Daklem, kvar je otklonjen i po ko zna koji put je bilo da nema veze sa životom i teorijom )
Da ne bi bilo kviza, nije rotor a ni razvodna ruka. Nije bilo benzina...
Bar ne u dovoljnoj meri u rezervoaru. Prepostavljam da ni pritisak onda nije valjao pa dizne nisu radile kako treba. Kombinacija sa jednim pokidanim kablom i nesigurnom varnicom je odvela na pogrešnu stranu dijagnostiku.
Uglavnom, auto ima gas, jedan osigurač je zardjao i auto je išao na benzin kako i treba kad nešto crkne oko gasa, ali je to stari tip instalacije i prekidač pokazuje da ide na gas iako on tog trenutka ide na benzin.
Benzin je potrošen u toj meri da je jak stisak pedale izazvao prekid rada motora jer nije bilo dovoljno goriva.
Pošto je radio loše nije bilo preporučljivo prebaciti na gas. Malo smo ga stabilisali i prebacili. Skidanje struje sa elektroventila je pokazalo da motor i dalje veselo radi iako bi morao da izdane dušom i ukazalo na problem. Posle je sve rešeno za dva minuta.
Comment