ford escort 94.god ler gas varira od 100 do 1000 obrtaja i kad dam gas on se smiri, to se desava kad treba da stanem i ne uvek, lepo pali i radi lepo na ler.Vise ne znam stamuje
Ler gas varira
Collapse
X
-
Originally posted by Elwood
imate teme u dijagnostici pogledajte tamo i koristite search opciju.nema potrebe da se otvaraju nove.variranje ler gasa je jedna od najvise obradjivanih tema na ovom forumu.nema veze sto je ford i NE,nije normalno da se tako ponasa auto
znam da nije normalno ali niko ne zna sta mu je lepo radi i lepo prima gas samo kad kad spusti pa podigne
Comment
-
-
Imam i ja sličan problem na Escortu Mk6, s tim što kod mene varira 300-1700 kada je hladan. Potrošnja je oko 11 u gradu. Kada se zagreje, radi na 800, dobro vuče, ne gasi se i ne trokira. Koliko sam gledao, izgleda da ima nekih problema sa Mass Air Flow senzor.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
ne smije da varira,ja kad upalim ide do 1500rpm ili vise u zavisnosti od spoljasnje temperature i za od prilike 10sec padne na 950rpm i ne mrda.Originally posted by Stefan_sTa dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
Comment
-
-
Originally posted by dukic jovanproveri creva koja vode do elektronike ler gasa ( oko bloka motora pozadi ) ako su popustili sastavi ili je crevo prslo hoce da prima lazni hladan vazduh i da poveca obrtaje jer dobija inf. da je motor hladan
Comment
-
-
I ja imam isti problem na Scorpiji. Ne znam da li si resio problem ali ja moj resavam tako sto svaka 3 meseca skidam ler motorcic i cistim ga. Ne znam kakav je ler motor na escortu ali na skorpiji moze da se odvoji mehanicki i elektronski deo ler motora, uzmem krpicu i zavucem je svuda gde se moze zavuci. Na toj osovinici koja ustvari kontrolise dotok vazduha kada papucica gasa nije stisnuta se nakupi svakakve prljavstine. Kada to ocistim sve bude u redu, i opet kada pocne da pada ler ocistim motorcic i tako u krug. Da li postoji trajno resenje za ovaj problem ne znam ali ovo je bio Dorin predlog posto kod njega odrzavam uredjaj za gas, i mogu ti reci da radi.
Comment
-
-
Sad na ovim temperaturama i sa novim filterom vazduha više nemam problema.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Originally posted by pedja.nsI ja imam isti problem na Scorpiji. Ne znam da li si resio problem ali ja moj resavam tako sto svaka 3 meseca skidam ler motorcic i cistim ga. Ne znam kakav je ler motor na escortu ali na skorpiji moze da se odvoji mehanicki i elektronski deo ler motora, uzmem krpicu i zavucem je svuda gde se moze zavuci. Na toj osovinici koja ustvari kontrolise dotok vazduha kada papucica gasa nije stisnuta se nakupi svakakve prljavstine. Kada to ocistim sve bude u redu, i opet kada pocne da pada ler ocistim motorcic i tako u krug. Da li postoji trajno resenje za ovaj problem ne znam ali ovo je bio Dorin predlog posto kod njega odrzavam uredjaj za gas, i mogu ti reci da radi.
Jel mozes da slikas taj motorcic lera na svom Scorpiu, pa da okacis ovde... mozda je slican kao na Escortu pa da potrazim i ocistim ga.
Comment
-
-
Kod tebe Nikolas onda nije problem u ler motoru posto on gubi svoju funkciju cim stisnes papucicu gasa. Motor ti ili ne dobija dovoljno gasa (malo ga odvrnes) ili ti je onaj mali filter toliko zagusen da ne moze da prodje dovoljno gasa. Da li mozda imas i eksplozije kada tako naglo dodas gas?
A sto se tice slike ler motora, slikacu ga ovih dana pa cu okaciti ovde samo ne mogu da garantujem kada ce to biti posto mi se zena porodila pre dva dana pa mi je malo frka sa vremenom
pozdrav
Comment
-
-
Originally posted by pedja.nsKod tebe Nikolas onda nije problem u ler motoru posto on gubi svoju funkciju cim stisnes papucicu gasa. Motor ti ili ne dobija dovoljno gasa (malo ga odvrnes) ili ti je onaj mali filter toliko zagusen da ne moze da prodje dovoljno gasa. Da li mozda imas i eksplozije kada tako naglo dodas gas?
Ali isto imam problem da pri zaustavljanju na semaforu broj obrtaja naglo padne na 300-400, motor dobije neku "knedlu", gusi se i kad se zaustavim stabilizuje se na oko 900 o/min. Samo se jednom ili dva puta desilo da se sasvim ugasi.
A sto se tice slike ler motora, slikacu ga ovih dana pa cu okaciti ovde samo ne mogu da garantujem kada ce to biti posto mi se zena porodila pre dva dana pa mi je malo frka sa vremenom
pozdrav
Comment
-
Comment