Kada vozim u gradu (99% vremena) auto se normalno zagreje, ako stojim duze u koloni hoce da upali ventilator kad igla pridje 100 stepeni.
Sinoc prvi put izadjem na otvoren put i na malo duzu relaciju i kazaljka nikako nije prelazila 70 stepeni, cak kada sam isao nizbrdicom kazaljka je sisla ispod 70 i je skoro legla na onu sipcicu gde se odmara kada je iskljucena struja. Pristao sam pored puta da vidim da se nije zaledio isparivac, ali je bio vruc da samo moze na kratko da se pipne rukom, a iz motora je izbijala vrelina. Naravno ne bih mogao da kazem da li je to vrelina od 60 ili 90 stepeni, ali u svakom slucaju motor je bio vruc. Pre nekog vremena sam zamenio cep na sudu za rashladnu tecnost i od tada je prestalo izbacivanje rashladne tecnosti na tom mestu.
Sinoc prvi put izadjem na otvoren put i na malo duzu relaciju i kazaljka nikako nije prelazila 70 stepeni, cak kada sam isao nizbrdicom kazaljka je sisla ispod 70 i je skoro legla na onu sipcicu gde se odmara kada je iskljucena struja. Pristao sam pored puta da vidim da se nije zaledio isparivac, ali je bio vruc da samo moze na kratko da se pipne rukom, a iz motora je izbijala vrelina. Naravno ne bih mogao da kazem da li je to vrelina od 60 ili 90 stepeni, ali u svakom slucaju motor je bio vruc. Pre nekog vremena sam zamenio cep na sudu za rashladnu tecnost i od tada je prestalo izbacivanje rashladne tecnosti na tom mestu.
Comment