i na taj nacin oslabljuje pumpa koja mora konstantno da puni 150 bara.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • deki-ascona
                          Bio nam je drug! RIP
                          • 10.04.2007
                          • 2118
                          • NI , Trosharina

                          #42
                          skines gumu sa plenuma, dodajes rukom gas i prskas u usis ili skenes crevo od ibera sto ide u usis i prkas u njega.
                          Zverko, jel sme da se radi ovo dok auto radi na LPG?
                          Cisto iz znatizelje, da li bi zbog prevelikog vazduha gas detonirao ?
                          Pitam zato sto mi ler lepse radi na gasu.

                          izvinjavam se za off
                          Originally posted by Valent Vudriga
                          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                          Comment

                          • Audi 100
                            CBC Član
                            • 15.02.2008
                            • 18
                            • Np

                            #43
                            [quote="zverko"]to sto si cistio je ler lauf dizna ili ti ler motor. ok, eto to si resio a ima jos jedna stvarcica. pogledaj da li na samom plenumu (usisu, tamo gde se se guma vezuje na usisu granu-mesto gde je.


                            Znas kako neznam bas sta sam tacno ja odradio sem sto sam raspusio to crevo jer kod mene iber lauf je fabricki poput krsta i ima 4 ulaza i sve sto bi ti dalje pisao i lupao je gubljenje vremena slikao sam motor i protokomer i sto je bilo sporno kod mene, tako da ce mo uz pomoc slika lakse sve rastumacit hvala u svakom slucaju.

                            Comment

                            Working...
                            X