Opel astra classic 2 1.7CDTI nova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mickynbg
    CBC Početnik
    • 01.03.2008
    • 5
    • Beograd

    Opel astra classic 2 1.7CDTI nova

    Vozio sam se ovih dana i super ide ali me buni jedna stvar Kada vozim i usporavam motorom u bilo kojoj brini 3,4,5 cuje mi se neko brujanje tacno izmedju 2000-2200 obrtaja. Brujanje bih opisao kao npr. kada rikne lezaj na tocku pa se cuje onako sa prekidima ,vrum vrum vrum ...(nemojte da se smejete )
    Da li je to mozda turbina? u 3 brzini mislim da je najjaci zvuk...
    Bas me izludjuje Inace kada dajem gas nema tog zvuka u kad prolazi tu zonu obrtaja samo kad usporava.
    Ovo sam primetio jer jos nemam muziku pa cujem svaki detalj inace sam velika picajzla mrzim kad nesto tandrce.

    Mozda neko zna o cemu se radii ?

    Unapred zahvalan
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    Kod turbo motora je nepreporucljivo usporavanje motorom.
    Probaj da kocis kocnicama, za to sluze.
    Sve je OK (cini mi se), samo teraj i nauci da vozis turbo motor, nije isto kao s atmo verzijama, ako nisi imao iskustva.
    Navrati do Okupljalista da vidimo sta te to muci, tesko je docarati zvuk na ovaj nasin...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • mickynbg
      CBC Početnik
      • 01.03.2008
      • 5
      • Beograd

      #3
      Originally posted by prolupator
      Kod turbo motora je nepreporucljivo usporavanje motorom.
      Probaj da kocis kocnicama, za to sluze.
      Sve je OK (cini mi se), samo teraj i nauci da vozis turbo motor, nije isto kao s atmo verzijama, ako nisi imao iskustva.
      Navrati do Okupljalista da vidimo sta te to muci, tesko je docarati zvuk na ovaj nasin...

      Pa vozio sam duze vremena 2.0 jettu 2007god sa turbo punjacem i 140 ks i nisam cuo takav zvuk.Nisam znao da nije ok kociti motorom kad imas turbo punjac.

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        Nije stvar samo u turbu ... kod svih niskofrikcionih motora (svi Euro 3 i noviji) je veci zazor izmedju klipova i kosuljica pa se pri kocenju motorom stvra veliki vacuum i dolazi do povlacenja gorivau karter... samo je kod turbaca izrazenije...
        A za zvuk jos uvek ne znam...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          @ micky:

          Pa, dobio si vec na "onom" forumu pravi odgovor shto se tvog "problema" tiche

          Nemoj da se cimash previshe, nije nikakav problem u pitanju. Ako se ne varam radi se o novom autu, nerazradjenom motoru? Opushteno, bre, i uzhivaj u autu

          BTW. Dobrodoshao na CBF, na pravom si mestu...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Originally posted by prolupator
            Nije stvar samo u turbu ... kod svih niskofrikcionih motora (svi Euro 3 i noviji) je veci zazor izmedju klipova i kosuljica pa se pri kocenju motorom stvra veliki vacuum i dolazi do povlacenja gorivau karter... samo je kod turbaca izrazenije...
            A za zvuk jos uvek ne znam...
            Kod kocenja motorom, dolazi do cut off dovoda goriva i ta teorija nema logiku, ALI vacuum u stvari povlaci ulje, pa dolazi do povecanje potrosnje motornog ulja. Mislim da si to hteo da kazes?!?!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • prolupator
              CBC Senator XXL
              • 02.09.2005
              • 3968
              • Zemun

              #7
              Bas to, samo sam se lose "odrazio", bio sam brzoplet ...
              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

              prolupator.mojblog.rs

              Comment

              • Gavra
                CBC Senator XXL
                • 06.03.2008
                • 2031
                • Beograd

                #8
                @mickynbg
                Na tvom mestu bih prvo stavio dodatni teg na desnu poluosovinu i to
                500grama do strane menjaca(inace poznat problem sa dti motorima)
                u ovlascenom servisu to rade gratis ako si ispod 100k km
                ili ti odrade sami na servisu(ispravljaju fabricke greske).
                U svakom slucaju NEMOJ da vozis tako jer vibracije bilo koje vrste dovode do stradanja gomile drugih stvari
                Poslednji nek ugasi svetlo

                Comment

                • mishkom
                  CBC Senator XXL
                  • 07.08.2007
                  • 591
                  • N/A
                  • N/A

                  #9
                  Prolupator izgleda da nisi u pravu. Ne znam odakle ti informacija, ali pogresna je ili te je neko lagao

                  Evo sta kaze covek. zavrsio masinstvo...

                  -vakuum kod turbo motora ne postoji..

                  Dobro, a kad pustis gas, tj. zatvoris leptir?

                  -nema veze, uvek imas nadpritisak...zato turbo motori imaju veci rad (snagu) od obicnih diesela bez turba....samo je vrednost nad pritiska manja, jer nema dotoka goriva...

                  -benzin ili diesel, princip je isti....kad imas vakuum u cilindru on daje "kontru" kretanju klipa nadole, a nad pritisak turbine daje dodatni rad i pomaze klipu da ide nadole....

                  sto ce reci da turbaci nemaju vakuumski servo kocioni uredjaj koji se kaci na usisnu granu

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #10
                    Vazi
                    Da uvek imaju nadpritisak nikad im ne bi pao broj orbtaja, a BOOST gauge ne bi imao pokazivac u minusu, recimo. I ne bi bilo moguce kocenje motorom, recimo.
                    Nisam zavrsio masinstvo, ali neke osnove znam, bar se nadam...
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      Evo sta kaze covek. zavrsio masinstvo...

                      -vakuum kod turbo motora ne postoji..

                      Dobro, a kad pustis gas, tj. zatvoris leptir?

                      -nema veze, uvek imas nadpritisak...zato turbo motori imaju veci rad (snagu) od obicnih diesela bez turba....samo je vrednost nad pritiska manja, jer nema dotoka goriva...
                      koliko kosta diploma ?
                      gde je zavrsio TO masinstvo ?

                      za bisere

                      sto ce reci da turbaci nemaju vakuumski servo kocioni uredjaj koji se kaci na usisnu granu
                      jos i tu glupost veka ?

                      nego sta ima....

                      naravno da ima vakumski servo uredjaj i naravno da se kaci na usisnu granu.
                      treba slika ?

                      ili treba malo obrazovanja ali na pravom mestu iz knjiga..

                      turbo motor ima nepovratni ventil benzinci, a dizeli svejedno uvek imaju posebnu pumpu vazduha za servo uredjaj i kod njih se ne kaci servo na usisnu granu.

                      taj lik ocito nikada u zivotu niti je video masinski fakultet iznutra niti je video ijedan auto ispod haube.
                      makar zavirio.

                      zalosno, da nije smehotresno mahanje takvom diplomom.

                      pre neki dan, dozivljaj iz prakse.
                      covek glasno se hvali diplomom elektro inzenjera, treba "samo" da poveze 2 zice ali to "nije za njega", a da bi se to povezalo potrebno je da se napise odobrenje tj pisani nalog.

                      i... za sat i po taj dipl ing (dosao sa Kosova) nije bio u stanju da napise jednu jedinu prosto prosirenu recenicu na papiru.
                      tragedija, nepismen a poseduje diplomu (ako ne laze, a ne verujem jer ima takvu poziciju radnog mesta koje zahteva diplomu).

                      da mi je neko pricao ne bi verovao, ovako iskustvo iz prve ruke- tragedija sta da kazem
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Originally posted by mishkom
                        Prolupator izgleda da nisi u pravu. Ne znam odakle ti informacija, ali pogresna je ili te je neko lagao

                        Evo sta kaze covek. zavrsio masinstvo...

                        -vakuum kod turbo motora ne postoji..

                        Dobro, a kad pustis gas, tj. zatvoris leptir?

                        -nema veze, uvek imas nadpritisak...zato turbo motori imaju veci rad (snagu) od obicnih diesela bez turba....samo je vrednost nad pritiska manja, jer nema dotoka goriva...

                        -benzin ili diesel, princip je isti....kad imas vakuum u cilindru on daje "kontru" kretanju klipa nadole, a nad pritisak turbine daje dodatni rad i pomaze klipu da ide nadole....

                        sto ce reci da turbaci nemaju vakuumski servo kocioni uredjaj koji se kaci na usisnu granu


                        Danas svako moze da bude diplomirani " ******* " pa po izboru!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • mishkom
                          CBC Senator XXL
                          • 07.08.2007
                          • 591
                          • N/A
                          • N/A

                          #13
                          Znaci ipak bez kocenja motorom?

                          Comment

                          • prolupator
                            CBC Senator XXL
                            • 02.09.2005
                            • 3968
                            • Zemun

                            #14
                            Za kocenje imas kocnicu.
                            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                            prolupator.mojblog.rs

                            Comment

                            • click
                              CBC Veteran
                              • 13.09.2007
                              • 128
                              • Beograd

                              #15
                              Cek, cek.. A kako kamioni i autobusi koce motorom (turbo prehranjivani), pri cemu ne mislim na retarder, motorne kocnice i sl, vec na pravo kocenje motorom? Da li i njima to skracuje vek posto predju preko 1.000.000 km? Ne razumem.

                              Comment

                              Working...
                              X