Par pitanjaca u vezi karburatora, potrosnje i motora...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    Par pitanjaca u vezi karburatora, potrosnje i motora...

    Primecujem da mi caletov Ford Escort 1.3 benzinac trosi poprilicno vise od mog istog takvog Escort-a, dok je jedina razlika u tome sto je kod mene fabricki Fordov karburator, a kod njega karb od keca sa stavljenim diznama za 1.3 motor. Auto pali kao mina, ide i vuce sasvim ok ali trosi skoro 15l po gradu, onako okvirno Izmedju ostalog, motor je malo "istroseniji" i dimi na auspuh i iberlauf, ali nista specijalno i kazem, pali iz prve i ide odlicno.

    Da li neko zna sta moze da bude razlog ovakve razlike u potrosnji i da li to moze da bude do karburatora ili do motora i njegovog stanja?

    Jel' postoji neki nacin "stelovanja" karburatora pa da je ovaj recimo rastelovan ili tako nesto?

    Takodje, jos jedna stvar koju primecujem je da se taj Escort veoma tesko zagreva do radne temperature, znaci bas dugo mora da se stoji po gradskim guzvama da bi se zagrejao koliko treba, inace ovako jedva da mu ona se ona kazaljka i pomeri 1-2 milimetra ukoliko se vozi bez nekih vecih zastoja.

    Aj da vas cujem

    Pozzz
  • BARTONE
    CBC Senator XXL
    • 25.09.2006
    • 398
    • Bor

    #2
    za pocetak zameni termostat na tom motoru,proveri zazor ventila i podesi paljenje pa javi rezultate potrosnje

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Termostat zamenjen juce i stavljen novi posto ovaj stari nije uopste radio niti je hteo da ukljuci ventilator uopste. Posle zamene ventilator se ukljucuje kako treba ali dok se auto zagreje treba da prodje citava vecnost

      Zasto mislis da treba da podesim paljenje i zasto bi to u toj meri uticalo na potrosnju?

      Pozzz

      Comment

      • Djolee
        CBC Veteran
        • 03.04.2006
        • 160
        • Nis

        #4
        Termostat ne ukljucuje ventilator,vec to radi termodavac.

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #5
          Originally posted by shone190
          Zasto mislis da treba da podesim paljenje i zasto bi to u toj meri uticalo na potrosnju?
          varnica na svecici u pravom trenutku=najbolje iskoriscenje sagorelog goriva
          ne valja mnogo rano
          ne valja mnogo kasno

          sta imas na motoru,klasiku sa platinama ili elekronsko paljenje?
          ako su platine prvo podesi zazor na njima pa onda proveris paljenje stoboskopom
          ako imas elektroniku onda samo stroboskop pa po preporuci forda
          godiste motora?

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #6
            Paljenje je elektronsko koliko znam, mada cu da proverim, a motor je 1297ccm, 70KS, 1982g.

            Comment

            • RS-4
              CBC Veteran
              • 29.04.2008
              • 162
              • Norway

              #7
              1. karb od "keca" na Fordu, ZASTO ???
              2. karb od Z-101 sa diznama od 1.3 ???

              Karb od Z-101 ili ti 32 MGV za motor od 1100 ccm i za motor od 1300 ccm su samo spolja slicni sto nikako ne znaci da se mogu kombinovati dizne medjusobno!

              Na difuzor i kanale za 1100 motor su stavljene dizne od 1300 motora a to znaci kolicina VAZDUHA je ostala ISTA samo je povecana kolicina BENZINA!

              Kazes motor malo "duva" ali to je samo "malo"!

              ZASTO LI TAJ AUTO TOLIKO TROSI ?????????????????


              Za normalnu potrosnju motora moraju SVE komponente biti uskladjene i ispravne i samo tako mozes ocekivati normalnu potrosnju!


              Pozdrav

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                Nadam se da znas da su to inace cuveni motori po ogromnoj potrosnji u odnosu sta daju. Ni Solex karburator da stavis nece se nista posebno promeniti.
                Svaki motor trosi znatno vise u fazi zagrevanja pa ako u vezi toga nesto nije u redu pa se zagreva sporije nego obicno uzrok je tu. Ako se voze jos i kratke relacije eto razloga za povecanu potrosnju u odnosu na naviknutu koja je sve ali nije mala i za ondasnje a kamoli za danasnje pojmove.

                Comment

                • shone190
                  CBC Senator XXL
                  • 10.12.2004
                  • 1877
                  • Beograd
                  • Dodge Charger 8.1l

                  #9
                  Imas li neko mozda predstavu o tome sta bi mogao da bude uzrok sporog zagrevanja motora? Ne bih da skakucem od majstora do majstora i da mi cackaju i bajaju oko motora danima sa kojekakvim pricama. Ako neko ima neki predlog sta bih mogao da proverim, bio bih mu zahvalan

                  Comment

                  • RS-4
                    CBC Veteran
                    • 29.04.2008
                    • 162
                    • Norway

                    #10
                    Ako nemas freon u sistemu onda jedino ostaje TERMOSTAT.

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #11
                      Sad se setih da mi je mastor rekao da je promenio termodavac ali ne i termostat , tako da eto najverovatnijeg resenja problema nezagrevanja motora. Cim to resim videcu kako i da li se odrazilo na potrosnju.

                      Pozzz

                      Comment

                      • ljube-kugla
                        CBC Senator XXL
                        • 04.05.2006
                        • 1531
                        • batajnica

                        #12
                        bolje ti je resenje ako si vec stavio kecev karburator da stavis dizne od 1.1,jer 1.3 su vecinom isli dvogrli a te dizne sto ti veorvatno imas su za weber 24mm,pa proveri visinu plovka,kad okrenes poklopac da plovak dodje gore,od dihtunga do plovka mora biti 7mm a kad se podigne 11mm,ako je manje od 7 preliva i samo sipa,proveri zubcenje,stelovanje ventila,a paljenje pratis da pocne da se gasi pa malo vratis pa provozas i dizes paljne do granice da pocne da cvrci e nda vratis za trun i auto ide kao iznerviran

                        iskreno drugaru na sijeri 1.6 sa motorkraftovim karburatorom koji je dimio kao lud,trosio nedaj boze,uradili glavu zamenuli ostecenu bregastu izbrusio klaclakice i ispolirao,ustelovao ventile i ubacio plin,sve je nestalo a trosi u gradu oko 12.5L a ide do 160-dalje nije smeo zbog gume kardana koja se usput raspadala i pocela da trese
                        ko na nas krene iz mesta je naje&o
                        a sto nas je vise,jaci smo

                        Comment

                        • tamadaki
                          CBC Početnik
                          • 26.03.2010
                          • 1
                          • prokuplje

                          #13
                          Re: Par pitanjaca u vezi karburatora, potrosnje i motora...

                          Pozdrav svima. Imam opel kadett (limuzina).Motor je 1.3 OHC ali koristi zastavin karburator. Potrosnja mu je ogromna, trosi preko 20l. Da li neko zna sta je u pitanju??? Hvala unapred...

                          Comment

                          Working...
                          X