Ler gas varira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekitoyota
    CBC Član
    • 20.01.2008
    • 15
    • Krusevac

    Ler gas varira

    ford escort 94.god ler gas varira od 100 do 1000 obrtaja i kad dam gas on se smiri, to se desava kad treba da stanem i ne uvek, lepo pali i radi lepo na ler.Vise ne znam stamuje
  • coveceee
    CBC Član
    • 14.11.2007
    • 46
    • knjazevac

    #2
    to se i mom eskortu desava, budu obrtaji na 1000 i kad malo pipnes gas padnu na pola od toga pa se ponovo vrati na oko 1000, nisam razmisljao o tome, mozda tako treba uglavnom ne smeta mi sve dok se ne gasi.

    Comment


    • #3

      imate teme u dijagnostici pogledajte tamo i koristite search opciju.nema potrebe da se otvaraju nove.variranje ler gasa je jedna od najvise obradjivanih tema na ovom forumu.nema veze sto je ford i NE,nije normalno da se tako ponasa auto

      Comment

      • dekitoyota
        CBC Član
        • 20.01.2008
        • 15
        • Krusevac

        #4
        pomozi mi da ovo nadjem, nisam mogao da se snadjem

        Comment

        • dekitoyota
          CBC Član
          • 20.01.2008
          • 15
          • Krusevac

          #5
          Originally posted by Elwood

          imate teme u dijagnostici pogledajte tamo i koristite search opciju.nema potrebe da se otvaraju nove.variranje ler gasa je jedna od najvise obradjivanih tema na ovom forumu.nema veze sto je ford i NE,nije normalno da se tako ponasa auto



          znam da nije normalno ali niko ne zna sta mu je lepo radi i lepo prima gas samo kad kad spusti pa podigne

          Comment

          • 911s [SK]
            CBC Senator
            • 21.11.2007
            • 242
            • Beograd

            #6
            Imam i ja sličan problem na Escortu Mk6, s tim što kod mene varira 300-1700 kada je hladan. Potrošnja je oko 11 u gradu. Kada se zagreje, radi na 800, dobro vuče, ne gasi se i ne trokira. Koliko sam gledao, izgleda da ima nekih problema sa Mass Air Flow senzor.


            In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

            Comment

            • stainless
              CBC Veteran
              • 26.10.2007
              • 183
              • CG

              #7
              ne smije da varira,ja kad upalim ide do 1500rpm ili vise u zavisnosti od spoljasnje temperature i za od prilike 10sec padne na 950rpm i ne mrda.
              Originally posted by Stefan_s
              Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

              Comment

              • dukic jovan
                CBC Član
                • 17.02.2008
                • 24
                • surdulica

                #8
                proveri creva koja vode do elektronike ler gasa ( oko bloka motora pozadi ) ako su popustili sastavi ili je crevo prslo hoce da prima lazni hladan vazduh i da poveca obrtaje jer dobija inf. da je motor hladan

                Comment

                • dekitoyota
                  CBC Član
                  • 20.01.2008
                  • 15
                  • Krusevac

                  #9
                  Originally posted by dukic jovan
                  proveri creva koja vode do elektronike ler gasa ( oko bloka motora pozadi ) ako su popustili sastavi ili je crevo prslo hoce da prima lazni hladan vazduh i da poveca obrtaje jer dobija inf. da je motor hladan
                  ma on ne povecava ler gas vec naglo padne i podigne se jedno dva tri puta pri zaustavljanju i to ne stalno, i to od 300 do 900 obrtaja i posle se smiri

                  Comment

                  • pedja.ns
                    CBC Početnik
                    • 02.07.2008
                    • 2
                    • novi sad

                    #10
                    I ja imam isti problem na Scorpiji. Ne znam da li si resio problem ali ja moj resavam tako sto svaka 3 meseca skidam ler motorcic i cistim ga. Ne znam kakav je ler motor na escortu ali na skorpiji moze da se odvoji mehanicki i elektronski deo ler motora, uzmem krpicu i zavucem je svuda gde se moze zavuci. Na toj osovinici koja ustvari kontrolise dotok vazduha kada papucica gasa nije stisnuta se nakupi svakakve prljavstine. Kada to ocistim sve bude u redu, i opet kada pocne da pada ler ocistim motorcic i tako u krug. Da li postoji trajno resenje za ovaj problem ne znam ali ovo je bio Dorin predlog posto kod njega odrzavam uredjaj za gas, i mogu ti reci da radi.

                    Comment

                    • 911s [SK]
                      CBC Senator
                      • 21.11.2007
                      • 242
                      • Beograd

                      #11
                      Sad na ovim temperaturama i sa novim filterom vazduha više nemam problema.


                      In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                      Comment

                      • nicolas
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2007
                        • 175
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by pedja.ns
                        I ja imam isti problem na Scorpiji. Ne znam da li si resio problem ali ja moj resavam tako sto svaka 3 meseca skidam ler motorcic i cistim ga. Ne znam kakav je ler motor na escortu ali na skorpiji moze da se odvoji mehanicki i elektronski deo ler motora, uzmem krpicu i zavucem je svuda gde se moze zavuci. Na toj osovinici koja ustvari kontrolise dotok vazduha kada papucica gasa nije stisnuta se nakupi svakakve prljavstine. Kada to ocistim sve bude u redu, i opet kada pocne da pada ler ocistim motorcic i tako u krug. Da li postoji trajno resenje za ovaj problem ne znam ali ovo je bio Dorin predlog posto kod njega odrzavam uredjaj za gas, i mogu ti reci da radi.
                        Kod mene se javlja povremeno takav problem, ali retko. Kada mu na primer stisnem naglo papucicu gasa, dok je na leru, umesto da broj obrataja postepeno poraste i motor pocne da bruji, on naglo spusti broj obrtaja i pocne da se "gusi". Ako mu stisnem papucicu gasa postepeno, nema nikakvih problema.
                        Jel mozes da slikas taj motorcic lera na svom Scorpiu, pa da okacis ovde... mozda je slican kao na Escortu pa da potrazim i ocistim ga.

                        Comment

                        • pedja.ns
                          CBC Početnik
                          • 02.07.2008
                          • 2
                          • novi sad

                          #13
                          Kod tebe Nikolas onda nije problem u ler motoru posto on gubi svoju funkciju cim stisnes papucicu gasa. Motor ti ili ne dobija dovoljno gasa (malo ga odvrnes) ili ti je onaj mali filter toliko zagusen da ne moze da prodje dovoljno gasa. Da li mozda imas i eksplozije kada tako naglo dodas gas?
                          A sto se tice slike ler motora, slikacu ga ovih dana pa cu okaciti ovde samo ne mogu da garantujem kada ce to biti posto mi se zena porodila pre dva dana pa mi je malo frka sa vremenom
                          pozdrav

                          Comment

                          • nicolas
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2007
                            • 175
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by pedja.ns
                            Kod tebe Nikolas onda nije problem u ler motoru posto on gubi svoju funkciju cim stisnes papucicu gasa. Motor ti ili ne dobija dovoljno gasa (malo ga odvrnes) ili ti je onaj mali filter toliko zagusen da ne moze da prodje dovoljno gasa. Da li mozda imas i eksplozije kada tako naglo dodas gas?
                            Da, javljaju se detonacije (eksplozije) pri naglom davanju gasa i to u usisnoj grani. Mada, ja jos uvek vozim na benzin (plin treba uskoro da ugradim).

                            Ali isto imam problem da pri zaustavljanju na semaforu broj obrtaja naglo padne na 300-400, motor dobije neku "knedlu", gusi se i kad se zaustavim stabilizuje se na oko 900 o/min. Samo se jednom ili dva puta desilo da se sasvim ugasi.

                            A sto se tice slike ler motora, slikacu ga ovih dana pa cu okaciti ovde samo ne mogu da garantujem kada ce to biti posto mi se zena porodila pre dva dana pa mi je malo frka sa vremenom
                            pozdrav
                            O, pa neka je sa srecom, neka je bebica ziva i zdrava... u zdravlje mladi tata

                            Comment

                            Working...
                            X