Naime, pri poslednjem servisu sam menjao i antifriz, jer je auto ipak 2004to god, stavio sam Total g12, i u to vreme su negde i krenuli ovi jaci minusi, i auto se bori sa grejanjem, kada je oko 0 i greje ok, ali na klimi drzim 30C i na 3brzini, sto mislim da nikako nije normalno.
E sad majstor i ja smo danas gledali, i on sumnja na termostat, creva koja mi je dao da pipnem su pri radnoj temparaturi prilicno mlaka, ali auto na tabli pokazuje radnu temperaturu, i po meni na nekom -8 normalno dodje do radne, znachi treba mu nekoliko neko normalno vreme da je dostigne, nekada greje ok skroz, a nekad na momente jako slabo.
Posto sam ja mislio da ovaj motor, tj koreja, japan, imaju kao npr na saxu 3 tacke za ispustanje vazduha, ovaj nema to. Majstoru bas verujem, i ima znanja, ali eto ako neko ima jos neko misljenje ili bar da potrvdi da bi ovo bio termostat, mene sada samo buni kako to da i drzi i dostigne temperaturu radnu i drzi.
E sad majstor i ja smo danas gledali, i on sumnja na termostat, creva koja mi je dao da pipnem su pri radnoj temparaturi prilicno mlaka, ali auto na tabli pokazuje radnu temperaturu, i po meni na nekom -8 normalno dodje do radne, znachi treba mu nekoliko neko normalno vreme da je dostigne, nekada greje ok skroz, a nekad na momente jako slabo.
Posto sam ja mislio da ovaj motor, tj koreja, japan, imaju kao npr na saxu 3 tacke za ispustanje vazduha, ovaj nema to. Majstoru bas verujem, i ima znanja, ali eto ako neko ima jos neko misljenje ili bar da potrvdi da bi ovo bio termostat, mene sada samo buni kako to da i drzi i dostigne temperaturu radnu i drzi.
Comment