Hyundai Elantra-Radni vek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostres
    CBC Senator XXL
    • 01.06.2008
    • 305
    • Zemun

    #31
    Re: Hyundai Elantra-Radni vek

    Ma sta znam 1 000 000 km je i za ozbiljnije proizvodjace zestoko.
    Drago mi je da je tako, pogotovu sto bas treba da menjam auto pa imam jos jedan u opciji.
    Live together, die alone.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #32
      Re: Hyundai Elantra-Radni vek

      Pa problem i jeste u tome, sto mislis da je milion km "i za ozbiljnije proizvodjace" zestoko. Hyundai je itekako ozbiljan proizvodjac, po kvalitetu (kazem KVALITETU, ne dizajnu i konceptu automobila, materijalima kojima obradjuje kabinu, itd...) ispred mnogih ozbiljnih proizvodjaca. Koliko "ozbiljnih" daje garanciju od 7 godina na auto (Hyundai US), ili makar 5 (Hyundai za Evropu)?
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #33
        Re: Hyundai Elantra-Radni vek

        Pa dobro to su zvake malo, 1M km. moze svaki preci, pitanje je sta je tu menjano sve u toku tog perioda. On je na cajgeru dostigao tu cifru no nigde se ne iznosi sta je menjano pa i to da je mozda radjena generalna, ili osvezenje u toku tog perioda. Presle su i mecke po 2M sto ne znaci da ce to biti presudno u mom izboru automobila pri kupovini, cak ne znam ni dal bi bilo od nekog posebnog znacaja posto se na kolima zadrzavas najvise 100-200k km i posle ih menjas iz raznoraznih razloga.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #34
          Re: Hyundai Elantra-Radni vek

          Pa nece tih 1m preci BAS svaki auto koji ti padne na pamet. Pao ti je na pamet Mercedes - jeste, od pre 15 godina, daj nek' predje neki noviji toliko. Za tih 1m, ne znam nijedan auto koji nece zahtevati generalnu, naravno da ce biti dosta intervencija. Poenta price je da bi na nekom Fiatu, Renaultu, cak i BMW-u, Mercedesu i Audiju slicnog godista za tu kilometrazu odradio jedno 2 generalne i zamenio recimo jedan ceo motor, i kupio jos jedan takav auto kroz rezervne delove koji nisu jeftini - u poredjenju sa tim istim Hyundaijem koji je, bas na konto toga sto je malo low budget a i jako kvalitetan, odradio bi generalnu i nakupovao se delova koji su sigurno znatno jeftiniji. Ovo oko delova je prica ne moja nego bas tih blentavih Kineza koji ih voze koliko ih voze, i traju, to je ocigledno - a ne bi ih oni vozili u tolikom broju da su skupi ili nepouzdani za eksploataciju, popravku i odrzavanje.

          I nije poenta sad traziti auto koji prelazi toliko jer ce ga neko zadrzati kod sebe tako dugo, to je samo pokazatelj da se ne radi o nekvalitetnom automobilu, naprotiv.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • VVLAJKO
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2008
            • 484
            • Nis
            • Audi A4, Primera p12

            #35
            Re: Hyundai Elantra-Radni vek

            Originally posted by M-power
            Pa dobro to su zvake malo, 1M km. moze svaki preci, pitanje je sta je tu menjano sve u toku tog perioda. On je na cajgeru dostigao tu cifru no nigde se ne iznosi sta je menjano pa i to da je mozda radjena generalna, ili osvezenje u toku tog perioda. Presle su i mecke po 2M sto ne znaci da ce to biti presudno u mom izboru automobila pri kupovini, cak ne znam ni dal bi bilo od nekog posebnog znacaja posto se na kolima zadrzavas najvise 100-200k km i posle ih menjas iz raznoraznih razloga.
            Vlasnik te taxi firme je brat mog dobrog prijatelja inace konzula republike bugarske u nisu, tako da sigurno nisu zvake.Covek nas je zvao u subotu na rostilj u sofiju jer su stvarno slavili taj jubilej u firmi, a ne da se pohvali kako je auto presao 1.000.000km.
            Sta je sve radjeno na autu niko nezna, delove trpaju sa vozila koja su im havarisana i koja im je isplatio kasko i odmah vracaju u rad.Samo potrosni materijal kupuju nov.
            Inace interesantan je podatak da nemaju garanciju na nove automobile i da ih od prvog dana odrzavaju sami.Takodje sami ugradjuju i odrzavaju i CNG uredjaje.
            Inace majstori su im neki arapi, prljavi i masni sacuvaj boze, da neko zapali cigaretu u njihovoj blizini izgoreli bi u milisekundi.
            Kada se uzme u obzir ovaj podatak kao i,,kvalitet'' ,,puteva'' u bugarskoj lako se dodje do zakljucka da je auto mazga.
            Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

            Homer J. Simpson

            Comment

            • hipija
              CBC Početnik
              • 13.04.2010
              • 5
              • Vojvodina

              #36
              Re: Hyundai Elantra-Radni vek

              Originally posted by ostres
              Salu na stranu jel u pitanju 1.6 ili 2.0?
              1.6 je motor gl.Znaci toliko trose?Da to nije malo puno?
              Verujem da su dobri i da im je radni vek sigurno dugacak,naravno zavisi koliko ga ko pazi.

              Interesuje me jos jedna stvar,ako se ugradi plin koliko kosta za ovakav auto ugradnja i kolika ce mu onda biti potrosnja plina?

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #37
                Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                Hyundai odavno pravi odlične automobile, kojima samo malo originalnosti i malo karaktera nedostaju pa da budu isto toliko poželjni i atraktivni prosečnom evropskom kupcu onoliko koliko su pouzdani u radu. Po mnogim statistikama Hyundaijevi modeli su po pouzdanosti ispred evropskih brendova, pa čak i vodećeg nemačkog "trojca". Iz tog razloga sam više puta u rubrici "Šta/koji da kupim" i savetovao ljudima upravo Hyundai-jeve modele, jer su neverovatno racionalan izbor u smislu uloženo-dobijeno. Neki su me shvatili ozbiljno, neki i nisu U tome je najveći problem Hyundai-ja, njegov najljući protivnik na tržištu su - predrasude.

                Inače, Hyundai nije bez razloga tu gde je. Ono što su naučili o automobilima, naučili su od Toyote, ali se očigledno nisu zadržali na tome. Pre nekog vremena sam naišao na podatak da je Hyundai medju prva 3 proizvodjača automobila po pitanju ulaganja u kontrolu kvaliteta, naravno ne ukupno gledano nego izraženo statistički, kroz proizvedenu jedinicu. Takve "male" stvari mnogo govore i zbog toga je Hyundai danas tu gde jeste, a u automobilskoj industriji je prisutan "od juče".

                PS. Znam lično za slučaj Golfa I koji je prešao preko milion kilometara od čega se preko polovine od toga vozio na taksiju Znam isto tako za slučaj bmw-a 530d koji je isto tako prešao više od milion kilometara, a ko zna još koliko bi da nakon jednog bliskog sisreta nije otpisan kao "totalka" i završio na auto-otpadu. Medjutim, onom Golfu su motor, menjač i sve ostale bitnije komponente i dalje originalne, a ovaj 530d je imao vlasnika koji je pedantno vodio evidenciju (mislim da imam negde to sačuvano na kompu) iz koje se vidi da je do tog miliona promenio toliko stvari da to više maltene nije bio "onaj" auto, a troškovi održavanja u tom periodu su bili takvi da je lik potrošio na održavanje mislim oko dva puta keša koliko je platio auto svojevremeno
                Poenta priče je da se može preći milion kilometara, samo je pitanje šta će ostati od originalnog auta? Zato i navodim ovaj slučaj sa 530d. Dakle, niko više ne pravi automobile kao što je onaj pomenuti Golf I koji je i danas 90 ili 95 % isti onaj kakav je izašao iz fabrike pre 30 godina, a polovinu radnog veka je proveo na taksiju. U tom konktekstu, ova Vlajkova priča samo dodatno apostrofira o kakvom se ovde zapravo automobilu radi...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #38
                  Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                  Pa ova podrška Hyundai u je ili plaćena ili je neka šala. Bez želje da ulazim u neke rasprave ni sa jednim članom, pomenuću samo Elantre na placevima lizing kuća kod nas (obišao sam ih sve u BG i imam par drugara koji rade u lizing kućama). Vozila su od 50k do 170k. Što se tiče podvozja, trajno je sem amortizera, ali da kažemo da manjim kolima brže stradaju. Kažu oni da im je trap vrh i nijedan nema lufta. Ali, pošto su prodali par komada sa jačom km, svi redom su se žalili na povećanu potrošnju ulja, oštećen katalizator, problem sa klimom i još nekim, elektronskim sklopovima. Što se tiče i30, njihov savet je bio da u širokom luku izbegavam 1.6diesel (mislim da je taj), jer motor pokazuje problem sa glavom, a neki su već i pred kraj radnog veka. Za ostala vozila nemam pojma, a i oni nisu neki stručnjaci, ali se par njihovih kolega zajebalo u uzelo to kao povoljno polovno vozilo.

                  A ovlašćeni servis, usput, ima i malo jače od očekivanih cena za delove, ali ne i za potrošni materijal.
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • kuntalo
                    CBC Senator XXL
                    • 02.03.2007
                    • 342
                    • Predgradje

                    #39
                    Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                    Kolege iz konkurentske firme su imali elantre 1.6 (što manuelce, što automatike) i opšti zaključak je, čak i najstarijih zaposlenih, koji su svašta videli, da je pomenuti auto najveće iznenađenje i možda najveća raga koju su ikada imali u ponudi (od '69.).
                    Pisao sam ovo i ranije, da ne bude da sam plaćenik.
                    Save the Panda!

                    Comment

                    • VVLAJKO
                      CBC Senator XXL
                      • 23.07.2008
                      • 484
                      • Nis
                      • Audi A4, Primera p12

                      #40
                      Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                      Da ne citiram overov post posto je malo duzi-samo jedna ispravka.
                      Hyndai je (bio)zasnovan na mitsubishi licenci, sa toyotom nije imao dodirnih tacaka.
                      Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

                      Homer J. Simpson

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #41
                        Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                        Hunday USA DAJE 5 god garanciju od branika do branika, iskljucujuci kocione obloge / pakne. Motor i transmisija su garantirani 10 god, ili 100K milja pod uvjetom da se vrsi redovno odrzavanje i da je dokumentirano. Vrlo cesto vlasnici zaboravljaju svoju obavazu odrzavanja i samo se sjecaju garancije, pa se automatske transmisije ne servisiraju na vrijeme i vlasnici se nadju vrlo zatecenim kad ih se pita gdje je dokumentacija.
                        Hunday je izasao na trziste kao niskobudzetno vozilo losije kvalitete i bio je prvih godina meta humora poput Juga. Donje kugle su znale odlaziti nakon 15-20K. Ipak, tokom vremena su pokazali da se trude oko kvalitete, a gledajuci na modele poput Azera-e i zadnjeg izdanja Sonate i dizajn je ocigledno na meti firme. Nedavno sam vidio Elantru s autom. trans. koja je otkazala nakon 330K milja, sto je vise nego pristojno za model te klase. Trajnost motora se kalibrira na taj nacin da se ustanovi koliko kilometara moze preci 80% vozila iz te grupe. Na osnovu onoga sto sam ja vidio, svrstao bi ih u kategoriju od 200K milja. (320K-350K kilometara). Naravno, neki ce preci i vise, zavisno od uvjeta voznje.
                        Proracun kvalitete bilo kojeg vozila treba uzeti daleko vise od maksimalno prijedjenih kilometara. Ovdje se na veliko pisalo o Saab-u od miliona, nigdje nije receno sto je sve radjeno da bi se to ostvarilo i koliko je kostalo. Hunday jos dugo nece biti Honda, no u zadnje pola godine sam vidio 3 Accord-a kojima je otisla transmisija prije 100K.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #42
                          Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                          I ne mogu se porediti vlasnici BMW-a i Hyundaia bez obzira koliko se navodno ti vlasnici lose ophode prema svojim vozilima. Kupac Hyundaia je slican kupcu Toyote i naravno da ce prosek stanja auta daleko dogurati za razliku od nekog auta sa sportskim duhom i temperamentom, koji je imao 5X tezi zivot i cesto menja vlasnike koji nemaju para da ih izdrzavaju. Evo komsija ima E klasu 290 i ima na satu pola miliona bez generalne i bilo kakve vece intervencije. Samo je auto dugo kod istog vlasnika i redovno odrzavan sa dobrim delovima.
                          Prosecan vozac elantre retko vidi vise od 3-4000 o/min a vozac svakog BMW-a, golfa GTI, Honde ne vidi ispod 3k o/min.
                          Kec mog brata u selu je doziveo 400k bez generalne a ja bi svaki saranio pre 100k. To ne govori da mu se zalomio dobar primerak vec da je on prosecan vozac elantre a ja nisam.
                          Svakako da je Hyundai dobar auto i samim tim dobra kupovina kao sto je bila nekad kupovina neke starije Toyote.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Wayat Erp
                            CBC Veteran
                            • 17.04.2009
                            • 121
                            • Beograd
                            • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                            #43
                            Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                            Presao sam nekih 60.000km od prvog mog posta u ovaj temi i prezadovoljan sam mojom Elantrom,do sada sam osim redovnih servisa promenio potapajucu pumpu,dva lezaja i nista vise od togaa automobil je u uslovima visoke eksploatacije(taksi vozilo).Nema nekih lupkanja,cvrcanja i cudnih zvukova i ako je auto presao vise od 200k km...ne trosi mi ulje tj.od zamene do zamene(10.000km)ne dolivam nista a ulje na meracu sidje sa maksimuma do malo iznad minimuma....E sada otisao mi je zadnji nosac motora(koska)pa ako neko zna gde mogu da nabavim istu,bi bih zahvalan za info...ako neko zna neku radnju a ne ovlasceni servis....

                            Comment

                            • prolupator
                              CBC Senator XXL
                              • 02.09.2005
                              • 3968
                              • Zemun

                              #44
                              Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                              JAPAN X - čovek je ovde na forumu

                              BEOTAS - ja sam odavde nabavljao delove dok sam imao Nubiru.
                              OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                              prolupator.mojblog.rs

                              Comment

                              • Wayat Erp
                                CBC Veteran
                                • 17.04.2009
                                • 121
                                • Beograd
                                • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                                #45
                                Re: Hyundai Elantra-Radni vek

                                Od JapanX-a kupujem delove i potrosni materijal ali ovaj deo nema i neca ga nabavljati(bar ne za dizela)...kod ovih drugih cu probati..hvala za info!
                                Mozda pasuje od nekog Mitcubishija?

                                Comment

                                Working...
                                X