Primecujem da mi caletov Ford Escort 1.3 benzinac trosi poprilicno vise od mog istog takvog Escort-a, dok je jedina razlika u tome sto je kod mene fabricki Fordov karburator, a kod njega karb od keca sa stavljenim diznama za 1.3 motor. Auto pali kao mina, ide i vuce sasvim ok ali trosi skoro 15l po gradu, onako okvirno
Izmedju ostalog, motor je malo "istroseniji" i dimi na auspuh i iberlauf, ali nista specijalno i kazem, pali iz prve i ide odlicno.
Da li neko zna sta moze da bude razlog ovakve razlike u potrosnji i da li to moze da bude do karburatora ili do motora i njegovog stanja?
Jel' postoji neki nacin "stelovanja" karburatora pa da je ovaj recimo rastelovan ili tako nesto?
Takodje, jos jedna stvar koju primecujem je da se taj Escort veoma tesko zagreva do radne temperature, znaci bas dugo mora da se stoji po gradskim guzvama da bi se zagrejao koliko treba, inace ovako jedva da mu ona se ona kazaljka i pomeri 1-2 milimetra ukoliko se vozi bez nekih vecih zastoja.
Aj da vas cujem
Pozzz

Da li neko zna sta moze da bude razlog ovakve razlike u potrosnji i da li to moze da bude do karburatora ili do motora i njegovog stanja?
Jel' postoji neki nacin "stelovanja" karburatora pa da je ovaj recimo rastelovan ili tako nesto?
Takodje, jos jedna stvar koju primecujem je da se taj Escort veoma tesko zagreva do radne temperature, znaci bas dugo mora da se stoji po gradskim guzvama da bi se zagrejao koliko treba, inace ovako jedva da mu ona se ona kazaljka i pomeri 1-2 milimetra ukoliko se vozi bez nekih vecih zastoja.
Aj da vas cujem

Pozzz
Comment