Siera 2000 I 85 KW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Siera 2000 I 85 KW

    Auto je išao normalno, u drugoj brzini na maloj brzini je naglo dodat gas.
    Od tada radi kao šlogiran. Nem šanse da se podignu obrtaji, svako skidanje kabla sa svećice odmah gasi motor.

    Prvo nije radio prvi cilindar, na brzinu provereni kablovi, zamenjene svećice (mesta), ništa ne pomaže, varnicu ima. Skinuta dekla i provereni ventili. Na prvom malo stegnuti.
    Pre štelovanja merena kompresija na toplo, oko 10.5 do 11.
    Posle štelovanaj ventila ne rade 2 i 3 cilindara li motor radi "stabilno" na preostala dva??
    Kaiš nije preskočio, dobro je uzupčen.

    Ima li neka caka oko razvodnika. Kapa je nova, kablovi dobri...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    #2
    Nisi dobro postavio taj cincilator na plinskoj instalaciji.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Originally posted by Valent Vudriga
      Nisi dobro postavio taj cincilator na plinskoj instalaciji.
      Pitanje je ozbiljno, malo na brzinu postavljeno ali da ne skidam glavu džabe mada ionako treba tefloni da se menjaju. Mislim da su nagoreli malo ventili ali nisam siguran, svi su bili na granici da su skroz stegnuti.

      Nešto sam našao na netu da ima neki cincilator u razvodniku koji može tako da se manifestuje pa bolje pomagaj
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Hm.. pricamo o kom pogonskom gorivu?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          benzin!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            K-Jetronic ili karburator?

            Zvuci mi kao K-Jet da je greska sa mernom jedinicom
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              #7
              Originally posted by Dora
              Originally posted by Valent Vudriga
              Nisi dobro postavio taj cincilator na plinskoj instalaciji.
              Pitanje je ozbiljno, malo na brzinu postavljeno ali da ne skidam glavu džabe mada ionako treba tefloni da se menjaju. Mislim da su nagoreli malo ventili ali nisam siguran, svi su bili na granici da su skroz stegnuti.

              Nešto sam našao na netu da ima neki cincilator u razvodniku koji može tako da se manifestuje pa bolje pomagaj
              Tvoj prvi napis je zbunjujuci. Vrlo!! Sto podrazumijevas pod slogiran? Mozes li dati podrobniji opis simptoma?
              Ja imam osjecaj da je originalni problem pogorsan dodatnom aktivnoscu oko ventila.
              Prije svega, opisi taj model u detalje. Jedna bregasta ili dvije? Sistem goriva, sistem paljenja? Prazan distributor ili sa sensorom?

              Cujemo se sutra.

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #8
                Originally posted by BOOST
                K-Jetronic ili karburator?

                Zvuci mi kao K-Jet da je greska sa mernom jedinicom
                nisam siguran koje je ovaj god. ali moj buraz ima sa karb. ...hocu reci njegova Siera ne znam sacekacemo gosp Doru!
                Koji je model motora? koje je godiste Doro?
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  ako mislis da je problem u struji, i razvodniku, standardna procedura je provera Hall senzora, tacnije konektora. razbusi se malom burgijom povadi sve napolje, lepo ocisti zamene prikljucne zice do konektora sve lepo zalije tecnim izolatorom i ponovo pop nituje konektor na kuciste razvodnika. ista procedura kao na GOlfu recimo.

                  ali to je kvar koji utice podjedanko na sve cilindre.

                  kako kazes da je posle diranja ventila motor u gorem stanju to sugerise na problem kompresije- kako radi motor na leru ?

                  recimo da je sasvim realno da je probijen dihtung glave i da pusta izmedju cilindara pa zato vidis vrezanu pojavu na 2. i 3. cilindru.

                  dok se Dora ne pojavi, auto je L Jetronic, SOHC, klasicna Pinto konstrukcija.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    FOrd

                    Posle štelovanaj ventila ne rade 2 i 3 cilindara li motor radi "stabilno" na preostala dva??
                    Iskreno,ovo mi nije najjasnije? Jel* treba da piše "ne rade 2. i 3. cil. ALI motor radi stabilno...Da li se zna zašto ne rade 2. i 3. nedostaje struja,benzin?Kompresija je dovoljna za rad , vidim...Da "pretače" izmedju 2. i 3. progoreo bi zaptivač i ka vodenom-uljnom?
                    Ne može da radi stabilno na dve,to svi znamo.
                    Pozdrav!
                    Boki
                    ***********ps.vidim da mi ne polazi za rukom da "isečem" citat ...nešto nisam uradio kako treba...

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Originally posted by Valent Vudriga
                      Tvoj prvi napis je zbunjujuci. Vrlo!! Sto podrazumijevas pod slogiran? Mozes li dati podrobniji opis simptoma?
                      Ja imam osjecaj da je originalni problem pogorsan dodatnom aktivnoscu oko ventila.
                      Prije svega, opisi taj model u detalje. Jedna bregasta ili dvije? Sistem goriva, sistem paljenja? Prazan distributor ili sa sensorom?

                      Cujemo se sutra.
                      Kad sam pisao i kako sam pisao Kad sad pročitam i meni nije jasno šta sam pitao )

                      Brick je napisao koji je auto u pitanju.
                      Prvo nije radio 4 cilindar. Prilikom skidanja kabla je pukao, pa je zamenjen. Auto upali ali se jako trese kao da ne rade svi cilindri. Opet skidanje kablel po kabel, sad ne radi 1 cilindar.

                      Baca varnicu, izvadjene svećice i zamenjena mesta, bilo kasno za radnju.
                      I dalje ne radi prvi cilindar.
                      Pošto su mi ventili bili sumnjivi odranije, skinuo sam deklu da ih proverim. Prvi cilindar je bio na granici stegnutosti, labavi ventili da nisu otvoreni ali izduvni nema zazora ništa.
                      Naštelovani svi ventili, pregledan kaiš da nije preskočio od onog trzaja prilikom starta, sve je u redu.
                      Vraćena dekla i ostalo, paljenje ide teško kao da pali samo jedan cilindar, daje znak života ali ne može da sastavi.

                      Posle par pokušaja i dolivanja benzina (bilo je malo) upali ali ne rade svi cilindri.
                      Opet skidanjem kablova se utvrdi da sad ne rade 2 i 3 ali motor radi znatno bolje nego pre štelovanja ventila. Može da radi na preostala dva cilindra čak i da primi gas. Ono stabilno radi odnosi se na to da je bolje radio, mirnije , nego kad su tri cilindra radila pre štelovanja ventila.

                      Kad se ugasi, pali na maltene pola ključa na dva cilindra. Nema gubitka vode, brboćanja u hladnjaku, niti vode u ulju.

                      Svećice na dva cilindra koji ne rade mokre....
                      Varnica se čuje da preskače kad se približi kabel svećici, ne vidim od gume na kablu a ne bi da skidam i pokidam još koji kabel.

                      Sad ću da izmerim kompresiju kad je hladan, na vruće više nego dobra za predjenu kilometražu.

                      Mislim da nije nešto u redu sa razvodnikom i biće da je Brick u pravu, nadam se
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • mikica
                        CBC Član
                        • 25.03.2005
                        • 34
                        • Novi Beograd

                        #12
                        Razvodna ruka! Zameni i nishta ne pitaj!!!!!

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #13
                          Auto je išao normalno, u drugoj brzini na maloj brzini je naglo dodat gas.
                          Ja bih se vratio na pocetak. Redosljed dogadjaja ne upucuje na razvodnik. Nije da nije moguce, ali je manje vjerojatno. Naglo opterecenje nece utjecati na hall sensor. Mozda na fizicke spojeve na instalaciji, ne na sam sensor.
                          Ako sumnjas na sensor i spojeve, provjeri napon na ulaznoj i izlaznoj strani za vrijeme rada motora. Na ulazu bi trebao imati sistemski napon, na izlazu pola te vrijednosti. Frekvencija bi trebala pratiti promjenu brzine motora. Osim ako sistemski napon nije reduciran na neki nizi napon.


                          Prvo nije radio 4 cilindar. Prilikom skidanja kabla je pukao, pa je zamenjen. Auto upali ali se jako trese kao da ne rade svi cilindri. Opet skidanje kablel po kabel, sad ne radi 1 cilindar.
                          Ako cilindri naizmjenicno rade i ne rade distribucija iskre moze biti krivac. Na koji nacin mjeris snagu iskre na svjecici. Moze li isgra preskociti raspon od 10mm, ili je to previse za tu bobinu? Mozda da pokusas povecati razmak i stavis sistem pod vece opterecenje. Treba najprije ustanoviti dali sva cetiri kabla imaju isti maksimalni kapacitet. Ako da onda se moze ici dalje.

                          Baca varnicu, izvadjene svećice i zamenjena mesta, bilo kasno za radnju.
                          I dalje ne radi prvi cilindar.
                          Dali dobivas gorivo na tom cilindru? Skini svjecicu i anlasaj motor; trebao bi osjetiti benzin.

                          Pošto su mi ventili bili sumnjivi odranije, skinuo sam deklu da ih proverim. Prvi cilindar je bio na granici stegnutosti, labavi ventili da nisu otvoreni ali izduvni nema zazora ništa.
                          Naštelovani svi ventili, pregledan kaiš da nije preskočio od onog trzaja prilikom starta, sve je u redu.
                          Vraćena dekla i ostalo, paljenje ide teško kao da pali samo jedan cilindar, daje znak života ali ne može da sastavi.
                          Ako dobro razumijem, nakon podesavanja ventila nece upaliti nikako. Kompresija 10.5-11 na sva cetiri cilindra. Dakle brtvljenje u redu!

                          Svećice na dva cilindra koji ne rade mokre....
                          Varnica se čuje da preskače kad se približi kabel svećici, ne vidim od gume na kablu a ne bi da skidam i pokidam još koji kabel.
                          Kad vozilo dodje u radionu i kablovi se nemogu bezbjedno skidati u funkciji dijagnostike, vlasnikova duznost je da ih da promjeniti. Ti nisi taj auto proizveo, nisi mu ga prodao, nisi ga pokvario. Pitaj se zasto moras biti odgovoran za njegov krs.
                          Moj otac je volio napomenuti da je lako tudjim ***cem koprive mlatiti.
                          Mala digresija; tesko je odoljeti.

                          Sad ću da izmerim kompresiju kad je hladan, na vruće više nego dobra za predjenu kilometražu.
                          Mjerenje na hladno nece ti pomoci. Umjesto toga trebas izmjeriti radnu kompresiju. Prikopcaj manometar na 2 i 3, upali motor, kad se iglica stabilizira aktiviraj ventil na manometru da ispustis pritisak i kad se igla pocne penjati trebala bi se stabilizirati na 50% od vrijednosti dobivene anlasanjem. Napravi isti test i usporedi vrijednosti. Time bi trebalo eliminirati probleme s volumetrickom efikasnoscu cilindara. Takodjer bi trebao izmjeriti podtlak motora na leru i 2000 obrtaja. Sve vrijednosti treba zapisati, da se ne radi po sjecanju i smanji mogucnost greske.

                          Mislim da nije nešto u redu sa razvodnikom i biće da je Brick u pravu, nadam se
                          [/quote]
                          Pitanje je kako ga dijagnosticirati bez osciloskopa. Ako imas stalnu iskru istog inteziteta na sva cetiri, gdje te to ostavlja.
                          Rotor razvodnika mogao bi uzemljavati visoki napon i sporadicno "krasti" iskru. Kad sve ostalo profula, zamijeni dio. To je stara mehanicarska metoda.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            vlasnikova duznost je da ih da promjeniti. Ti nisi taj auto proizveo, nisi mu ga prodao, nisi ga pokvario. Pitaj se zasto moras biti odgovoran za njegov krs.
                            he he, bas me zanima sta ce vlasnik da ti odgovori, nisam mogao da odolim, sorry
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #15
                              Originally posted by brick
                              [quote:5wxa08ji]vlasnikova duznost je da ih da promjeniti. Ti nisi taj auto proizveo, nisi mu ga prodao, nisi ga pokvario. Pitaj se zasto moras biti odgovoran za njegov krs.
                              he he, bas me zanima sta ce vlasnik da ti odgovori, nisam mogao da odolim, sorry
                              [/quote:5wxa08ji]

                              Nema se cemu odoljevati. Vlasnici, sirom svijeta, se vole ponasati na isti nacin. Sva odgovornost se automatski prebacuje na servisera, bez obzira na okolnosti. Serviser polazi od automatske pozicije krivca i mora "plesanjem" oko necijih kablova iz doba dinosaura dokazati da je "good guy" i dobar mehanicar. Krivnja je djelomicno i na serviserima, zato jer mahom prihvacaju tu igru, sto zbog financijskog pritiska, sto zbog nedostatka poznavanja poslovne strane cijele operacije i profesionalnog odnosenja prema musteriji. Serviserova odgovornost je da vozilo bude korektno popravljeno, ne i da se to uradi za tepsiju ribe, kako Dora rece jednom prije.
                              Udaljujemo se od Dorinog problema oko motora. Ovakve diskusije mozemo zaceti na zasebnom postu.

                              Comment

                              Working...
                              X