Postovani,
prvi put vas se obracam, a samo vozilo posedujem tek pola godine.
Letos, kad sam ga kupio, reklo bi se da je sve bilo ispravno i kako treba: isao sam na odmor do Crne Gore i nazad, bez problema. Medjutim, od jesenas, pocinje agonija:
- najpre sam mislio da je u pitanje gas, jer se desavalo da se u voznji gasio, pri zaustavljanju ili kad se kreces u leru (isao sam u Zemun u "RR Auto Gas" i oni su mi nastelovali gas i time se prividno sve smirilo);
- povremeno je nastavilo da mi se desava, da na momente (nekad krace - nekad duze) "izgubi snagu" sto bi na uzbrdici bilo vise nego neprijatno (da bi eliminisao mogucnost nenastelovanosti gasa, vozio sam je pretezno na benzin), pa mi je sledece bilo na redu da zamenim svecice i kablove - misleci da mozda nesto ne stima sa strujom (promenio kablove i svecice, kupio i novi akumulator, jer je stari znao da zataji u prvim hladnijim danima, medjutim - ni to nije dalo rezultate);
- doslo vreme za registraciju, tehnicki pregled... u opremljenom Auto-centru, da ga ne imenujem, uradjena kompletna provera elektronike i elektrike, ali nista ne ukazuje na problem; presao "u ruke" mehanicara: provereno zupcenje, bregaste i dizne - sve je u redu...ali pri radu, u mestu, (verovatno kad postigne radnu temp.- inace, ne podize temperaturu) pocinje neravnomerno da radi - izvrseno merenje i ustanovljeno da ostaje bez kompresije na prvom cilindru;
- a, da - zbog te knedle koju je vukao pri prethodnom ispitivanju (u voznji), privremeno je skinut katalizator i zamenjen cevkom.
Sledeca instanca koja mi je potrebna, uz dobar savet, je dobar poznavalac DAEWOO motora.
Hvala na strpljenju.
p.s.
U auto-centru su mi rekli, s tim da mi je vlasnik prijatelj, da su imali svojevremeno iste simptome kod nekog Daewoo, ali sa jednom bregastom, i da su pokusali sa promenom bregaste i hidropodizacima itd., ali nisu uspeli da otklone kvar. Zato su mi i savetovali nekog dobrog poznavaoca Daewoo vozila.
prvi put vas se obracam, a samo vozilo posedujem tek pola godine.
Letos, kad sam ga kupio, reklo bi se da je sve bilo ispravno i kako treba: isao sam na odmor do Crne Gore i nazad, bez problema. Medjutim, od jesenas, pocinje agonija:
- najpre sam mislio da je u pitanje gas, jer se desavalo da se u voznji gasio, pri zaustavljanju ili kad se kreces u leru (isao sam u Zemun u "RR Auto Gas" i oni su mi nastelovali gas i time se prividno sve smirilo);
- povremeno je nastavilo da mi se desava, da na momente (nekad krace - nekad duze) "izgubi snagu" sto bi na uzbrdici bilo vise nego neprijatno (da bi eliminisao mogucnost nenastelovanosti gasa, vozio sam je pretezno na benzin), pa mi je sledece bilo na redu da zamenim svecice i kablove - misleci da mozda nesto ne stima sa strujom (promenio kablove i svecice, kupio i novi akumulator, jer je stari znao da zataji u prvim hladnijim danima, medjutim - ni to nije dalo rezultate);
- doslo vreme za registraciju, tehnicki pregled... u opremljenom Auto-centru, da ga ne imenujem, uradjena kompletna provera elektronike i elektrike, ali nista ne ukazuje na problem; presao "u ruke" mehanicara: provereno zupcenje, bregaste i dizne - sve je u redu...ali pri radu, u mestu, (verovatno kad postigne radnu temp.- inace, ne podize temperaturu) pocinje neravnomerno da radi - izvrseno merenje i ustanovljeno da ostaje bez kompresije na prvom cilindru;
- a, da - zbog te knedle koju je vukao pri prethodnom ispitivanju (u voznji), privremeno je skinut katalizator i zamenjen cevkom.
Sledeca instanca koja mi je potrebna, uz dobar savet, je dobar poznavalac DAEWOO motora.
Hvala na strpljenju.
p.s.
U auto-centru su mi rekli, s tim da mi je vlasnik prijatelj, da su imali svojevremeno iste simptome kod nekog Daewoo, ali sa jednom bregastom, i da su pokusali sa promenom bregaste i hidropodizacima itd., ali nisu uspeli da otklone kvar. Zato su mi i savetovali nekog dobrog poznavaoca Daewoo vozila.
Comment