Passat 1997 AFN greška 0575

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    Passat 1997 AFN greška 0575

    Pojavio mi se gore pomenuti auto sa gore pomenutom greškom.Objašnjenje greške : Intake manifold pressure-Control difference 35-10 je pročitao Vag-Com.Istu grešku je prijavio i ACR 4.prihvata brisanje greške,krene dobro,posle dva dana isto...Auto loše vuče,posle brisanja greške odlično.
    Problem je što se greška "vraća"...
    Šta bi ovo moglo biti?
    Pozdrav svima!
    Bojan
    ***********
  • Nenad
    CBC Senator XXL
    • 06.01.2005
    • 1364
    • BBgd/Mow

    #2
    Vakuum creva?
    Boost or bust...

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #3
      0575

      Potpuno ispravna,sva komplet...

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        A generalno vakuum? moze da curi na spoju usisne grane i bloka ili na spoju usisne grane i throtle body
        Boost or bust...

        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #5
          TDI

          Ispitano...nema curenja Nažalost,greška biva sve učestalija...

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #6
            Koji je broj te greske u OBD2 nomenklaturi. Koji motor? Ja ne znam sto AFN predstavlja.

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Originally posted by Valent Vudriga
              Koji je broj te greske u OBD2 nomenklaturi. Koji motor? Ja ne znam sto AFN predstavlja.
              AFN je model motora.

              Dr.Boco, to je 1.9 Dizel sa turbinom, jel' tako?
              Da nema problem sa blow-of ventilom (waste gate)?
              Boost or bust...

              Comment

              • Nenad
                CBC Senator XXL
                • 06.01.2005
                • 1364
                • BBgd/Mow

                #8
                Mislim da mu je pokvaren MAP senzor. U svakom slucaju to mi govori moja lista VAG kodova
                Boost or bust...

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #9
                  AFN

                  Jeste Nenad je u pravu to je 1,9 tdi (nije pumpe-dizne) no problem nije u wastegate ventilu,ispravan je ,testirano...
                  Pozzzzzzz
                  Bojan
                  **********

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ah sto ne kazes da je VW TDI
                    iz statistike, veoma cest problem je EGR ventil koji se zapusava, i posledice u radu su bas takve kako si opisao. ne znam kod greske.

                    ja bih probao da preko VAG COMa skinem duty cycle EGR ventila sa 40tak % na minimum, nekih 15tak %, u rezervoar usuo pola litre dvotaktola i odradio jednu zestoku voznju ,italian tune up, da se sa ventila sagori koliko je moguce naslage i talozi od koksa.

                    pogledaj i fredtdi sajt (guglaj malo) na tu temu.

                    na to mi sugerise fakat da se po brisanju koda sve vrati na normalu neko vreme.

                    da ne zaboravim, to oko EGR ventila je sistemska fabricka greska koju je uocio i VW i izmenio softver motora u kasnijim godistima.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Nenad
                      CBC Senator XXL
                      • 06.01.2005
                      • 1364
                      • BBgd/Mow

                      #11
                      Boost or bust...

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        Passat

                        Grešku 0575 ne bih znao da prevedem u P0 kod.Piše u naslovu da je Passat
                        znači VW je.Pokušao sam da najpre računarom pomeram duty cycle,pa sam ga i zatvorio mehanički na kraju no i to ne pomaže.Opet ide kad poništim grešku...nažalost ista se vrati...

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Re: Passat

                          Originally posted by Dr Boca
                          Grešku 0575 ne bih znao da prevedem u P0 kod.Piše u naslovu da je Passat
                          znači VW je.Pokušao sam da najpre računarom pomeram duty cycle,pa sam ga i zatvorio mehanički na kraju no i to ne pomaže.Opet ide kad poništim grešku...nažalost ista se vrati...
                          Ja nemam direktno VW iskustvo, ako neznam nesto vise detalja o sistemu goriva i palenja izgubljen sam. Navedi vise podataka o samom sistemu. Neki sistemi imaju MAP, neki MAF, a poneki oboje. Predpostavljam da se radi o mjerenju podtlaka motora pri raznim rezimima rada.
                          Duty cyclecega??? IAC ventila ili neceg drugog?
                          Dali je katalizator na vozilu?
                          Dali ima EGR ventil i dali je elektricni, ili podtlacni?
                          Kad na racunaru gledas parametar MAP sensora, koliko napona pri ler gasu?
                          Koliki je podtlak motora na leru mjeren manometrom?
                          Podtlak u voznji pri 70 km?

                          Rece da su crijeva u redu. Postoji mogucnost da motor ne dise dobro, ili je problem elektricni. Ja bih poceo mjerenjem podtlaka motora.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            pogledaj fredtdi.com
                            tamo ima podosta o problemima sa VW dizelima pa ti mozda nbesto da ideju. ili mozda i pitaj direktno, to je prilicno veliko drustvo pa je moguce da je neko vec naleteo na taj problem.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Diesel! Ja ispadam iz igre.

                              Comment

                              Working...
                              X