Molim uvazene doktore mehanike da probaju ovako na daljinu okvirno ustvrditi sto ne valja. Auto je Opel Kadett, motor 1.3 sa jednostrukim solexom, rucni cok.
Naime, auto mi nekad nece upaliti ili se ugasi u voznji, pa nakon toga nece upaliti. Nece upaliti iskljucivo kad je zagrijan na radnu temperaturu, npr. kad ga nakon voznje ugasim, pa ga hocu za 10 minuta upaliti. Ugasio mi se u voznji dva puta, oba puta u zavoju, oba puta sa barem 25 litara goriva u rezervoaru. Ponovno upali tek kad se ohladi, ali i onda teze. Ujutro pali najnormalnije, uvijek kad je hladan upali sa cokom. Originalno je u autu bio 1.2 motor, pa smo ga zamijenili sa 1.3, komplet sa getribom i agregatima (anlaser, alternator, frga... sve sa 1.3). Jel' ima to veze? ECU i instalacija je ostala od 1.2 motora. Fergazer je bio katastrofalan, pa smo ga dva dana cistili u otopini i nakon toga nastelali smjesu.
Hvala unaprijed!!!
Naime, auto mi nekad nece upaliti ili se ugasi u voznji, pa nakon toga nece upaliti. Nece upaliti iskljucivo kad je zagrijan na radnu temperaturu, npr. kad ga nakon voznje ugasim, pa ga hocu za 10 minuta upaliti. Ugasio mi se u voznji dva puta, oba puta u zavoju, oba puta sa barem 25 litara goriva u rezervoaru. Ponovno upali tek kad se ohladi, ali i onda teze. Ujutro pali najnormalnije, uvijek kad je hladan upali sa cokom. Originalno je u autu bio 1.2 motor, pa smo ga zamijenili sa 1.3, komplet sa getribom i agregatima (anlaser, alternator, frga... sve sa 1.3). Jel' ima to veze? ECU i instalacija je ostala od 1.2 motora. Fergazer je bio katastrofalan, pa smo ga dva dana cistili u otopini i nakon toga nastelali smjesu.
Hvala unaprijed!!!
Comment