Passat 1997 AFN greška 0575

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    Vali, EGR radi kompjuterski, a iskljucuje se promenom mape ECU. rezultat je da je EGR totalno zatvoren, nema povratka gasova u usis i sistem se ponasa kao da EGR sistem nije ni ugradjen, znaci kao obican dizel.

    to je boca uradio, da bi preventivno otklionio najveci statisticki rizik i problem na tim motorima i mogao mirno da se dalje posveti posto izbaci iz jednacine jednu nepoznatu.


    ne bih da se mesam, ali mislio sam da oslobodim dr bocu od daljih muka oko objasnjenja.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #32
      Passat 1997 AFN greška 0575

      Hvala Brick!Tvoja zapažanja i dopune uvek su dobrodošle.Pošto ovakva greška zaludjuje mnoge,čak verujte,širom sveta,mislio sam da će više ljudi da zanima o čemu se radi..No,dobro je i ovako,koga zanima,tu-je. Evo još malo dopune EGR isključim fizički , potpuno...

      Comment

      • Valent Vudriga
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 2778
        • USA

        #33
        Re: Passat 1997 AFN greška 0575

        Originally posted by Dr Boca
        Vidi,ne želim da objašnjvam-smaram kako sam ovo - ono ,ako hoćeš veruj mi na reč Nije EGR,reći ću ti samo da uradim tako da EGR više ne propušta gasove NI MALO,ok? Ako baš želiš da znaš kako ga isključim piši na pp ili priv.mail.
        Na pitanjima ne zameram,taman posla...
        Pozzzzzz
        Boki
        ************
        Ja sam ovdje na nepoznatom terenu i pokusavam osmisliti koncept pristupa. Podaci su vitalni. Kad bih znao princip operacije takvog diesel sistema bilo bi lakse. Otuda pitanja. Nemam namjeru pokvariti tok kviza i vjerujem da nas posteno vodis.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Jedna napomena, Diesel motori u nedostatku trotela nemaju podpritisak u usisu. Dakle nema nista da zatvori priliv vazduha, cisto informativno za neupucene.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Valent Vudriga
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 2778
            • USA

            #35
            Originally posted by brick
            Vali, EGR radi kompjuterski, a iskljucuje se promenom mape ECU. rezultat je da je EGR totalno zatvoren, nema povratka gasova u usis i sistem se ponasa kao da EGR sistem nije ni ugradjen, znaci kao obican dizel.
            Hvala na dopuni. Ne zelim biti sumnjicav no mislim da je opravdano. Dali se radi o reprogramiranju mape ili tzv. bidirectional kontroli gdje se mogu aktivirati razni ventili. Iskljucivanje EGR sistema moze se vrsiti na vise nacina i svaki nacin moze izazvati drugaciju razliku.

            [quote:u7pufmxv]to je boca uradio, da bi preventivno otklionio najveci statisticki rizik i problem na tim motorima i mogao mirno da se dalje posveti posto izbaci iz jednacine jednu nepoznatu.
            Sad je vec lakse boriti se.
            ne bih da se mesam, ali mislio sam da oslobodim dr bocu od daljih muka oko objasnjenja.
            [/quote:u7pufmxv]
            Daje on znao sto ce ga snaci, vrejojatno nebi ni zapoceo s ovom zagonetkom.

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #36
              Originally posted by BOOST
              Jedna napomena, Diesel motori u nedostatku trotela nemaju podpritisak u usisu. Dakle nema nista da zatvori priliv vazduha, cisto informativno za neupucene.
              Dali to znaci da MAP sensor mjeri pritisak turba? Postavio sam to pitanje ranije, nije odgovoreno.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Jedino sto moze da meri je overload i koristi se za navodjenje TuRbine preko magnetnog ventila.

                Pretpostavljam jer nisam upucen u sistem.
                Niti znam koji je tip ubrizgavanja, klasicni diesel ili?
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Boki Ar
                  CBC Senator XXL
                  • 11.11.2004
                  • 2827
                  • Aranđelovac
                  • Vektra

                  #38
                  Passat 1997 AFN greška 0575

                  Kad se kaze AFN sve je receno...No ,hajde sad... TDI sa rotacionom pumpom i motornim menadžmentom.Ima MAF i u njemu senzor T. usissanog vazduha-zraka,kako hoćete...Daću i prilog iz servisnog uputstva...Evo:

                  00575 INTAKE MANIFOLD PRESSURE-CONTROL DIFFERENCE

                  Possible causes of fault: 1.Solenoid valve for charge pressure (N75) defect
                  2. Hose connections interchanged,not connected

                  Possible effects: reduced output

                  I to je sve...Jel sad lakše?

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #39
                    Da Boost...isti princip kao i kod mene ...preko el.mag.ventila koji kontrolise WG! u pitanju je direktno uprizgavanje...nije klasican dizel...TDI sa 120ks...cini mi se...
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • Boki Ar
                      CBC Senator XXL
                      • 11.11.2004
                      • 2827
                      • Aranđelovac
                      • Vektra

                      #40
                      Passat 1997 AFN greška 0575

                      Tačnije 110 ,nebitno...Imaš na Autodati ,Ranko-brate...:-)
                      Pozdrav!
                      Boki
                      ************

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        Diesel motori u nedostatku trotela nemaju podpritisak u usisu. Dakle nema nista da zatvori priliv vazduha, cisto informativno za neupucene.
                        kako koji, recimo BMW dizeli imaju trotel. (barem oni iz sredine 90tih).

                        generalno, dizel nema nista na usisu, ali nije apriori tako.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Boki Ar
                          CBC Senator XXL
                          • 11.11.2004
                          • 2827
                          • Aranđelovac
                          • Vektra

                          #42
                          Passat

                          Hej,Brick :-) Nemoj da mi offuješ ovde,nismo tu da učimo kako radi dizel
                          ja ga lično mrzim i ne podnosim miris sagorele nafte iz izduva( dobio alergiju dok sam radio u firmi) ali ko me pita moram i njih da popravljam u cilju preživljavanja .Eno tamo sta "Elsa" kaže o ovom problemu,molim te da se koncentrišeš na temu...
                          Pozdrav!
                          Boki
                          *********ps.dodaću da sam ovaj problem sreo više puta,a na jdnom benzincu (Omega 2,0 1990 god) je čak uzrokovalo gašenje motora na 3K rpm i to kao da skineš kontakt,samo "uuummmmm" i kraj.Upališ ponovo , na leru prede kao mače,dobro prima do 3000rpm i onda umre

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Re: Passat

                            Originally posted by Dr Boca
                            *********ps.dodaću da sam ovaj problem sreo više puta,a na jdnom benzincu (Omega 2,0 1990 god) je čak uzrokovalo gašenje motora na 3K rpm i to kao da skineš kontakt,samo "uuummmmm" i kraj.Upališ ponovo , na leru prede kao mače,dobro prima do 3000rpm i onda umre
                            Pa jel sad oćeš da ovde trunemo u neznanju )
                            Daj neki hint ili govori bre )
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Boki Ar
                              CBC Senator XXL
                              • 11.11.2004
                              • 2827
                              • Aranđelovac
                              • Vektra

                              #44
                              Passat 1997 AFN greška 0575

                              Nadzorniče.. Eno hint na prethodnoj strani,jedino da prevedem
                              A niko i ne pita ništa više , tako da ...
                              Pozdrav!
                              BP
                              ***********

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA

                                #45
                                Re: Passat 1997 AFN greška 0575

                                Originally posted by Dr Boca
                                Nadzorniče.. Eno hint na prethodnoj strani,jedino da prevedem
                                A niko i ne pita ništa više , tako da ...
                                Pozdrav!
                                BP
                                ***********
                                Sad cu ja k'o Brick; jesi li provjerio instalaciju? Ako MAP mjeri ponasanje turba i kolicinu prednabijanja, i ako je isto izvan norme onda bi taj podatak trebao biti pokazan i vidjen na bloku podataka. Da bi PCM postavio kod mora vidjeti pad ili povecanje pritiska u usisnoj grani izvan zadanog opsega i u odredjenom vremenu.

                                Ta promjena moze biti stvarna, kao i reakcija MAP sensora, a signal MAP sensora moze biti uzrocen i kvarom sensora, ili mozda zauljenim sensorom, ili kratkim spojem na instalaciji.
                                Posto nemamo prijevod tajnog podmornickog enigma koda, moramo se uzdati u vlastito kljuse.
                                Ako WG ostane otvoren boost padne i omrsavi smjesu. Ako WG ostane zatvoren, smjesa obogati previse i PCM zatvara ubrizgavanje, s posljedicom gubitka snage.
                                Cinjenica da je problem ciklican u rasponu od priblizno dva dana i da problem nestaje brisanjem koda i memorije, upucuje da PCM dobiva vrijednost MAP sensora na osnovu kojeg mijenja komande, zatvara gorivo ili nepravilno kontrolira boost. Brisanjem adaptacije vraca se na pocetak i motor dobro radi. Tko koga vara u ovom slucaju?

                                MAF moze biti dio ovog problema takodjer. Prebogata smjesa i overboost
                                u**** rezultirat ce zatvaranjem turba. Kao odgovor PCM smanji snagu i
                                odrzava rad turba. Jesi li probao s raskopcanim MAF sensorom?

                                Dali je napravljena fizicka inspekcija MAP sensora?

                                Posto problemi s pozitivnim i negativnim pritiskom mogu imati veze s volumetrickom efikasnoscu motora, disanjem i ispuhom, mozda je uputno pogledati i u tom smjeru. Zakoksan motor, stanje katalizatora, zubcasti remen.

                                Na kraju, i benzinac se moze ponasati na isti nacin. Ja sam mislio da je stvar vezana iskljucivo za dizele.
                                Dali se na 3K motor pocne gusiti i prestane raditi nakon izvjesnog vremena ili jednostavno crkne kao da je iskljucen kontakt, bez najave problema?

                                Comment

                                Working...
                                X